Bezpieczne bankowanie z Santander Consumer Bankiem
W tym niełatwym czasie w Santander Consumer Banku – banku od kredytów – służymy Polakom wsparciem w realizacji ich planów oraz potrzeb
Pamiętaj, że w Santander Consumer Banku bardzo wiele spraw możesz już dzisiaj załatwić bez konieczności wychodzenia z domu. Bo w czasie trwającej pandemii zdrowie jest najważniejsze.
Bankuj na komputerze czy w telefonie
- Potrzebujesz rozwiązać jakąś sprawę z bankiem?
- Chcesz wygodnie spłacić ratę swojego kredytu albo podejrzeć stan swojego rachunku oszczędnościowego lub kredytu?
Te i wiele innych czynności załatwisz bez problemu nie ruszając się z domu na swoim komputerze korzystając z bankowości internetowej, czy smartfonie dzięki aplikacji mobilnej. Więcej informacji na temat tego znajdziesz w sekcji Bankowość Elektroniczna Santander Consumer Banku.
Szykują się wydatki? Zawnioskuj online
Pamiętaj, że bez konieczności wychodzenia z domu możesz złożyć wniosek o
W 100% online założysz także lokatę i rachunek oszczędnościowy, a także możesz sfinansować swoje zakupy przez internet dzięki eRatom. Pamiętaj, że przez cały czas kartami kredytowymi Santander Consumer Banku możesz płacić bezpiecznie podczas zakupów internetowych, a podczas wizyty w sklepie stacjonarnym za wydatki do 100 zł zapłacisz zbliżeniowo bez podawania PIN. Dodatkowo klienci posiadający TurboKARTĘ mogą zyskać nawet do 360 zł zwrotu w skali roku - dzięki zamawianiu jedzenia online.
Pomożemy na czacie czy Facebooku
- Maszy pytania dotyczące oferty kredytowej?
- Masz wątpliwości związane z lokatami, czy depozytami?
Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji wirtualnego czatu z konsultantem dostępnym na stronie głównej Santander Consumer Banku. Pomocą i wsparciem codziennie, także w soboty, niedziele i święta, służymy także na naszym oficjalnym profilu na Facebooku.
Infolinia służy wsparciem
- Jesteś w trakcie procesu kredytowego albo zakładania lokaty lub rachunku oszczędnościowego?
- Korzystasz już z naszego rozwiązania kredytowego albo oszczędnościowego?
Pamiętaj, że niezależnie od tego, gdzie mieszkasz, postaramy Ci się pomóc na naszej infolinii dostępnej pod numerem 195 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Tam nasi konsultanci Ci w trakcie rozmowy telefonicznej doradzą, co zrobić w określonej sytuacji, ale także np. zastrzegą Twoją kartę kredytową, czy wyjaśnią Twoje wątpliwości związane z wnioskiem o kredyt, czy posiadanymi u nas usługami finansowanymi.
Doradcy pomogą w oddziałach
Jeśli mimo wszystko potrzebujesz wyjść z domu - mimo trwającej pandemii nasi doradcy i doradczynie w ponad 330 naszych oddziałów w całym kraju pomogą w wielu bieżących sprawach związanych z finansami. Przed wizytą w oddziale zachęcamy do zajrzenia do sekcji Mapa Oddziałów. Znajdziesz tam informacje o godzinach pracy naszych doradców oraz dostępności kasy, w której odbywają się transakcje gotówkowe związane np. ze spłatą rat.
Pamiętaj, że ze względów epidemiologicznych ograniczyliśmy liczbę klientów, którzy jednocześnie przebywają w naszej placówce. Ze względu na wspólne bezpieczeństwo - prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, w tym o zakrywanie ust i nosa. Co ważne, w trakcie procesu weryfikacji tożsamości nasz pracownik poprosi Ciebie o chwilowe uchylenie maseczki.
Wsparcie dla klientów
Przez cały czas nasi klienci, którzy utracili główne źródło dochodu i mają problemy finansowe - mogą skorzystać z rozwiązań dostępnych w ramach tzw. Tarczy 4.0. Szczegółowe zasady składania wniosku o zawieszenie umowy kredytowej – znajdziesz tutaj.
W tym niełatwym czasie bezpieczne bankowanie to podstawa. W Santander Consumer Banku dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci w zrealizowaniu Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że sami opiekujemy się naszymi bliskimi, dlatego może zdarzyć się, że część naszych działań będzie realizowana w inny sposób niż dotychczas. Dziękujemy za Twoje zrozumienie.