Awaria. Płatności wykonane przez Klientów 28.06.2021 zostały odrzucone

29 czerwca 2021

Santander Consumer Bank nie otrzymał wpłat wykonanych przez naszych klientów w poniedziałek, 28 czerwca 2021 roku. Sytuacja dotyczy wpłat związanych z korzystaniem z produktów kredytowych i depozytowych w naszym banku.

Przyczyna tego, że nasz bank nie otrzymał wpłat klientów

Nie otrzymaliśmy wpłat klientów z powodu jednorazowej awarii technicznej po stronie podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenia między bankami. Płatności przychodzące z innych banków na rzecz Santander Consumer Banku zostały odrzucone. Kwoty wpłat trafiły ponownie na rachunki bankowe naszych klientów. Błąd techniczny został usunięty.

Konieczna jest ponowna wpłata przez klientów

Prosimy naszych klientów, aby ponownie wykonali wpłaty, które zostały odrzucone.

Brak negatywnych konsekwencji dla klientów

Jeżeli ta sytuacja sprawiła, że wpłata  związana z korzystaniem z produktów kredytowych będzie miała miejsce po wymaganym terminie spłaty:

  • odsetki karne anulujemy automatycznie;
  • nie będziemy zgłaszać przeterminowania do BIK (Biuro Informacji Kredytowej).
Kontakt z nami

W przypadku pytań, na które odpowiedzi nie znajdują się w tej wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem: 195 00.

 

Najnowsze na blogu

Weź limit na świąteczne wydatki
06 grudnia 2022 Bank Możliwości
  Lista prezentów, o których marzą najbliższe nam osoby, może przyprawić o ból głowy i uszczuplić portfel. Każdy liczy na coś wyjątkowego. Nie ma wyjścia - aby ten przedświąteczny czas upłynął...
Czytaj więcej
Polacy nie są jeszcze gotowi na kupowanie w metaverse
01 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Ponad 80 proc. Polaków nie jest zainteresowanych możliwością robienia zakupów w metaverse - wynika z naszego badania „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Ankietowani byli...
Czytaj więcej
Customer experience w bankowości w 2030 roku będzie opierać się na połączeniu sztucznej inteligencji z emocjami
25 listopada 2022 Blisko Ciebie
Aby nadążyć za ciągle zmieniającą się technologią, potrzebami rynku i preferencjami klientów, banki muszą wprowadzać innowacje i robić to sprawnie. Bankowość mobilna - kilka lat temu uznawana za...
Czytaj więcej

YouTube