Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Bezpieczeństwo krok po kroku
26 lutego 2021 Bank Możliwości
Mało kto czuje się totalnie bezpiecznie. Niewiele osób doświadcza także przeciwności tego stanu, czyli uczucia olbrzymiego zagrożenia. Zwykle sytuujemy się między tymi dwiema skrajnościami....
Czytaj więcej
Zasady wakacji kredytowych (zawieszenia spłaty rat kredytów) w Santander Consumer Banku obowiązujące od 22 lutego 2021r.
22 lutego 2021 Blisko Ciebie
Od 22 lutego 2021 r. w związku z epidemią koronawirusa Santander Consumer Bank – bank od kredytów – umożliwia zawieszenie obowiązku spłaty kapitałowej bądź kapitałowo-odsetkowej części rat (wakacje...
Czytaj więcej
Najczęstsze pytania i odpowiedzi: Wakacje kredytowe w Santander Consumer Banku od 22 lutego 2021r.
22 lutego 2021 Blisko Ciebie
Prezentujemy odpowiedzi na najczęstsze pytania związane z wakacjami kredytowymi w Santander Consumer Banku, które obowiązują od 22 lutego 2021r. Zachęcamy do podania nam aktualnych: numeru telefonu i...
Czytaj więcej

YouTube