340 tysięcy Mana Mana czeka na klientów Santander Consumer Banku

12 listopada 2014

 

Wrocław, 12 listopada 2014 r. Mana Mana to motyw przewodni nowej kampanii reklamowej Santander Consumer Banku i nazwa konkursu, w którym codziennie (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem 25 i 26 grudnia) do wygrania jest 10 tysięcy złotych. Wartość puli nagród wynosi 340 tysięcy złotych. Wystarczy w kreatywny i zabawny sposób wyjaśnić, na co przeznaczona zostanie wygrana suma pieniędzy.

Udział w konkursie Mana Mana mogą wziąć klienci, którzy skorzystają z oferty kredytów gotówkowych Santander Consumer Banku pomiędzy 12 listopada i 31 grudnia, uzupełnią oświadczenie o udziale w konkursie oraz w oryginalny sposób opiszą SMS-em, na jaki cel przeznaczyliby wygraną. Na zwycięzców czekają 34 nagrody pieniężne w wysokości 10 tysięcy złotych każda. Laureaci konkursu otrzymają również dodatkową nagrodę pieniężną na pokrycie podatku dochodowego.

Motywem przewodnim nowej kampanii jest melodia znana m.in. serialu The Muppet Show. Po raz pierwszy w historii Santander Consumer Bank wprowadza do swoich reklam bohaterów marki – portfele, które w naturalny sposób nawiązują do kredytów gotówkowych promowanych w ramach kampanii.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 12 listopada i potrwa do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz studio animacji Platige Image. Reżyserem spotu telewizyjnego jest jeden z najbardziej znanych animatorów w Polsce – Sebastian Pańczyk. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube