195 00

Opłata zgodna
z taryfą operatora

Reklamacje transakcji kartą kredytową

Jeżeli chcesz złożyć reklamację transakcji gotówkowej lub bezgotówkowej wykonanej przy użyciu karty możesz to zrobić w formie pisemnej:

  • w jednym z naszych Oddziałów Banku, których wykaz znajduje się na stronie internetowej,    
  • wysyłając reklamację na adres Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław,
  • poprzez skorzystanie z formularza, który znajduje sie poniżej.

Reklamacja pisemna powinna zostać złożona osobno dla każdej transakcji i musi zawierać:

  • imię i nazwisko Posiadacza/Użytkownika, którego karty reklamacja dotyczy, 
  • numer karty, 
  • kwotę transakcji,
  • walutę transakcji,
  • datę transakcji,
  • miejsce wykonania transakcji( adres sklepu, punktu, nazwę strony internetowej,  lokalizację bankomatu ),
  • oświadczenie, czy karta była cały czas w posiadaniu Posiadacza/Użytkownika, 
  • oświadczenie, że karta i numer PIN zostały/nie zostały udostępnione osobie trzeciej,
  • podpis Posiadacza/Użytkownika.

Do reklamacji pisemnej należy dołączyć posiadane kopie ewentualnych rachunków lub innych dokumentów potwierdzających jej zasadność.

Aby ułatwić i przyspieszyć proces składania reklamacji transakcji Bank przygotował gotowy druk reklamacji do pobrania poniżej:

 

Formularz kontaktowy dla zgłoszenia reklamacji transakcji przy użyciu karty.

  • Dane kontaktowe takie  jak e-mail oraz numer telefonu nie są obowiązkowe, ale ich podanie  umożliwi nam szybki kontakt w przypadku konieczności wyjaśnienia bądź uzupełnienia złożonej reklamacji.
  • Jeżeli reklamowanych jest  kilka transakcji, muszą one być złożone i podpięte do formularza na odrębnych drukach jako osobne zgłoszenie.
  • Jeżeli istnieją kopie ewentualnych rachunków lub innych dokumentów potwierdzających  zasadność reklamacji należy dołączyć je jako załączniki do formularza.

Imię*

Nazwisko*

Adres email

Nr telefonu

Numer umowy*

Numer karty

PESEL*

Twoja wiadomość

Załącz formularz reklamacji*

Jeśli chcesz załączyć plik, wybierz go ze swojego dysku. Rozmiar pliku nie może przekroczyć 2 MB. Akceptowane rozszerzenia dla załączników to PDF oraz JPG i PNG.

Dodatkowe dokumenty

Dodatkowe dokumenty


* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Reklamacje transakcji bankomatowych mogą być  również składane telefonicznie pod numerem telefonu 71 797 22 50​ lub 801 70 60 60 (koszt połączenia zgodny z taryfa operatora).

Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji