10 milionów Polaków w nowej reklamie

04 listopada 2013

Poprzez kampanię bank pragnie zachęcić do sprawdzenia oferty wszystkich klientów poszukujących kredytu gotówkowego na realizację bieżących potrzeb. Głównymi wyróżnikami sprzedawanych przez Santander Consumer Bank produktów jest szybkość i dostępność. Kredyty gotówkowe dostępne są w sieci 233 oddziałów na terenie całego kraju, a można je uzyskać nawet w ciągu 15 minut.

Santander Consumer Bank jest obecnie niekwestionowanym liderem rynku kredytów konsumenckich łącząc doświadczenie wielu spółek składających się na jego obecny kształt (m.in. AIG Banku Polska oraz Żagiel). Liczba unikalnych klientów, którzy dotychczas skorzystali z oferty tych spółek oraz Santander Consumer Banku, przekroczyła już 10 milionów.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 4 listopada i będzie kontynuowana do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne), dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz Dom Produkcyjny Garaż. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć 233 oddziałów, 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych oraz 19 000 sklepów i punktów usługowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej
Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej

YouTube