Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Jak zadbać o zdrowie najbliższych?
15 stycznia 2021 Bank Możliwości
Rodzina i zdrowie powinny być naszymi absolutnymi priorytetami w każdych okolicznościach. Jednak na co dzień nie pamiętamy o tej oczywistej prawdzie lub odsuwamy ją na drugi plan. W czasie pandemii...
Czytaj więcej
Rozświetlamy uśmiechy Mukoludków
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Dzięki Wam - naszym klientom, pracownikom, partnerom biznesowym i przyjaciołom - na konto Polskiego Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą trafi niemal 19 tysięcy złotych! Ubiegły rok był wyjątkowy i...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank wita nowy rok kolejnym raportem z serii „Polaków portfel własny”
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Utrzymująca się sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że Santander Consumer Bank postanowił zbadać jak pandemia koronawirusa wpłynęła na konsumenckie wybory Polaków w tym kontekście. W ten sposób...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji