W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

O czym pamiętać biorąc kredyt gotówkowy przez telefon?

Do tego, że wnioskowanie o kredyt gotówkowy z domu jest wygodne i bezpieczne, nie trzeba nikogo przekonywać. Oto lista rzeczy, które warto sobie przygotować przed składaniem wniosku o kredyt gotówkowy przez telefon


Internetowe usługi bankowe to współczesny standard i szeroki wybór produktów finansowych. Powszechnie kojarzą się z komfortem i nowoczesnością. Niemal każdy wie, że już nie trzeba wychodzić z domu, by wziąć kredyt, założyć lokatę czy wykonać przelew. Jednak jeśli ktoś nigdy nie korzystał z danej e-usługi, nie do końca ma świadomość, jak wygląda cały proces i co konkretnie trzeba przygotować. Warto to prześledzić na przykładzie kredytu gotówkowego przez telefon, który jest dostępny w Santander Consumer Banku – banku od kredytów bez konieczności wychodzenia z domu.


Bezpiecznie i z konsultantem


Pierwszym krokiem będzie wypełnienie formularza na stronie internetowej Santander Consumer Banku. Należy w nim podać swoje dane i określić kwotę kredytu. A potem czekać, najczęściej na bardzo szybki, telefoniczny kontakt pracownika banku. W międzyczasie warto się dokładnie zapoznać z treścią podlinkowanej wyżej strony i sprawdzić, co będzie potrzebne w kolejnych krokach. To przede wszystkim dokument potwierdzający tożsamość (np. dowód osobisty)  oraz informacje o Twoim źródle i wysokości dochodów. W niektórych przypadkach bank może poprosić cię o przedstawienie ich potwierdzenia.  Jakie są to dokumenty w Santander Consumer Banku? Zobacz tutaj.


Podczas rozmowy telefonicznej pracownik Santander Consumer Banku poprosi o dane z dokumentu tożsamości oraz szczegóły dotyczące dochodu. Na tej podstawie zostanie wydana wstępna decyzja kredytowa. Jeśli będzie pozytywna, proces wnioskowania o kredyt będziemy mogli zakończyć w jednym z dwóch trybów:


kurier
lub przelew.


Wygodnie wnioskuj o kredyt


Kurier zajmie się dostarczeniem i odbiorem podpisanej umowy, weryfikacją  tożsamości oraz odebraniem zaświadczenia o dochodach, jeśli takie będzie potrzebne. Gdy komplet dokumentów dotrze do Santander Consumer Banku, jego pracownicy dokonają ich weryfikacji i wydadzą finalną decyzję kredytową. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, pieniądze zostaną wypłacone w sposób określony przez Ciebie we wniosku.


Zależy Ci na czasie? Tryb przelew jest znacznie szybszy. Tożsamość weryfikuje się poprzez przelanie kwoty 1 zł z konta, którego jesteś właścicielem. Ewentualne zaświadczenie o dochodach załącza się w aplikacji panel klienta w formie pliku graficznego, a więc skanu, który możemy też zrobić np. w formie wyraźnego zdjęcia naszym telefonem. Ważne, aby plik nie przekraczał 5 mb. Osoba, która wnioskuje o kredyt krok po kroki jest informowana o kolejnych etapach procesu oraz o ostatecznej decyzji kredytowej – poprzez powiadomienia i instrukcje postępowania. Te w ważnych momentach procesu otrzymasz także na e-mail podany we wniosku, które są przesyłane przez bank na adres email. Po zapoznaniu się i akceptacji warunków umowy oraz dokumentacji w panelu klienta, pieniądze wypłacane są niezwłocznie na Twoje konto. Wtedy możesz je przeznaczyć na pilną potrzebę lub plany dzięki skorzystaniu z kredytu bez wychodzenia z domu.