Bezpieczne bankowanie z Santander Consumer Bankiem

09 listopada 2020

W tym niełatwym czasie w Santander Consumer Banku – banku od kredytów – służymy Polakom wsparciem w realizacji ich planów oraz potrzeb

Pamiętaj, że w Santander Consumer Banku bardzo wiele spraw możesz już dzisiaj załatwić bez konieczności wychodzenia z domu. Bo w czasie trwającej pandemii zdrowie jest najważniejsze.

Bankuj na komputerze czy w telefonie

  • Potrzebujesz rozwiązać jakąś sprawę z bankiem?
  • Chcesz wygodnie spłacić ratę swojego kredytu albo podejrzeć stan swojego rachunku oszczędnościowego lub kredytu?

Te i wiele innych czynności załatwisz bez problemu nie ruszając się z domu na swoim komputerze korzystając z bankowości internetowej, czy smartfonie dzięki aplikacji mobilnej. Więcej informacji na temat tego znajdziesz w sekcji Bankowość Elektroniczna Santander Consumer Banku.

Szykują się wydatki? Zawnioskuj online

Pamiętaj, że bez konieczności wychodzenia z domu możesz złożyć wniosek o

W 100% online założysz także lokatę i rachunek oszczędnościowy, a także możesz sfinansować swoje zakupy przez internet dzięki eRatom. Pamiętaj, że przez cały czas kartami kredytowymi Santander Consumer Banku możesz płacić bezpiecznie podczas zakupów internetowych, a podczas wizyty w sklepie stacjonarnym za wydatki do 100 zł zapłacisz zbliżeniowo bez podawania PIN. Dodatkowo klienci posiadający TurboKARTĘ mogą zyskać nawet do 360 zł zwrotu w skali roku - dzięki zamawianiu jedzenia online.

Pomożemy na czacie czy Facebooku

  • Maszy pytania dotyczące oferty kredytowej?
  • Masz wątpliwości związane z lokatami, czy depozytami?

Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji wirtualnego czatu z konsultantem dostępnym na stronie głównej Santander Consumer Banku. Pomocą i wsparciem codziennie, także w soboty, niedziele i święta, służymy także na naszym oficjalnym profilu na Facebooku

Infolinia służy wsparciem

  • Jesteś w trakcie procesu kredytowego albo zakładania lokaty lub rachunku oszczędnościowego?
  • Korzystasz już z naszego rozwiązania kredytowego albo oszczędnościowego?

Pamiętaj, że niezależnie od tego, gdzie mieszkasz, postaramy Ci się pomóc na naszej infolinii dostępnej pod numerem 195 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Tam nasi konsultanci Ci w trakcie rozmowy telefonicznej doradzą, co zrobić w określonej sytuacji, ale także np. zastrzegą Twoją kartę kredytową, czy wyjaśnią Twoje wątpliwości związane z wnioskiem o kredyt, czy posiadanymi u nas usługami finansowanymi.

Doradcy pomogą w oddziałach

Jeśli mimo wszystko potrzebujesz wyjść z domu - mimo trwającej pandemii nasi doradcy i doradczynie w ponad 330 naszych oddziałów w całym kraju pomogą w wielu bieżących sprawach związanych z finansami. Przed wizytą w oddziale zachęcamy do zajrzenia do sekcji Mapa Oddziałów.  Znajdziesz tam informacje o godzinach pracy naszych doradców oraz dostępności kasy, w której odbywają się transakcje gotówkowe związane np. ze spłatą rat.

Pamiętaj, że ze względów epidemiologicznych ograniczyliśmy liczbę klientów, którzy jednocześnie przebywają w naszej placówce. Ze względu na wspólne bezpieczeństwo - prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, w tym o zakrywanie ust i nosa. Co ważne, w trakcie procesu weryfikacji tożsamości nasz pracownik poprosi Ciebie o chwilowe uchylenie maseczki.

Wsparcie dla klientów

Przez cały czas nasi klienci, którzy utracili główne źródło dochodu i mają problemy finansowe - mogą skorzystać z rozwiązań dostępnych w ramach tzw. Tarczy 4.0. Szczegółowe zasady składania wniosku o zawieszenie umowy kredytowej – znajdziesz tutaj.

W tym niełatwym czasie bezpieczne bankowanie to podstawa. W Santander Consumer Banku dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci w zrealizowaniu Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że sami opiekujemy się naszymi bliskimi, dlatego może zdarzyć się, że część naszych działań będzie realizowana w inny sposób niż dotychczas. Dziękujemy za Twoje zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Niezawodna pomoc w drodze
08 lutego 2023 Bank Możliwości
  Podróż samochodem zwykle toczy się gładko, niczym koła po asfalcie. To nie znaczy, że ryzyko niemiłej niespodzianki nie istnieje. Wypadek czy kradzież mogą się przydarzyć każdemu kierowcy....
Czytaj więcej
Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej

YouTube