Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży

27 grudnia 2018

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem już 27 grudnia ruszają poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. 

Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie. Takie wnioski płyną z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”. Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne. Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Dowiedz się więcej na temat wyprzedaży i strategii zakupowych Polaków na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

By mały remont nie stał się wielkim wyzwaniem
06 maja 2021 Bank Możliwości
Po ponad roku spędzonym w domach Polacy biorą się za remonty. Najczęściej ich celem jest  uzyskanie miejsca do pracy zdalnej i odpowiedniej przestrzeni do wypoczynku. Zmieniamy więc funkcje...
Czytaj więcej
Na wycieczkę jedziemy nowym autem!
04 maja 2021 Bank Możliwości
Za oknami coraz lepsza pogoda, więc to dobry moment, by pomyśleć o podróżach. Bezpiecznych i w miarę bliskich, jak na czas pandemii przystało. Najlepszym środkiem transportu będzie w tej sytuacji...
Czytaj więcej
ILO – czyli innowacyjny sposób finansowania zakupów w erze cyfrowej
29 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Pandemia wymusiła wiele zmian w naszym życiu, także w zakresie zakupów. Coraz częściej kupujemy w internecie. To nie tylko bezpieczne, ale i wygodne – możemy iść do wirtualnego sklepu o dowolnej...
Czytaj więcej

YouTube