Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Sztuka powiększania prezentów
15 listopada 2019 Bank Możliwości
Podobno Mikołaj swoje wielkie, prezentowe zakupy zaczyna już w listopadzie. Przygląda się promocjom, analizuje kredyty i niecierpliwie czeka na Black Friday. Dzięki temu wręcza większe prezenty. Oto...
Czytaj więcej
7 sposobów na Boże Narodzenie w stylu smart
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Koniec roku kojarzy się nam ze Świętami, szaleństwem zakupów i napiętym budżetem. Jak sprawić, aby od Mikołaja nie dostać rózgi za niedbanie o nasze finanse? Mamy na to 7 sprawdzonych patentów...
Czytaj więcej
Mobilnie i pod ręką. Na bank!
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji