Awaria. Płatności wykonane przez Klientów 28.06.2021 zostały odrzucone

29 czerwca 2021

Santander Consumer Bank nie otrzymał wpłat wykonanych przez naszych klientów w poniedziałek, 28 czerwca 2021 roku. Sytuacja dotyczy wpłat związanych z korzystaniem z produktów kredytowych i depozytowych w naszym banku.

Przyczyna tego, że nasz bank nie otrzymał wpłat klientów

Nie otrzymaliśmy wpłat klientów z powodu jednorazowej awarii technicznej po stronie podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenia między bankami. Płatności przychodzące z innych banków na rzecz Santander Consumer Banku zostały odrzucone. Kwoty wpłat trafiły ponownie na rachunki bankowe naszych klientów. Błąd techniczny został usunięty.

Konieczna jest ponowna wpłata przez klientów

Prosimy naszych klientów, aby ponownie wykonali wpłaty, które zostały odrzucone.

Brak negatywnych konsekwencji dla klientów

Jeżeli ta sytuacja sprawiła, że wpłata  związana z korzystaniem z produktów kredytowych będzie miała miejsce po wymaganym terminie spłaty:

  • odsetki karne anulujemy automatycznie;
  • nie będziemy zgłaszać przeterminowania do BIK (Biuro Informacji Kredytowej).
Kontakt z nami

W przypadku pytań, na które odpowiedzi nie znajdują się w tej wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem: 195 00.

 

Najnowsze na blogu

Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy z Santander Consumer Bankiem!
19 lipca 2021 Bank Możliwości
Wprowadzamy kolejną promocję dla naszych klientów. Tym razem kierujemy ją do nowych użytkowników karty kredytowej Visa Comfort. Teraz, poza dodatkowymi pieniędzmi na dobrych warunkach, mogą oni...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021
15 lipca 2021 Bank Możliwości
Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów...
Czytaj więcej
Co trzeci Polak nie ma żadnych oszczędności
13 lipca 2021 Blisko Ciebie
Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ramach kolejnego raportu z serii „Polaków portfel własny”, mamy niemałe problemy z planowaniem domowych budżetów. Co trzeci Polak nie posiada żadnych...
Czytaj więcej

YouTube