Bank Przyjazny Klientowi dla Santander Consumer Banku

31 stycznia 2020

Już 6 raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi, potwierdzające satysfakcję z wysokiej jakości obsługi oraz doświadczeń, które dostarczamy na różnych etapach współpracy

– Godło Bank Przyjazny Klientowi to dla nas ważne wyróżnienie, bo przyznawane na podstawie rzeczywistych opinii klientów. To przede wszystkim wyraz uznania dla kompetencji naszych pracowników oraz ich postaw – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klienta w Santander Consumer Banku. – Tytuł otrzymują organizacje, które w niezależnym badaniu satysfakcji klientów, osiągają oceny na poziomie minimum 80% w każdym z badanych obszarów. Cieszy nas, że kolejny rok z rzędu, jako jedna z niewielu instytucji finansowych, ponownie znaleźliśmy się w gronie laureatów.

Proces certyfikacji składa się z 4 etapów, z których najważniejszym jest niezależne badania satysfakcji Klientów, realizowane przez Fundację Digital Knowledge Observatory. Na tej podstawie każdej z certyfikowanych firm przypisywany jest Indeks FPK (indeks przyjazności), który musi wynieść minimum 85%, aby dana organizacja otrzymała certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi.  W ramach badania oceniana jest nie tylko jakość obsługi, ale także m.in. kwestia zaufania do marki, ogólne zadowolenie i skłonność do rekomendacji. Wśród wyróżnionych marek, obok Santander Consumer Banku, znalazły się m.in. Orange i Aviva.

Najnowsze na blogu

Gdy ogród budzi się do życia
15 kwietnia 2021 Bank Możliwości
O tej porze roku lato wciąż przeplata się z zimą. Ale już czujemy, że czas niepodzielnego panowania słońca i wysokich temperatur nadchodzi ogromnymi krokami. Niedługo w ogrodzie będzie można...
Czytaj więcej
Majówka na dwóch kółkach!
08 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Za oknami wiosna w pełni, więc najwyższy czas, by przestawić się z zimowego trybu konesera seriali na tryb miłośnika aktywnego wypoczynku. Dni są coraz dłuższe, temperatury wyższe, a trasy rowerowe...
Czytaj więcej
Szerokości i… grzeczności!
01 kwietnia 2021 Blisko Ciebie
Prowadzenie samochodu często wyzwala w nas złe emocje. Stres, pośpiech i korki sprawiają, że wychodzimy z siebie i zapominamy, że w innych autach są tak samo zmęczeni i zniecierpliwieni ludzie. Z...
Czytaj więcej

YouTube