Bank Przyjazny Klientowi dla Santander Consumer Banku

31 stycznia 2020

Już 6 raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi, potwierdzające satysfakcję z wysokiej jakości obsługi oraz doświadczeń, które dostarczamy na różnych etapach współpracy

– Godło Bank Przyjazny Klientowi to dla nas ważne wyróżnienie, bo przyznawane na podstawie rzeczywistych opinii klientów. To przede wszystkim wyraz uznania dla kompetencji naszych pracowników oraz ich postaw – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klienta w Santander Consumer Banku. – Tytuł otrzymują organizacje, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów, osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym z badanych obszarów. Cieszy nas, że kolejny rok z rzędu, jako jedna z niewielu instytucji finansowych, ponownie znaleźliśmy się w gronie laureatów.

Proces certyfikacji składa się z 4 etapów, z których najważniejszym jest niezależne badania satysfakcji Klientów, realizowane przez Fundację Digital Knowledge Observatory. Na tej podstawie każdej z certyfikowanych firm przypisywany jest Indeks FPK (indeks przyjazności), który musi wynieść minimum 85%, aby dana organizacja otrzymała certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.  W ramach badania oceniana jest nie tylko jakość obsługi, ale także m.in. kwestia zaufania do marki, ogólne zadowolenie i skłonność do rekomendacji. Wśród wyróżnionych marek, obok Santander Consumer Banku, znalazły się m.in. Orange i Aviva.

Najnowsze na blogu

Bierzemy się za ogród
05 sierpnia 2020 Bank Możliwości
Lato w pełni, więc łatwiej będzie nam znaleźć czas i motywację do pielęgnacji przydomowego ogrodu lub działki rekreacyjnej. Zwłaszcza, że nowoczesny sprzęt ogrodowy potrafi czynić cuda. Oto poradnik...
Czytaj więcej
W oddziałach rozwijamy się nieustannie
05 sierpnia 2020 Poznaj nas
Lato 2020 to nie tylko czas odpoczynku i wakacji. W oddziałach Santander Consumer Banku to także czas startu długo wyczekiwanej przez naszych doradców kolejnej edycji programu szkoleniowego Akademia...
Czytaj więcej
Jakie benefity czekają w contact center?
05 sierpnia 2020 Poznaj nas
W Santander Consumer Banku – banku od kredytów – zwracamy szczególną uwagę na to, aby także pracownikom contact center zaproponować atrakcyjny pakiet benefitów i dodatkowych świadczeń, które nie...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji