Awaria. Płatności wykonane przez Klientów 28.06.2021 zostały odrzucone

29 czerwca 2021

Santander Consumer Bank nie otrzymał wpłat wykonanych przez naszych klientów w poniedziałek, 28 czerwca 2021 roku. Sytuacja dotyczy wpłat związanych z korzystaniem z produktów kredytowych i depozytowych w naszym banku.

Przyczyna tego, że nasz bank nie otrzymał wpłat klientów

Nie otrzymaliśmy wpłat klientów z powodu jednorazowej awarii technicznej po stronie podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenia między bankami. Płatności przychodzące z innych banków na rzecz Santander Consumer Banku zostały odrzucone. Kwoty wpłat trafiły ponownie na rachunki bankowe naszych klientów. Błąd techniczny został usunięty.

Konieczna jest ponowna wpłata przez klientów

Prosimy naszych klientów, aby ponownie wykonali wpłaty, które zostały odrzucone.

Brak negatywnych konsekwencji dla klientów

Jeżeli ta sytuacja sprawiła, że wpłata  związana z korzystaniem z produktów kredytowych będzie miała miejsce po wymaganym terminie spłaty:

  • odsetki karne anulujemy automatycznie;
  • nie będziemy zgłaszać przeterminowania do BIK (Biuro Informacji Kredytowej).
Kontakt z nami

W przypadku pytań, na które odpowiedzi nie znajdują się w tej wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem: 195 00.

 

Najnowsze na blogu

Santander Consumer Multirent opublikował raport „Polak kupuje auto używane”
29 czerwca 2022 Bank Możliwości
  Właśnie ukazał się najnowszy raport Santander Consumer Multirent pt. „Polak kupuje auto używane”. Publikacja zawiera istotne informacje na temat zwyczajów zakupowych użytkowników aut...
Czytaj więcej
Awaria? Służymy pomocą!
28 czerwca 2022 Bank Możliwości
  Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że nawet najnowsze urządzenia potrafią odmówić posłuszeństwa. Ale chyba nikt nie przywykł do samych awarii. Każda taka sytuacja wywołuje zaskoczenie...
Czytaj więcej
Rosnące koszty materiałów budowlanych są wyzwaniem dla portfeli Polaków, niezależnie od osiąganych dochodów.
24 czerwca 2022 Blisko Ciebie
·    Jak pokazuje najnowsze badanie Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” – aż 33 proc. Polaków uważa, że  remont domu lub mieszkania...
Czytaj więcej

YouTube