340 tysięcy Mana Mana czeka na klientów Santander Consumer Banku

12 listopada 2014

 

Wrocław, 12 listopada 2014 r. Mana Mana to motyw przewodni nowej kampanii reklamowej Santander Consumer Banku i nazwa konkursu, w którym codziennie (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem 25 i 26 grudnia) do wygrania jest 10 tysięcy złotych. Wartość puli nagród wynosi 340 tysięcy złotych. Wystarczy w kreatywny i zabawny sposób wyjaśnić, na co przeznaczona zostanie wygrana suma pieniędzy.

Udział w konkursie Mana Mana mogą wziąć klienci, którzy skorzystają z oferty kredytów gotówkowych Santander Consumer Banku pomiędzy 12 listopada i 31 grudnia, uzupełnią oświadczenie o udziale w konkursie oraz w oryginalny sposób opiszą SMS-em, na jaki cel przeznaczyliby wygraną. Na zwycięzców czekają 34 nagrody pieniężne w wysokości 10 tysięcy złotych każda. Laureaci konkursu otrzymają również dodatkową nagrodę pieniężną na pokrycie podatku dochodowego.

Motywem przewodnim nowej kampanii jest melodia znana m.in. serialu The Muppet Show. Po raz pierwszy w historii Santander Consumer Bank wprowadza do swoich reklam bohaterów marki – portfele, które w naturalny sposób nawiązują do kredytów gotówkowych promowanych w ramach kampanii.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 12 listopada i potrwa do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz studio animacji Platige Image. Reżyserem spotu telewizyjnego jest jeden z najbardziej znanych animatorów w Polsce – Sebastian Pańczyk. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

Najnowsze na blogu

Rusza nasz nowy program poleceń „Po znajomości”!
01 czerwca 2023 Bank Możliwości
W maju br. rozpoczęliśmy akcję „Po znajomości”, skierowaną do klientów naszego banku. Jako jedyni na polskim rynku nagradzamy Was za polecanie kredytów gotówkowych! Dla polecającego i znajomego,...
Czytaj więcej
Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej

YouTube