Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Kredyt gotówkowy online: Jak poprawnie wykonać przelew weryfikujący tożsamość z 1 zł?
15 września 2020 Bank Możliwości
Podczas procesu zawierania kredytu gotówkowego przez internet prosimy klientów Santander Consumer Banku – bank od kredytów – o wykonanie przelewu weryfikującego tożsamość. Na co zwrócić uwagę i o...
Czytaj więcej
Przed nami jesienne zmiany: w czym może pomóc kredyt
10 września 2020 Bank Możliwości
Zwykle pod koniec wakacji - gdy jesteśmy już wypoczęci i pełni energii do działania - planujemy inwestycje, nowe inicjatywy i coroczne wydatki. W tym szczególnym roku będzie podobnie, choć jesienne...
Czytaj więcej
Polacy ostrożni w ocenie swoich finansów
10 września 2020 Blisko Ciebie
Ponad 40 proc.  Polaków uważa swoją finansową sytuację przynajmniej za dobrą, a ponad 40 proc.  za średnią – wynika z badania na potrzeby raportu „Polaków portfel własny: czas zmian”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji