Awaria aplikacji mobilnej naszego banku – prosimy o cierpliwość i zrozumienie

14 czerwca 2022

Mamy do czynienia z awarią aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. W tej chwili trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych. Robimy wszystko, żeby przywrócić sprawne działanie aplikacji i korzystanie z jej funkcjonalności.

Awaria nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo danych klientów naszego banku czy korzystania z naszych produktów i usług.

Do momentu, w którym przywrócimy funkcjonowanie aplikacji mobilnej, zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej. Wystarczy się zalogować do niej przez naszą stronę: https://online.santanderconsumer.pl/Authentication/

Za pośrednictwem bankowości internetowej można sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, zobaczyć informacje o swoim rachunku oszczędnościowym i lokacie etc.

W razie pytań dotyczących produktów zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 195 00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).

Przepraszamy za wszystkie utrudnienia i zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom dostęp do aplikacji mobilnej.

Jak tylko korzystanie z aplikacji mobilnej będzie możliwe, natychmiast o tym poinformujemy. Tymczasem bardzo prosimy o cierpliwość i zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube