Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

23 lipca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów, jako jedyna instytucja finansowa w Polsce może się posługiwać tytułem Bank Przyjazny Klientowi, który jest efektem niezależnej certyfikacji prowadzonej przez firmę badawczą Experience Institute

Badanie przeprowadzono podczas wywiadów telefonicznych, na grupie 1 000 losowo wybranych klientów banku – Co nas cieszy, 97% klientów jest zdania, że jako bank mamy proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank uzyskał tytuł Bank Przyjazny Klientowi już 7 raz z rzędu. Więcej na temat wyróżnienia można przeczytać na naszym blogu oraz na stronie internetowej https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/

Najnowsze na blogu

Jak umiejętnie zarządzać swoim budżetem
25 maja 2022 Bank Możliwości
  W zeszłym miesiącu GUS ogłosił, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2022 wzrosły o 10,9 proc. rdr i o 3,2 proc. w porównaniu do lutego br. Inflacja ciągle postępuje, w związku z tym...
Czytaj więcej
Remont domu lub mieszkania największym wiosennym wyzwaniem dla naszych portfeli
23 maja 2022 Blisko Ciebie
Wiosna to czas, który kojarzy się nam z remontami, odświeżaniem ogródków i tarasów, wakacjami i dużymi, rodzinnymi uroczystościami np. komunią czy weselem. Wszystko to wiąże się jednak z dużym...
Czytaj więcej
Jak zamieszkać w ekodomu
20 maja 2022 Bank Możliwości
  Problemy związane z ochroną klimatu i jakością powietrza mają zasięg globalny. Jednak to każdy z nas, we własnym domu, może się przyczynić do poprawy sytuacji, a to z kolei do ich rozwiązania....
Czytaj więcej

YouTube