Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Opublikowaliśmy raport o wydatkach na edukację
02 października 2023 Blisko Ciebie
Nadeszła jesień, a wraz z nią nasz najnowszy raport „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości”. Podobnie jak rok temu postanowiliśmy sprawdzić, w jaki sposób rodzice planowali sfinansowanie...
Czytaj więcej
Karta z TurboPROMOCJAMI
27 września 2023 Bank Możliwości
Kto powiedział, że nie możesz zyskać na robieniu codziennych zakupów? Teraz z TurboKARTĄ nie tylko otrzymasz stałe zwroty, ale także vouchery do Biedronki i na Allegro! Zobacz, co zrobić, by...
Czytaj więcej
Bieżące rachunki i opłaty najbardziej obciążające dla portfeli Polaków
20 września 2023 Blisko Ciebie
W naszym najnowszym raporcie „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” zapytaliśmy Polaków o to, co tej jesieni będzie dla nich największym wyzwaniem finansowym. Wśród najczęściej wybieranych...
Czytaj więcej

YouTube