Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Ruszamy z kampanią edukacyjną skierowaną do różnych grup społecznych
25 października 2021 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować o starcie naszej kampanii edukacyjnej na temat finansów. W jej ramach zamierzamy uruchomić specjalną witrynę, gdzie wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z...
Czytaj więcej
Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej

YouTube