W nocy z wtorku na środę (14/15 października 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Prace techniczne – karty kredytowe i bankowość elektroniczna (13/14 października). Sprawdź szczegóły.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Konsumencki Lider Jakości

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku drugi rok z rzędu zajął II miejsce w kategorii „Pożyczki” uzyskując tym samym srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013.