Co drugi Polak skorzysta z wyprzedaży

27 grudnia 2018

Co dziesiąty Polak musiał zrezygnować z własnych przyjemności w związku z dużymi wydatkami na Święta. Tymczasem już 27 grudnia ruszają poświąteczne wyprzedaże. Połowa z nas deklaruje, że korzysta z takich okazji zakupowych. 

Dla większości domowych budżetów koniec roku i wydatki związane ze Świętami Bożego Narodzenia stanowią odczuwalne obciążenie. Takie wnioski płyną z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”. Tylko co trzeci polski konsument zadeklarował, że jest obojętny na akcje promocyjne. Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi sprzedawcy kuszą klientów, zdecydowanie najpopularniejszy jest mechanizm „drugi lub kolejny produkt za grosz”. Ta metoda zdobyła uznanie u 44,2 proc. konsumentów. Cenimy rabaty dostępne podczas zakupów, mobilizująco wpływa na nas możliwość skorzystania z darmowej dostawy, chętnie korzystamy ze zniżek lub bonów jakie dostajemy na kolejne zakupy.

Dowiedz się więcej na temat wyprzedaży i strategii zakupowych Polaków na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Ruszamy z kampanią edukacyjną skierowaną do różnych grup społecznych
25 października 2021 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować o starcie naszej kampanii edukacyjnej na temat finansów. W jej ramach zamierzamy uruchomić specjalną witrynę, gdzie wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z...
Czytaj więcej
Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej

YouTube