Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży

27 grudnia 2018

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem już 27 grudnia ruszają poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. 

Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie. Takie wnioski płyną z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”. Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne. Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Dowiedz się więcej na temat wyprzedaży i strategii zakupowych Polaków na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Już co trzeci Polak chciałby zrobić zakupy w metaverse
01 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Według naszego najnowszego badania już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse. To aż o 13 punktów procentowych więcej niż w...
Czytaj więcej
Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zapolować na wyprzedażach?
24 listopada 2023 Bank Możliwości
  Jak co roku, listopad a potem grudzień i styczeń to czas gorących przecen i niezwykłego ruchu w sklepach. Sprzedawcy starają się przyciągnąć zarówno poszukiwaczy prezentów jak i amatorów...
Czytaj więcej

YouTube