Dobra Marka dla kredytu samochodowego Santander Consumer Banku

24 września 2014

Kredyt samochodowy Santander Consumer Banku został nagrodzony tytułem Dobra Marka 2014. To kolejne wyróżnienie dla banku przyznane na podstawie opinii klientów korzystających z usług instytucji finansowych. Patronat nad programem pełni Polska Akademia Nauk, której specjaliści czuwają nad prawidłowym przebiegiem badań.

Dobra Marka to wyróżnienie przyznawane najbardziej rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania klientów. W badaniu wzięło udział 1014 pełnoletnich Polaków.

- Uhonorowanie naszego kredytu samochodowego tytułem Dobra Marka 2014 traktujemy jako duże wyróżnienie, zwłaszcza w kontekście ambicji uczynienia z Grupy Santander banku najlepszego dla swoich klientów. Nagroda przyznana na tak trudnym rynku, jakim od kilku lat jest finansowanie zakupu samochodów osobowych, cieszy tym bardziej, że została przyznana na podstawie opinii konsumentów. Fakt, że badanie firmują dwa największe dzienniki zajmujące się ekonomią oraz Polska Akademia Nauk, dodatkowo podnosi jego wartość – mówi Mariusz Klepacz, Członek Zarządu Santander Consumer Banku odpowiedzialny za obszar finansowania rynku samochodowego.

Badanie zorganizowała redakcja Biznes Trendy dziennika Rzeczpospolita i redakcja Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej. Dobra Marka 2014 to drugie z wyróżnień przyznanych Santander Consumer Bankowi w ostatnich tygodniach na podstawie badań klientów korzystających z usług instytucji finansowych. Na początku czerwca Santander Consumer Bank otrzymał tytuł Firma Przyjazna Klientowi, programu pod patronatem honorowym Ministerstwa Gospodarki.

Najnowsze na blogu

Jak inflacja wpływa na wartość Twoich oszczędności?
26 lutego 2024 Bank Możliwości
W ostatnim czasie słowo „inflacja” było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki. Nic dziwnego – powszechny wzrost poziomu cen w gospodarce znacząco wpływa na codzienne życie konsumentów. Dla...
Czytaj więcej
Polacy najczęściej oszczędzają na „czarną godzinę” i zakup lub remont nieruchomości
23 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, 43 proc. z nas oszczędza na konkretny cel. W większości robimy to z myślą o „czarnej godzinie”...
Czytaj więcej
Zbliża się akcja profilaktyczna dla kobiet „Biustowniczki”
21 lutego 2024 Blisko Ciebie
Już niedługo, bo 8 marca br. rusza projekt „Biustowniczki”. Jest on skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Dzięki finansowaniu naszego banku...
Czytaj więcej

YouTube