Justyna Kowalczyk i Mirosław Zbrojewicz w kampanii telewizyjnej promującej depozyty Santander Consumer Bank

25 listopada 2015

W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz – to słowa otwierające spot reklamowy promujący depozyty Santander Consumer Banku. Bank zaprasza do założenia dwunastomiesięcznej lokaty Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem gwartantującym 2,5% zysku w skali roku. Obecnie jest to jedna z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 miesięcy.

To kolejny ze spotów reklamowych z Justyną Kowalczyk, która od końca października jest twarzą Santander Consumer Banku. Głos do reklamy podłożył znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Reklama będzie emitowana do końca listopada na antenie Telewizji Polskiej oraz stacji tematycznych TVN i Polsatu.


Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ Wzrost wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.


Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Polacy najczęściej oszczędzają na „czarną godzinę” i zakup lub remont nieruchomości
23 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, 43 proc. z nas oszczędza na konkretny cel. W większości robimy to z myślą o „czarnej godzinie”...
Czytaj więcej
Zbliża się akcja profilaktyczna dla kobiet „Biustowniczki”
21 lutego 2024 Blisko Ciebie
Już niedługo, bo 8 marca br. rusza projekt „Biustowniczki”. Jest on skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Dzięki finansowaniu naszego banku...
Czytaj więcej
Odłożone pieniądze Polaków najczęściej sięgają wysokości jednego miesięcznego wynagrodzenia
16 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje nasze najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, już 55 proc. z nas regularnie odkłada pewne kwoty. U większości z nas suma odłożonych...
Czytaj więcej

YouTube