Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

8 kroków do pracy w Santander Consumer Banku
15 maja 2019 Poznaj nas
Przyjaźni ludzie, wyjątkowa atmosfera, wyzwania, a także szansa na poszerzenie horyzontów  w jednej z najbardziej liczących się grup finansowych na świecie. W Santander Consumer Banku możesz...
Czytaj więcej
eRaty: maksimum korzyści - minimum formalności
24 kwietnia 2019 Bank Możliwości
Wiosna to okres, w którym wielu ludzi zaczyna myśleć o nowym rowerze, samochodzie, sprzęcie AGD czy RTV, zwłaszcza, że zbliża się okres wielu ważnych rodzinnych uroczystości. Okazje czają się na...
Czytaj więcej
Polacy wiosną są finansowymi optymistami
23 kwietnia 2019 Bank Możliwości
Polacy wchodzą w nową porę roku w świetnych  nastrojach.  Jak pokazuje badanie wykonane na potrzeby raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – wiosenne wyzwania”,...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji