Ważna informacja dla użytkowników kart kredytowych: od 26 do 29 czerwca przeprowadzimy prace techniczne związane z obsługą kart kredytowych. W tym czasie karta może chwilowo nie działać, a dostęp do jej funkcji w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej może być ograniczony. Prosimy, przygotuj się wcześniej do tej sytuacji. Szczegóły znajdziesz tutaj/ lub pod numerem infolinii 71 31 95 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku


Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.