Justyna Kowalczyk i Mirosław Zbrojewicz w kampanii telewizyjnej promującej depozyty Santander Consumer Bank

25 listopada 2015

W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz – to słowa otwierające spot reklamowy promujący depozyty Santander Consumer Banku. Bank zaprasza do założenia dwunastomiesięcznej lokaty Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem gwartantującym 2,5% zysku w skali roku. Obecnie jest to jedna z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 miesięcy.

To kolejny ze spotów reklamowych z Justyną Kowalczyk, która od końca października jest twarzą Santander Consumer Banku. Głos do reklamy podłożył znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Reklama będzie emitowana do końca listopada na antenie Telewizji Polskiej oraz stacji tematycznych TVN i Polsatu.


Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ Wzrost wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.


Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej
Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej

YouTube