340 tysięcy Mana Mana czeka na klientów Santander Consumer Banku

12 listopada 2014

 

Wrocław, 12 listopada 2014 r. Mana Mana to motyw przewodni nowej kampanii reklamowej Santander Consumer Banku i nazwa konkursu, w którym codziennie (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem 25 i 26 grudnia) do wygrania jest 10 tysięcy złotych. Wartość puli nagród wynosi 340 tysięcy złotych. Wystarczy w kreatywny i zabawny sposób wyjaśnić, na co przeznaczona zostanie wygrana suma pieniędzy.

Udział w konkursie Mana Mana mogą wziąć klienci, którzy skorzystają z oferty kredytów gotówkowych Santander Consumer Banku pomiędzy 12 listopada i 31 grudnia, uzupełnią oświadczenie o udziale w konkursie oraz w oryginalny sposób opiszą SMS-em, na jaki cel przeznaczyliby wygraną. Na zwycięzców czekają 34 nagrody pieniężne w wysokości 10 tysięcy złotych każda. Laureaci konkursu otrzymają również dodatkową nagrodę pieniężną na pokrycie podatku dochodowego.

Motywem przewodnim nowej kampanii jest melodia znana m.in. serialu The Muppet Show. Po raz pierwszy w historii Santander Consumer Bank wprowadza do swoich reklam bohaterów marki – portfele, które w naturalny sposób nawiązują do kredytów gotówkowych promowanych w ramach kampanii.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 12 listopada i potrwa do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz studio animacji Platige Image. Reżyserem spotu telewizyjnego jest jeden z najbardziej znanych animatorów w Polsce – Sebastian Pańczyk. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej
Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej

YouTube