Justyna Kowalczyk i Mirosław Zbrojewicz w kampanii telewizyjnej promującej depozyty Santander Consumer Bank

25 listopada 2015

W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz – to słowa otwierające spot reklamowy promujący depozyty Santander Consumer Banku. Bank zaprasza do założenia dwunastomiesięcznej lokaty Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem gwartantującym 2,5% zysku w skali roku. Obecnie jest to jedna z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 miesięcy.

To kolejny ze spotów reklamowych z Justyną Kowalczyk, która od końca października jest twarzą Santander Consumer Banku. Głos do reklamy podłożył znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Reklama będzie emitowana do końca listopada na antenie Telewizji Polskiej oraz stacji tematycznych TVN i Polsatu.


Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ Wzrost wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.


Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Bieżące rachunki i opłaty najbardziej obciążające dla portfeli Polaków
20 września 2023 Blisko Ciebie
W naszym najnowszym raporcie „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” zapytaliśmy Polaków o to, co tej jesieni będzie dla nich największym wyzwaniem finansowym. Wśród najczęściej wybieranych...
Czytaj więcej
Jak pozyskiwać wartościowych kandydatów?
15 września 2023 Poznaj nas
Luka kompetencyjna to powszechny problem, z którym boryka się wiele firm. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny, aż 90 proc. przedsiębiorstw odczuwa trudności w...
Czytaj więcej
Ponad połowa Polaków nie zamierza zdobywać nowych kompetencji zawodowych w najbliższych miesiącach
13 września 2023 Blisko Ciebie
Jak wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” aż 66 proc. Polaków nie zamierza zdobywać nowych kompetencji zawodowych w najbliższych miesiącach. Sytuacja nie...
Czytaj więcej

YouTube