Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube