Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży

27 grudnia 2018

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem już 27 grudnia ruszają poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. 

Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie. Takie wnioski płyną z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”. Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne. Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Dowiedz się więcej na temat wyprzedaży i strategii zakupowych Polaków na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej
Już jest - nowy raport wiosenny Santander Consumer Banku!
16 maja 2023 Blisko Ciebie
Opublikowaliśmy tegoroczną wersję naszego raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania”. Mając na uwadze obecną sytuację ekonomiczną, zapytaliśmy Polaków o to, czy są przygotowani na wydatki...
Czytaj więcej

YouTube