Konsumencki Lider Jakości

05 września 2013
Godło Konsumencki Lider Jakości 2013

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku drugi rok z rzędu zajął II miejsce w kategorii „Pożyczki” uzyskując tym samym srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013.

Zobacz dyplom

Najnowsze na blogu

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021
25 stycznia 2021 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To...
Czytaj więcej
Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu
22 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W...
Czytaj więcej
W pandemii co trzeci z nas częściej kupuje w sieci
19 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia koronawirusa doprowadziła do zmiany wielu nawyków w życiu Polaków. Jednym z nich jest sposób w jaki robimy zakupy. Według raportu „Polaków portfel własny: zakupy w dobie pandemii”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji