Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Jak kupić samochód z salonu?
12 września 2019 Bank Możliwości
Zakup nowego samochodu to dość skomplikowana sprawa. Auto z salonu wprawdzie nie będzie kryło w sobie żadnych niespodzianek, ale i tak trzeba wiedzieć, o co zapytać i kiedy zasięgnąć języka. Oto...
Czytaj więcej
Oszczędzanie na ekranie
12 września 2019 Bank Możliwości
Choć wciąż wielu osobom oszczędzanie kojarzy się głównie z tradycyjną skarbonką, to w tej dziedzinie nie brakuje nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Bankowość internetowa i bankowe aplikacje...
Czytaj więcej
Jak jeszcze lepiej poznać swój bank?
12 września 2019 Poznaj nas
Ambitny pracownik nowoczesnej instytucji, która zajmuje się wieloma złożonymi zagadnieniami, powinien dokładnie poznać różne aspekty jej funkcjonowania. Dzięki temu lepiej zrozumie swoją rolę, pozna...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji