Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku
22 stycznia 2020 Poznaj nas
Zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku przejdą przez proces rekrutacyjny jeszcze sprawniej. Kandydaci mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację. To wygodne...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Santander Consumer Bank – bank od kredytów, nawiązał współpracę ze spółką Accelpoint. W ramach programu AccelUp, dojrzałe startupy mają szansę na rozwój swojego biznesu we współpracy z  liderem...
Czytaj więcej
1 kredyt = 20 zł przekazane na cele społeczne
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Już po raz piąty, Santander Consumer Bank – bank od kredytów przekaże 20 zł od każdego udzielonego dziś (7 stycznia) kredytu na wsparcie projektów społecznych i charytatywnych. Średnia roczna wartość...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji