Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej
Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej

YouTube