Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej
Już jest - nowy raport wiosenny Santander Consumer Banku!
16 maja 2023 Blisko Ciebie
Opublikowaliśmy tegoroczną wersję naszego raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania”. Mając na uwadze obecną sytuację ekonomiczną, zapytaliśmy Polaków o to, czy są przygotowani na wydatki...
Czytaj więcej

YouTube