13 Punktów Obsługi Klienta Santander Consumer Banku w sieci sklepów SATURN

23 maja 2011

Nawiązana współpraca umożliwia klientom realizację zakupów rozkładając ich spłatę na raty lub przy wykorzystaniu dodatkowych środków finansowych, dostępnych na karcie kredytowej. Zarówno kredyt ratalny, jak i karta kredytowa Santander Consumer Banku dostępne są w Punktach Obsługi Klienta w 13 sklepach SATURN w: Warszawie (5 sklepów), Wrocławiu (2 sklepy), Bydgoszczy, Katowicach, Lubinie, Łodzi, Poznaniu i Tychach.

– Rozpoczynając sprzedaż produktów kredytowych w sklepach SATURN i tworząc własną sieć Punktów Obsługi Klienta w sklepach jednej z głównych sieci handlowych elektroniki użytkowej w Polsce umacniamy pozycję naszego Banku w obszarze consumer finance – mówi Piotr Żabski, Prezes Santander Consumer Banku.

Dostępny w marketach SATURN kredyt ratalny Santander Consumer Banku pozwala na sfinansowanie niemal każdego zakupu. Umowę kredytową można podpisać w jednym z Punktów Obsługi Klienta, zlokalizowanych w sklepach SATURN. W każdym z Punktów doradcy Banku odpowiedzą także na wszystkie pytania klientów. Zaraz po podpisaniu umowy kredytowej, klient może opuścić market z wybranym towarem.

Wyposażona w mikroprocesor karta kredytowa SATURN Santander Consumer Banku umożliwia realizację płatności za zakupy dokonane w sieci SATURN oraz we wszystkich miejscach, w których akceptowana jest karta Visa. Dodatkowo, posiadacze karty kredytowej SATURN uzyskują dostęp do rachunku karty przez Internet, co pozwala im na analizę zrealizowanych transakcji oraz ułatwia dostęp do informacji na temat zadłużenia na rachunku i terminu jego spłaty.

Więcej informacji można znaleźć na stronach: www.santanderconsumer.pl oraz www.saturnpolska.com.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube