Awaria aplikacji mobilnej naszego banku – prosimy o cierpliwość i zrozumienie

14 czerwca 2022

Mamy do czynienia z awarią aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. W tej chwili trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych. Robimy wszystko, żeby przywrócić sprawne działanie aplikacji i korzystanie z jej funkcjonalności.

Awaria nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo danych klientów naszego banku czy korzystania z naszych produktów i usług.

Do momentu, w którym przywrócimy funkcjonowanie aplikacji mobilnej, zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej. Wystarczy się zalogować do niej przez naszą stronę: https://online.santanderconsumer.pl/Authentication/

Za pośrednictwem bankowości internetowej można sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, zobaczyć informacje o swoim rachunku oszczędnościowym i lokacie etc.

W razie pytań dotyczących produktów zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 195 00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).

Przepraszamy za wszystkie utrudnienia i zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom dostęp do aplikacji mobilnej.

Jak tylko korzystanie z aplikacji mobilnej będzie możliwe, natychmiast o tym poinformujemy. Tymczasem bardzo prosimy o cierpliwość i zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Polacy najczęściej oszczędzają na „czarną godzinę” i zakup lub remont nieruchomości
23 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, 43 proc. z nas oszczędza na konkretny cel. W większości robimy to z myślą o „czarnej godzinie”...
Czytaj więcej
Zbliża się akcja profilaktyczna dla kobiet „Biustowniczki”
21 lutego 2024 Blisko Ciebie
Już niedługo, bo 8 marca br. rusza projekt „Biustowniczki”. Jest on skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Dzięki finansowaniu naszego banku...
Czytaj więcej
Odłożone pieniądze Polaków najczęściej sięgają wysokości jednego miesięcznego wynagrodzenia
16 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje nasze najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, już 55 proc. z nas regularnie odkłada pewne kwoty. U większości z nas suma odłożonych...
Czytaj więcej

YouTube