Nowy serwis dla Klientów kart kredytowych

03 czerwca 2016

Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, że 2 czerwca 2016 roku uruchomiliśmy dla naszych Klientów kart kredytowych nowy serwis internetowy. Dzięki  niemu posiadacze kart otrzymają dostęp do kompleksowej  informacji  na temat swojego produktu.  Serwis został stworzony w technologii RWD, dzięki czemu korzystanie z niego jest możliwe na komputerze, tablecie oraz smartfonie. 

Używanie karty kredytowej staje się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. 

 Co daje Klientowi nowy serwis?

  • aktualne informacje o wykorzystanym i dostępnym limicie,
  • ogólne informacje dotyczące umowy i rachunku karty Klienta,
  • informacje dotyczące limitów transakcji,
  • informację o zablokowanych środkach,
  • listę transakcji i operacji zaksięgowanych na rachunku karty wraz z wyszukiwarką,
  • zestawienia transakcji i operacji - bieżące i historyczne,
  • szczegóły dotyczące uruchomionych planów spłat ratalnych,
  • podgląd danych osobowych oraz teleadresowych Klienta,
  • możliwość zmiany hasła do serwisu, 
  • możliwość zapisywania i wysyłania dokumentów dostępnych w serwisie, np.  wysyłka historii transakcji na adres e-mail.

 
Nowy internetowy serwis kart kredytowych dostępny będzie po kliknięciu w przycisk „Zaloguj” na stronie www.santanderconsumer.pl.

Dodatkowo przez okres najbliższych 4 miesięcy Klienci będą mieli również dostęp do serwisu Santander24. Po tym okresie Santander24 zostanie zastąpiony nowym internetowym serwisem kart kredytowych. 

 


 

Najnowsze na blogu

Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy z Santander Consumer Bankiem!
19 lipca 2021 Bank Możliwości
Wprowadzamy kolejną promocję dla naszych klientów. Tym razem kierujemy ją do nowych użytkowników karty kredytowej Visa Comfort. Teraz, poza dodatkowymi pieniędzmi na dobrych warunkach, mogą oni...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021
15 lipca 2021 Bank Możliwości
Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów...
Czytaj więcej
Co trzeci Polak nie ma żadnych oszczędności
13 lipca 2021 Blisko Ciebie
Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ramach kolejnego raportu z serii „Polaków portfel własny”, mamy niemałe problemy z planowaniem domowych budżetów. Co trzeci Polak nie posiada żadnych...
Czytaj więcej

YouTube