Aktualności

Santander Consumer Bank jest w trakcie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej i radiowej

12 października 2006
Promocja obejmuje wiodące produkty banku - kredyty hipoteczne, samochodowe i gotówkowe.

Od Gwiazdki do Wielkanocy o połowę lżej

02 października 2006
Santander Consumer Bank wprowadza promocję kredytów samochodowych, w ramach której kredytobiorca przez pierwsze 4 miesiące spłaca tylko 50% wysokości raty. Promocja będzie obowiązywała do 31 grudnia 2006 r. Przykładowo zaciągając kredyt w październiku obniżone raty będziemy płacić do końca stycznia, a kupując samochód przed Bożym Narodzeniem 2006 r. pierwszą pełną ratę zapłacimy dopiero po Wielkanocy 2007 r.
Więcej

TANI ROK do końca roku

28 sierpnia 2006
Santander Consumer Bank przedłuża promocję kredytów hipotecznych TANI ROK (niższe oprocentowanie w PLN w pierwszym roku spłaty oraz obniżona prowizja do 31 grudnia 2006) oraz kredytów gotówkowych (procedura uproszczona do 20 tys. zł do 30 listopada 2006).
Więcej

Santander Consumer Bank – wyniki w pierwszej połowie 2006r.

01 sierpnia 2006
Zysk netto banku wzrósł o 544 proc. do 32,2 mln zł. Już w połowie lipca 2006 bank przekroczył poziom sprzedaży kredytów hipotecznych z całego ubiegłego roku. W zakresie kredytów samochodowych Santander Consumer Bank utrzymuje stabilną pozycję lidera z 25 proc. udziałem w tym segmencie w Polsce.
Więcej

Tytuł Najlepszego Banku Samochodowego 2006r.

31 maja 2006
Santander Consumer Bank otrzymał główną nagrodę miesięcznika finansowego Bank dla najlepszego banku samochodowego w rankingu „50 największych banków w Polsce 2006”. Bank otrzymał również wyróżnienie dla najszybciej rozwijającego się banku w kraju.
Więcej

Kredyt DUET – tylko jeden taki kredyt

04 kwietnia 2006
Santander Consumer Bank wprowadza pierwszy na rynku produkt finansowy przeznaczony dla posiadaczy mieszkania lub domu (w szczególności na kredyt) zamierzających skredytować kolejną nieruchomość.
Więcej

Santander Consumer Bank rekordowe wyniki w 2005 r.

14 marca 2006
Santander Consumer Bank S.A. (przed zmianą nazwy PTF Bank S.A.) w 2005 r. osiągnął 27,4 mln zł zysku (wzrost o 621 proc.), udzielił rekordowej ilości kredytów samochodowych zarówno w swojej historii, jak i polskiej bankowości, zanotował wzrost w kredytach hipotecznych o 385 proc. Również Grupa Santander osiągnęła rekordowy zysk w wysokości 6,22 mld euro. Szczegóły dotyczące wyników finansowych i sprzedażowych przesyłam w załączniku.
Więcej

Wiosenne obniżki Santander Consumer Banku

02 marca 2006
Kredyty hipoteczne, kredyty samochodowe, kredyty gotówkowe – wszystkie wiodące produkty Santander Consumer Bank zostają objęte promocją. Kredyt hipoteczny promocja TANI ROK, promocja na spłatę kredytu w innym banku, wprowadzenie ustalania oprocentowania w oparciu o stawki bazowe. Kredyt samochodowy - promocja oprocentowania Kredyty gotówkowe - Senior - kredyt dedykowany osobom po 50 roku życia
Więcej

Nowości w ofercie kredytów hipotecznych

01 marca 2006
Santander Consumer Bank odracza konieczności wpisu hipoteki oraz podwyższa kwotę kredytu w procedurze uproszczonej dla kredytów hipotecznych
Więcej

Santander Consumer Bank – nowa nazwa PTF Banku oraz dokapitalizowanie

05 stycznia 2006
PTF Bank S.A. zmienia nazwę na Santander Consumer Bank S.A. Jednocześnie bank został po raz kolejny dokapitalizowany przez właściciela. Rebranding w Polsce jest wynikiem unifikacji marki Santandera. Standaryzacja obejmie jednocześnie wszystkie lokalne marki Santander Consumer - europejskiego ramienia Grupy, które bank reprezentuje w Polsce.
Więcej

Najnowsze na blogu

Już co trzeci Polak chciałby zrobić zakupy w metaverse
01 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Według naszego najnowszego badania już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse. To aż o 13 punktów procentowych więcej niż w...
Czytaj więcej
Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zapolować na wyprzedażach?
24 listopada 2023 Bank Możliwości
  Jak co roku, listopad a potem grudzień i styczeń to czas gorących przecen i niezwykłego ruchu w sklepach. Sprzedawcy starają się przyciągnąć zarówno poszukiwaczy prezentów jak i amatorów...
Czytaj więcej

YouTube