Bezpieczne bankowanie z Santander Consumer Bankiem

09 listopada 2020

W tym niełatwym czasie w Santander Consumer Banku – banku od kredytów – służymy Polakom wsparciem w realizacji ich planów oraz potrzeb

Pamiętaj, że w Santander Consumer Banku bardzo wiele spraw możesz już dzisiaj załatwić bez konieczności wychodzenia z domu. Bo w czasie trwającej pandemii zdrowie jest najważniejsze.

Bankuj na komputerze czy w telefonie

  • Potrzebujesz rozwiązać jakąś sprawę z bankiem?
  • Chcesz wygodnie spłacić ratę swojego kredytu albo podejrzeć stan swojego rachunku oszczędnościowego lub kredytu?

Te i wiele innych czynności załatwisz bez problemu nie ruszając się z domu na swoim komputerze korzystając z bankowości internetowej, czy smartfonie dzięki aplikacji mobilnej. Więcej informacji na temat tego znajdziesz w sekcji Bankowość Elektroniczna Santander Consumer Banku.

Szykują się wydatki? Zawnioskuj online

Pamiętaj, że bez konieczności wychodzenia z domu możesz złożyć wniosek o

W 100% online założysz także lokatę i rachunek oszczędnościowy, a także możesz sfinansować swoje zakupy przez internet dzięki eRatom. Pamiętaj, że przez cały czas kartami kredytowymi Santander Consumer Banku możesz płacić bezpiecznie podczas zakupów internetowych, a podczas wizyty w sklepie stacjonarnym za wydatki do 100 zł zapłacisz zbliżeniowo bez podawania PIN. Dodatkowo klienci posiadający TurboKARTĘ mogą zyskać nawet do 360 zł zwrotu w skali roku - dzięki zamawianiu jedzenia online.

Pomożemy na czacie czy Facebooku

  • Maszy pytania dotyczące oferty kredytowej?
  • Masz wątpliwości związane z lokatami, czy depozytami?

Pamiętaj, że możesz skorzystać z opcji wirtualnego czatu z konsultantem dostępnym na stronie głównej Santander Consumer Banku. Pomocą i wsparciem codziennie, także w soboty, niedziele i święta, służymy także na naszym oficjalnym profilu na Facebooku

Infolinia służy wsparciem

  • Jesteś w trakcie procesu kredytowego albo zakładania lokaty lub rachunku oszczędnościowego?
  • Korzystasz już z naszego rozwiązania kredytowego albo oszczędnościowego?

Pamiętaj, że niezależnie od tego, gdzie mieszkasz, postaramy Ci się pomóc na naszej infolinii dostępnej pod numerem 195 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Tam nasi konsultanci Ci w trakcie rozmowy telefonicznej doradzą, co zrobić w określonej sytuacji, ale także np. zastrzegą Twoją kartę kredytową, czy wyjaśnią Twoje wątpliwości związane z wnioskiem o kredyt, czy posiadanymi u nas usługami finansowanymi.

Doradcy pomogą w oddziałach

Jeśli mimo wszystko potrzebujesz wyjść z domu - mimo trwającej pandemii nasi doradcy i doradczynie w ponad 330 naszych oddziałów w całym kraju pomogą w wielu bieżących sprawach związanych z finansami. Przed wizytą w oddziale zachęcamy do zajrzenia do sekcji Mapa Oddziałów.  Znajdziesz tam informacje o godzinach pracy naszych doradców oraz dostępności kasy, w której odbywają się transakcje gotówkowe związane np. ze spłatą rat.

Pamiętaj, że ze względów epidemiologicznych ograniczyliśmy liczbę klientów, którzy jednocześnie przebywają w naszej placówce. Ze względu na wspólne bezpieczeństwo - prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, w tym o zakrywanie ust i nosa. Co ważne, w trakcie procesu weryfikacji tożsamości nasz pracownik poprosi Ciebie o chwilowe uchylenie maseczki.

Wsparcie dla klientów

Przez cały czas nasi klienci, którzy utracili główne źródło dochodu i mają problemy finansowe - mogą skorzystać z rozwiązań dostępnych w ramach tzw. Tarczy 4.0. Szczegółowe zasady składania wniosku o zawieszenie umowy kredytowej – znajdziesz tutaj.

W tym niełatwym czasie bezpieczne bankowanie to podstawa. W Santander Consumer Banku dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci w zrealizowaniu Twoich potrzeb. Pamiętaj też, że sami opiekujemy się naszymi bliskimi, dlatego może zdarzyć się, że część naszych działań będzie realizowana w inny sposób niż dotychczas. Dziękujemy za Twoje zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube