Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Gdy ogród budzi się do życia
15 kwietnia 2021 Bank Możliwości
O tej porze roku lato wciąż przeplata się z zimą. Ale już czujemy, że czas niepodzielnego panowania słońca i wysokich temperatur nadchodzi ogromnymi krokami. Niedługo w ogrodzie będzie można...
Czytaj więcej
Majówka na dwóch kółkach!
08 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Za oknami wiosna w pełni, więc najwyższy czas, by przestawić się z zimowego trybu konesera seriali na tryb miłośnika aktywnego wypoczynku. Dni są coraz dłuższe, temperatury wyższe, a trasy rowerowe...
Czytaj więcej
Szerokości i… grzeczności!
01 kwietnia 2021 Blisko Ciebie
Prowadzenie samochodu często wyzwala w nas złe emocje. Stres, pośpiech i korki sprawiają, że wychodzimy z siebie i zapominamy, że w innych autach są tak samo zmęczeni i zniecierpliwieni ludzie. Z...
Czytaj więcej

YouTube