Justyna Kowalczyk i Mirosław Zbrojewicz w kampanii telewizyjnej promującej depozyty Santander Consumer Bank

25 listopada 2015

W oszczędzaniu, tak jak w sporcie, liczy się wytrwałość. Im dłużej trenujesz, tym więcej zyskujesz – to słowa otwierające spot reklamowy promujący depozyty Santander Consumer Banku. Bank zaprasza do założenia dwunastomiesięcznej lokaty Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem gwartantującym 2,5% zysku w skali roku. Obecnie jest to jedna z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 miesięcy.

To kolejny ze spotów reklamowych z Justyną Kowalczyk, która od końca października jest twarzą Santander Consumer Banku. Głos do reklamy podłożył znany aktor Mirosław Zbrojewicz. Reklama będzie emitowana do końca listopada na antenie Telewizji Polskiej oraz stacji tematycznych TVN i Polsatu.


Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ Wzrost wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.


Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube