Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

14 czerwca 2016

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny!

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.
             
Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych. 

Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

Najnowsze na blogu

Już co trzeci Polak chciałby zrobić zakupy w metaverse
01 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Według naszego najnowszego badania już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse. To aż o 13 punktów procentowych więcej niż w...
Czytaj więcej
Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zapolować na wyprzedażach?
24 listopada 2023 Bank Możliwości
  Jak co roku, listopad a potem grudzień i styczeń to czas gorących przecen i niezwykłego ruchu w sklepach. Sprzedawcy starają się przyciągnąć zarówno poszukiwaczy prezentów jak i amatorów...
Czytaj więcej

YouTube