10 milionów Polaków w nowej reklamie

04 listopada 2013

Poprzez kampanię bank pragnie zachęcić do sprawdzenia oferty wszystkich klientów poszukujących kredytu gotówkowego na realizację bieżących potrzeb. Głównymi wyróżnikami sprzedawanych przez Santander Consumer Bank produktów jest szybkość i dostępność. Kredyty gotówkowe dostępne są w sieci 233 oddziałów na terenie całego kraju, a można je uzyskać nawet w ciągu 15 minut.

Santander Consumer Bank jest obecnie niekwestionowanym liderem rynku kredytów konsumenckich łącząc doświadczenie wielu spółek składających się na jego obecny kształt (m.in. AIG Banku Polska oraz Żagiel). Liczba unikalnych klientów, którzy dotychczas skorzystali z oferty tych spółek oraz Santander Consumer Banku, przekroczyła już 10 milionów.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 4 listopada i będzie kontynuowana do końca bieżącego roku. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne), dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada Grupa Eskadra oraz Dom Produkcyjny Garaż. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć 233 oddziałów, 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych oraz 19 000 sklepów i punktów usługowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Najnowsze na blogu

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021
25 stycznia 2021 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To...
Czytaj więcej
Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu
22 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W...
Czytaj więcej
W pandemii co trzeci z nas częściej kupuje w sieci
19 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia koronawirusa doprowadziła do zmiany wielu nawyków w życiu Polaków. Jednym z nich jest sposób w jaki robimy zakupy. Według raportu „Polaków portfel własny: zakupy w dobie pandemii”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji