Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Spełniliśmy 28 marzeń
08 października 2020 Blisko Ciebie
Zdobyciem najwyższego szczytu Korony Gór Polski - Rysów zakończył się we wrześniu projekt 28 marzeń - niepełnosprawni w drodze na szczyt Marcin, Paweł, Kacper, Dominika, Dorota, Patrycja, Agata,...
Czytaj więcej
Ubezpieczenie na Onko Przypadek
06 października 2020 Bank Możliwości
Tuż przed Europejskim Dniem Walki z Rakiem Piersi, który przypada na 15 października, warto pomyśleć o możliwościach przygotowania się na tego rodzaju zagrożenie. Najbardziej odpowiednie będzie...
Czytaj więcej
Garść nowości w bankowości internetowej
06 października 2020 Bank Możliwości
Nasze życie powoli, lecz nieubłaganie, przenosi się do internetu. Pandemia przyspieszyła ten proces, ponieważ w sferze online jest po prostu bezpieczniej. W bankowości internetowej Santander Consumer...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji