6,7% na 12-miesięcznej lokacie

08 października 2012
  • 6,7 proc. na lokacie 12-miesięcznej Santander Consumer Banku
  • W reklamie telewizyjnej można usłyszeć Fernando Alonso mówiącego po polsku

Wrocław, 8 października 2012 r. – 6,7 proc. na 12-miesięcznej lokacie proponuje klientom Santander Consumer Bank w ramach kampanii telewizyjnej, która rozpoczęła się 8 października. To obecnie najwyżej oprocentowana lokata roczna dostępna na polskim rynku.

Według portalu Comperia.pl, na dotychczas najwyżej oprocentowanej lokacie rocznej proponowano 6,45 proc. (dane z 8 października 2012 r.). Oferta przygotowana przez Santander Consumer Bank gwarantuje znacznie lepsze warunki. Warto zwrócić uwagę, że Santander Consumer Bank nie pobiera opłat za założenie i prowadzenie lokaty.

– Santander Consumer Bank proponuje wyższe oprocentowanie w przypadku lokat na dłuższy czas. Nasza aktualna oferta może być szczególnie interesująca dla klientów szukających bezpiecznych inwestycji w średnim okresie i jednocześnie chcących zmniejszyć ryzyko związane z obniżeniem stóp procentowych – mówi Adam Słupski, Dyrektor Działu Depozytów w Santander Consumer Banku.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty wynosi 1 000 zł w przypadku lokaty Zysk+ Wzrost oraz 5 000 zł w przypadku lokaty Direct+ Wzrost. Maksymalna kwota lokaty wynosi 300 000 zł. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad ich wolumen znajdujący się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Banku wg stanu na 7 października 2012 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i aktualnych klientów Banku.

Nowa oferta będzie promowana w ramach kampanii telewizyjnej. Fernando Alonso, kierowca teamu Scuderia Ferrari oraz aktualny lider klasyfikacji kierowców Formuły 1™, wypowie w spocie kilka słów po polsku. Santander jest sponsorem teamu Scuderia Ferrari od 2010 r. Reklama będzie emitowana od 8 października na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz Polsatu. Jej radiowa wersja trafi do słuchaczy ogólnopolskich stacji radiowych. Lokata z oprocentowaniem rocznym 6,7 proc. będzie promowana także na łamach prasy. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grupa Eskadra, a za dobór i zakup mediów – Dom Mediowy Mediapol.

Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w sieci 230 oddziałów Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem contact center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl i są udzielane za pośrednictwem infolinii oraz w oddziałach Santander Consumer Banku.

Logo F1 FORMUŁA 1, F1, FORMUŁA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i znaki powiązane są zastrzeżonymi znakami należącymi do Formula One group company. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć blisko 230 oddziałów detalicznych oraz 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro i wśród 15 największych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2012 r. Santander miał 1 418 miliarda zarządzanych środków, ponad 102 miliony klientów, 14 569 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 187 000 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Co więcej, zajmuje znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. Santander Consumer Finance działa na kluczowych rynkach i w Skandynawii.

Najnowsze na blogu

Rusza nasz nowy program poleceń „Po znajomości”!
01 czerwca 2023 Bank Możliwości
W maju br. rozpoczęliśmy akcję „Po znajomości”, skierowaną do klientów naszego banku. Jako jedyni na polskim rynku nagradzamy Was za polecanie kredytów gotówkowych! Dla polecającego i znajomego,...
Czytaj więcej
Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej

YouTube