Pobierz nową aplikacje Santander Consumer Banku

i obsługuj swoje produkty przez telefon
 

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Pieniądze z 500 plus na edukację i na zabezpieczenie przyszłości dziecka
17 lipca 2019 Blisko Ciebie
Z początkiem lipca Polacy ruszyli składać wnioski o wypłatę świadczeń w ramach programu Rodzina 500 plus, po raz pierwszy na nowych zasadach. Zgodnie z ustawą, prawo do świadczenia będą miały...
Czytaj więcej
Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu
11 czerwca 2019 Blisko Ciebie
Prawie w każdym polskim gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jeden samochód – tak wynika z najnowszego raportu „Polaków portfel własny: w drodze” opublikowanego przez Santander...
Czytaj więcej
Bądź smart na zakupach
08 czerwca 2019 Bank Możliwości
Jak kupować wygodniej i taniej? Z pomocą przychodzi smart shopping, czyli sprytne zakupy, polegające między innymi na  rozsądnym korzystaniu z promocji oraz programów lojalnościowych a także na...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji