Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Poradnik łowcy okazji z eRatami
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Fani promocji i przecen zacierają ręce. Ostatni kwartał roku to między innymi Black Friday, Cyber Monday, mikołajki i Święta. Naprawdę łatwo dać się ponieść entuzjazmowi i kupić w sieci za dużo lub...
Czytaj więcej
Skorzystaj na odkrywaniu kuchni świata z TurboKARTĄ
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Pandemia to czas zwiększonej popularności jedzenia na wynos i na dowóz. Dla klientów to oczywiście wygoda, ale też koszty, bo zwykle dostawa i jednorazowe opakowania wiążą się z dodatkowymi opłatami....
Czytaj więcej
Jak wziąć kredyt w 100% online?
20 listopada 2020 Bank Możliwości
Powody mogą być różne - nie chcemy wychodzić z domu, nie lubimy rozmawiać przez telefon, jesteśmy przyzwyczajeni do załatwiania spraw w sieci. Jeśli chcemy wziąć kredyt i przejść cały proces...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji