Decyzja Santander Consumer Banku S.A. w sprawie odwołania się od decyzji Prezesa UOKiK z dnia 30 grudnia 2021r.

26 stycznia 2022

30 grudnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję, która dotyczy - w ocenie UOKiK - stosowania przez Santander Consumer Bank praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.

Santander Consumer Bank jest zaskoczony zarówno samą decyzją, jak i nałożonymi przez Prezesa Urzędu sankcjami, ponieważ w całym toku postępowania, które rozpoczęło się w grudniu 2016 roku, Santander Consumer Bank na każdym jego etapie aktywnie współpracował z Urzędem, proponując rozwiązania, które wychodziły naprzeciw jego oczekiwaniom tak, aby osiągnąć porozumienie satysfakcjonujące Prezesa UOKiK.

Zdaniem Santander Consumer Banku opisane praktyki nie naruszały zbiorowych interesów konsumentów oraz były w pełni zgodne z prawem, wobec czego Santander Consumer Bank wniesie odwołanie do sądu od decyzji Prezesa Urzędu.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube