Justyna Kowalczyk i Mirosław Zbrojewicz w kampanii telewizyjnej promującej depozyty Santander Consumer Bank

25 listopada 2015

W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz – to słowa otwierające spot reklamowy promujący depozyty Santander Consumer Banku. Bank zaprasza do założenia dwunastomiesięcznej lokaty Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem gwartantującym 2,5% zysku w skali roku. Obecnie jest to jedna z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 miesięcy.

To kolejny ze spotów reklamowych z Justyną Kowalczyk, która od końca października jest twarzą Santander Consumer Banku. Głos do reklamy podłożył znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Reklama będzie emitowana do końca listopada na antenie Telewizji Polskiej oraz stacji tematycznych TVN i Polsatu.


Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ Wzrost wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.


Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021
25 stycznia 2021 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To...
Czytaj więcej
Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu
22 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W...
Czytaj więcej
W pandemii co trzeci z nas częściej kupuje w sieci
19 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia koronawirusa doprowadziła do zmiany wielu nawyków w życiu Polaków. Jednym z nich jest sposób w jaki robimy zakupy. Według raportu „Polaków portfel własny: zakupy w dobie pandemii”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji