10 milionów Polaków w nowej reklamie

04 listopada 2013

Poprzez kampanię bank pragnie zachęcić do sprawdzenia oferty wszystkich klientów poszukujących kredytu gotówkowego na realizację bieżących potrzeb. Głównymi wyróżnikami sprzedawanych przez Santander Consumer Bank produktów jest szybkość i dostępność. Kredyty gotówkowe dostępne są w sieci 233 oddziałów na terenie całego kraju, a można je uzyskać nawet w ciągu 15 minut.

Santander Consumer Bank jest obecnie niekwestionowanym liderem rynku kredytów konsumenckich łącząc doświadczenie wielu spółek składających się na jego obecny kształt (m.in. AIG Banku Polska oraz Żagiel). Liczba unikalnych klientów, którzy dotychczas skorzystali z oferty tych spółek oraz Santander Consumer Banku, przekroczyła już 10 milionów.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 4 listopada i będzie kontynuowana do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne), dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz Dom Produkcyjny Garaż. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć 233 oddziałów, 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych oraz 19 000 sklepów i punktów usługowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube