1 kredyt = 20 zł przekazane na cele społeczne

07 stycznia 2020

Już po raz piąty, Santander Consumer Bank – bank od kredytów przekaże 20 zł od każdego udzielonego dziś (7 stycznia) kredytu na wsparcie projektów społecznych i charytatywnych. Średnia roczna wartość przekazywana w tej akcji to ponad 100 tysięcy złotych.

Wczoraj obchodziliśmy uroczystość Trzech Króli. W Polsce kojarzy się ona głównie z kadzidłem, mirrą, złotem i kredą, którą – zgodnie z obrządkiem - znaczymy nasze drzwi. W Hiszpanii – z wielką fiestą, wieńczącą okres świąt Bożego Narodzenia. Święto Trzech Króli w Hiszpanii jest jednym z bardziej wyczekiwanych wydarzeń w roku. Zwłaszcza przez dzieci, które tego dnia otrzymują od najbliższych prezenty. Na Półwyspie Iberysjkim nie Mikołaj je przynosi, a właśnie Kacper, Melchior i Baltazar. Nic więc dziwnego, że dzień ten utożsamiany jest z obdarowywaniem innych. Santander Consumer Bank, w ślad za hiszpańską tradycją Grupy Santader, już po raz kolejny organizuje akcję, w której za każdy kredyt udzielony 7 stycznia, przekaże 20 zł na cele społeczne.

Dowiedz się więcej o akcji 20 złotych za kredyt na blogu Santander Consumer Banku - banku od kredytów.

Najnowsze na blogu

Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej
Aż 40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
22 września 2022 Blisko Ciebie
  Inflacja kładzie się cieniem na planach finansowych Polaków. Widać to w wynikach naszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”. 40 proc. respondentów stwierdziło, że...
Czytaj więcej

YouTube