Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

By mały remont nie stał się wielkim wyzwaniem
06 maja 2021 Bank Możliwości
Po ponad roku spędzonym w domach Polacy biorą się za remonty. Najczęściej ich celem jest  uzyskanie miejsca do pracy zdalnej i odpowiedniej przestrzeni do wypoczynku. Zmieniamy więc funkcje...
Czytaj więcej
Na wycieczkę jedziemy nowym autem!
04 maja 2021 Bank Możliwości
Za oknami coraz lepsza pogoda, więc to dobry moment, by pomyśleć o podróżach. Bezpiecznych i w miarę bliskich, jak na czas pandemii przystało. Najlepszym środkiem transportu będzie w tej sytuacji...
Czytaj więcej
ILO – czyli innowacyjny sposób finansowania zakupów w erze cyfrowej
29 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Pandemia wymusiła wiele zmian w naszym życiu, także w zakresie zakupów. Coraz częściej kupujemy w internecie. To nie tylko bezpieczne, ale i wygodne – możemy iść do wirtualnego sklepu o dowolnej...
Czytaj więcej

YouTube