Do 30.06. czekamy na zgłoszenia start-upów

22 czerwca 2020

Santander Consumer Bank - bank od kredytów zachęca start-upy do wysyłania zgłoszeń do programu akceleracyjnego AccelUp. Aplikacje są zbierane do końca czerwca

AccelUp to nadzorowany przez spółkę Accelpoint program akceleracyjny dający szansę łączenia dojrzałych startup-ów z sektora fintech, insurtech i telco z globalnymi korporacjami. Zakwalifikowani uczestnicy programu otrzymują bezzwrotne wsparcie finansowe do 200 000 zł oraz 100 godzin konsultacji z wybitnymi ekspertami rynkowymi. – Dotychczasowe wsparcie w ramach programu AccelUp jest bardzo pozytywnie oceniane przez startupy biorące udział w dwóch dotychczasowych rundach akceleracji. Zapraszamy kolejne startupy do aplikowania. Nasi partnerzy szczegółowo zdefiniowali swoje oczekiwania - wiemy, jakich innowacji poszukują. Dzięki temu mamy naprawdę wyróżniającą się skuteczność we wdrażaniu rozwiązań startupów i rozwijaniu współpracy z odbiorcami technologii w naszym programie – mówi Maciej Majewski, koordynator programu aklceleracyjnego AccelUp w Accelpoint.

Więcej szczegółów o tym, jakich start-upów szukamy w Santander Consumer Banku w ramach III rundy programu AccelUp  znajduje się na naszym blogu.

 

Najnowsze na blogu

Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej

YouTube