Ważna informacja dotycząca zmian w naszych oddziałach.
Mamy ważną informację na temat zmian w obsłudze produktów depozytowych w oddziałach naszego banku.
Z czego wynikają zmiany
Większość banków w Polsce ogranicza liczbę oddziałów i zachęca klientów do korzystania z usług finansowych głównie przez internet lub telefon.
My wiemy jednak, że nadal wielu naszych klientów preferuje bezpośredni kontakt z naszymi doradcami. Dlatego zdecydowaliśmy się zrezygnować z obsługi produktów oszczędnościowych wyłącznie w niektórych oddziałach. W większości naszych oddziałów nadal załatwisz wszystkie sprawy związane z Twoimi oszczędnościami.
O co Cię prosimy
Zanim udasz się do naszego oddziału, prosimy, upewnij się czy w tym miejscu prowadzimy obsługę lokat i rachunków oszczędnościowych.
Gdzie możesz sprawdzić informacje o oddziałach
Aktualne informacje na temat oddziałów z obsługą produktów depozytowych możesz uzyskać:
- przez Internet
www.santaderconsumer.pl – w zakładce Mapa oddziałów.
Taka ikona przy adresie oddziału oznacza, że w tym oddziale będziesz mógł uzyskać informacje na temat swoich depozytów. Przekreślona ikona oznacza, że wybrany oddział nie prowadzi obsługi depozytowej.
- telefonicznie
pod numerem infolinii 71 358 21 60 – nasi konsultanci przekażą Ci informacje o najbliższych oddziałach i dostępnych w nich usługach.
Uwaga: Przed planowaną wizytą w oddziale upewnij się, czy aktualnie prowadzimy w nim obsługę wszystkich produktów.

Dla Twojej wygody, uaktualniliśmy zakładkę mapa oddziałów | Tutaj – dodaliśmy ikonki, dzięki którym łatwo sprawdzisz jakie usługi są dostępne w wybranym oddziale.
- Po kliknięciu na ikonkę z wybranym zakresem obsługi (np. karty kredytowe) lista oddziałów będzie zawierać te, w których możesz załatwić sprawę związaną z wybranym zakresem
- Możesz wybrać kilka zakresów (np. karty kredytowe i obsługa posprzedażowa)