Bank Przyjazny Klientowi dla Santander Consumer Banku

31 stycznia 2020

Już 6 raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi, potwierdzające satysfakcję z wysokiej jakości obsługi oraz doświadczeń, które dostarczamy na różnych etapach współpracy

– Godło Bank Przyjazny Klientowi to dla nas ważne wyróżnienie, bo przyznawane na podstawie rzeczywistych opinii klientów. To przede wszystkim wyraz uznania dla kompetencji naszych pracowników oraz ich postaw – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klienta w Santander Consumer Banku. – Tytuł otrzymują organizacje, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów, osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym z badanych obszarów. Cieszy nas, że kolejny rok z rzędu, jako jedna z niewielu instytucji finansowych, ponownie znaleźliśmy się w gronie laureatów.

Proces certyfikacji składa się z 4 etapów, z których najważniejszym jest niezależne badania satysfakcji Klientów, realizowane przez Fundację Digital Knowledge Observatory. Na tej podstawie każdej z certyfikowanych firm przypisywany jest Indeks FPK (indeks przyjazności), który musi wynieść minimum 85%, aby dana organizacja otrzymała certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.  W ramach badania oceniana jest nie tylko jakość obsługi, ale także m.in. kwestia zaufania do marki, ogólne zadowolenie i skłonność do rekomendacji. Wśród wyróżnionych marek, obok Santander Consumer Banku, znalazły się m.in. Orange i Aviva.

Najnowsze na blogu

Niezawodna pomoc w drodze
08 lutego 2023 Bank Możliwości
  Podróż samochodem zwykle toczy się gładko, niczym koła po asfalcie. To nie znaczy, że ryzyko niemiłej niespodzianki nie istnieje. Wypadek czy kradzież mogą się przydarzyć każdemu kierowcy....
Czytaj więcej
Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej

YouTube