Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy z Santander Consumer Bankiem!
19 lipca 2021 Bank Możliwości
Wprowadzamy kolejną promocję dla naszych klientów. Tym razem kierujemy ją do nowych użytkowników karty kredytowej Visa Comfort. Teraz, poza dodatkowymi pieniędzmi na dobrych warunkach, mogą oni...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021
15 lipca 2021 Bank Możliwości
Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów...
Czytaj więcej
Co trzeci Polak nie ma żadnych oszczędności
13 lipca 2021 Blisko Ciebie
Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ramach kolejnego raportu z serii „Polaków portfel własny”, mamy niemałe problemy z planowaniem domowych budżetów. Co trzeci Polak nie posiada żadnych...
Czytaj więcej

YouTube