Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

16. Bieg po Nowe Życie w nowej odsłonie - po raz kolejny udowodniliśmy, że wszystko jest możliwe
10 lipca 2020 Blisko Ciebie
21 czerwca, po raz pierwszy w formule online, odbył się 16. Bieg po Nowe Życie. 3,5 godziny transmisji telewizyjnej, 224 uczestników, w tym 84 osób po przeszczepieniu, 3 studia plenerowe (Wisła,...
Czytaj więcej
Latem wybieraj korzystnie
10 lipca 2020 Bank Możliwości
W tym roku letni wypoczynek odbędzie się raczej w wersji lokalnej, ale to nie znaczy, że nie trzeba się do niego przygotować. Oto garść sprytnych porad dla tych, którzy właśnie planują podróże małe i...
Czytaj więcej
Poradnik letniego relaksu
09 lipca 2020 Bank Możliwości
Wszelkiego rodzaju mistrzostwa sportowe zmieniły swoje zasady, więc o dobre wyniki musimy zawalczyć sami. Bo przecież każdy może być mistrzem w jakiejś dziedzinie. W niepewnych czasach najbardziej...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji