Bank Przyjazny Klientowi dla Santander Consumer Banku

31 stycznia 2020

Już 6 raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi, potwierdzające satysfakcję z wysokiej jakości obsługi oraz doświadczeń, które dostarczamy na różnych etapach współpracy

– Godło Bank Przyjazny Klientowi to dla nas ważne wyróżnienie, bo przyznawane na podstawie rzeczywistych opinii klientów. To przede wszystkim wyraz uznania dla kompetencji naszych pracowników oraz ich postaw – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klienta w Santander Consumer Banku. – Tytuł otrzymują organizacje, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów, osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym z badanych obszarów. Cieszy nas, że kolejny rok z rzędu, jako jedna z niewielu instytucji finansowych, ponownie znaleźliśmy się w gronie laureatów.

Proces certyfikacji składa się z 4 etapów, z których najważniejszym jest niezależne badania satysfakcji Klientów, realizowane przez Fundację Digital Knowledge Observatory. Na tej podstawie każdej z certyfikowanych firm przypisywany jest Indeks FPK (indeks przyjazności), który musi wynieść minimum 85%, aby dana organizacja otrzymała certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.  W ramach badania oceniana jest nie tylko jakość obsługi, ale także m.in. kwestia zaufania do marki, ogólne zadowolenie i skłonność do rekomendacji. Wśród wyróżnionych marek, obok Santander Consumer Banku, znalazły się m.in. Orange i Aviva.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube