Bank Przyjazny Klientowi dla Santander Consumer Banku

31 stycznia 2020

Już 6 raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi, potwierdzające satysfakcję z wysokiej jakości obsługi oraz doświadczeń, które dostarczamy na różnych etapach współpracy

– Godło Bank Przyjazny Klientowi to dla nas ważne wyróżnienie, bo przyznawane na podstawie rzeczywistych opinii klientów. To przede wszystkim wyraz uznania dla kompetencji naszych pracowników oraz ich postaw – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klienta w Santander Consumer Banku. – Tytuł otrzymują organizacje, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów, osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym z badanych obszarów. Cieszy nas, że kolejny rok z rzędu, jako jedna z niewielu instytucji finansowych, ponownie znaleźliśmy się w gronie laureatów.

Proces certyfikacji składa się z 4 etapów, z których najważniejszym jest niezależne badania satysfakcji Klientów, realizowane przez Fundację Digital Knowledge Observatory. Na tej podstawie każdej z certyfikowanych firm przypisywany jest Indeks FPK (indeks przyjazności), który musi wynieść minimum 85%, aby dana organizacja otrzymała certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.  W ramach badania oceniana jest nie tylko jakość obsługi, ale także m.in. kwestia zaufania do marki, ogólne zadowolenie i skłonność do rekomendacji. Wśród wyróżnionych marek, obok Santander Consumer Banku, znalazły się m.in. Orange i Aviva.

Najnowsze na blogu

Jak zadbać o zdrowie najbliższych?
15 stycznia 2021 Bank Możliwości
Rodzina i zdrowie powinny być naszymi absolutnymi priorytetami w każdych okolicznościach. Jednak na co dzień nie pamiętamy o tej oczywistej prawdzie lub odsuwamy ją na drugi plan. W czasie pandemii...
Czytaj więcej
Rozświetlamy uśmiechy Mukoludków
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Dzięki Wam - naszym klientom, pracownikom, partnerom biznesowym i przyjaciołom - na konto Polskiego Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą trafi niemal 19 tysięcy złotych! Ubiegły rok był wyjątkowy i...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank wita nowy rok kolejnym raportem z serii „Polaków portfel własny”
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Utrzymująca się sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że Santander Consumer Bank postanowił zbadać jak pandemia koronawirusa wpłynęła na konsumenckie wybory Polaków w tym kontekście. W ten sposób...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji