Ubezpieczenia do kredytów ratalnych

Wariant 1

Ubezpieczenie chroni życie, zdrowie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta. Szczegółowy zakres ochrony oraz włączenia i ograniczenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) dostępnych na stronie https://www.santanderconsumer.pl/ubezpieczenia/.

Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:

  1. Śmierć Ubezpieczonego

Ubezpieczenie nie obejmuje Zdarzeń ubezpieczeniowych powstałych na skutek:

  1. samobójstwa Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności w ciągu pierwszych dwóch lat od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia,
  2. samookaleczenia Ubezpieczonego lub okaleczenia na prośbę Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności,
  3. Choroby lub niepełnosprawności Ubezpieczonego zdiagnozowanych w okresie 6 miesięcy przed dniem rozpoczęcia Ubezpieczenia i będących przyczyną wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego – w ciągu pierwszych 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia Ubezpieczenia,
  4. wojny, działań zbrojnych, przewrotu, strajku, zamieszek, powstania, zamieszek społecznych, rebelii, aktów terroryzmu lub promieniowania radioaktywnego lub nuklearnego
  5. popełnienia lub próby popełnienia umyślnego przestępstwa przez Ubezpieczonego oraz świadomego udziału Ubezpieczonego w dowolnym działaniu przestępczym,
  6. przewlekłego alkoholizmu, nadużywania alkoholu, nadużywania lub uzależnienia od narkotyków, leków innych niż zażywane na zalecenie lekarza, a także przebywania pod wpływem wyżej wymienionych substancji w momencie zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego, jeżeli pozostawanie pod wpływem takich czynników było bezpośrednią przyczyną danego Zdarzenia ubezpieczeniowego,
  7. katastrof naturalnych.

Odstąpienia/rezygnacje od ubezpieczenia:

  1. Ubezpieczający ma prawo do odstąpienia od Umowy Ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia.
  2. Ubezpieczający ma prawo do rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia w każdym czasie, także w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu przed terminem określonym w Umowie kredytowej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia może zostać złożone w formie pisemnego wniosku doręczonego Agentowi lub bezpośrednio Ubezpieczycielowi.
    Oświadczenia, o których mowa powyżej, powinny zawierać: imię i nazwisko Ubezpieczającego, numer PESEL oraz numer Szczegółowej Umowy Ubezpieczenia.
  4. W przypadku rozwiązania Umowy Ubezpieczenia przed upływem okresu, na jaki została zawarta, Ubezpieczającemu lub osobie przez niego upoważnionej przysługuje zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania od Ubezpieczającego oświadczenia woli w przedmiocie odstąpienia lub rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia.
  5. Zwrot składki nie przysługuje, jeżeli w okresie trwania Ubezpieczenia spełnienie świadczenia spowodowało wyczerpanie Sumy ubezpieczenia.
  6. W przypadku rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia, Ubezpieczenie trwa do końca danego miesiąca udzielania przez Ubezpieczyciela ochrony ubezpieczeniowej, tj. do dnia wymagalności (włącznie z tym dniem) najbliższej (ustalonej zgodnie z Harmonogramem) raty kredytu przypadającej po dniu złożenia przez Ubezpieczającego oświadczenia o rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia.
  7. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy ubezpieczenia do jednego z Ubezpieczycieli jest traktowane jak złożenie go do obydwu Ubezpieczycieli równocześnie i skutkować będzie rozwiązaniem Umowy ubezpieczenia w całości (z obydwoma Ubezpieczycielami). Nie ma możliwości częściowego rozwiązania Umowy Ubezpieczenia.

Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublinie, Irlandia.

W celu zgłoszenia roszczenia należy skontaktować się:

1) pisemnie, na adres:

a) CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
​2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia

b) Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław

2) osobiście – w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.

3) pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres:

4) telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79**

 

Wariant 2

Ubezpieczenie chroni życie, zdrowie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta. Szczegółowy zakres ochrony oraz włączenia i ograniczenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) dostępnych na stronie https://www.santanderconsumer.pl/ubezpieczenia/.

Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:

  1. śmierć Ubezpieczonego,
  2. śmierć Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku,
  3. Trwała i całkowita niezdolność do pracy Ubezpieczonego,
  4. Hospitalizacja Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku trwająca co najmniej 30 dób

Ubezpieczenie nie obejmuje Zdarzeń ubezpieczeniowych powstałych na skutek:

  1. samobójstwa Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności w ciągu pierwszych dwóch lat od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia,
  2. samookaleczenia Ubezpieczonego lub okaleczenia na prośbę Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności,
  3. Choroby lub niepełnosprawności Ubezpieczonego zdiagnozowanych w okresie 6 miesięcy przed dniem rozpoczęcia Ubezpieczenia i będących przyczyną wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego – w ciągu pierwszych 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia Ubezpieczenia,
  4. wojny, działań zbrojnych, przewrotu, strajku, zamieszek, powstania, zamieszek społecznych, rebelii, aktów terroryzmu lub promieniowania radioaktywnego lub nuklearnego
  5. popełnienia lub próby popełnienia umyślnego przestępstwa przez Ubezpieczonego oraz świadomego udziału Ubezpieczonego w dowolnym działaniu przestępczym,
  6. przewlekłego alkoholizmu, nadużywania alkoholu, nadużywania lub uzależnienia od narkotyków, leków innych niż zażywane na zalecenie lekarza, a także przebywania pod wpływem wyżej wymienionych substancji w momencie zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego, jeżeli pozostawanie pod wpływem takich czynników było bezpośrednią przyczyną danego Zdarzenia ubezpieczeniowego,
  7. katastrof naturalnych.

Odstąpienia/rezygnacje od ubezpieczenia:

  1. Ubezpieczający ma prawo do odstąpienia od Umowy Ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia.
  2. Ubezpieczający ma prawo do rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia w każdym czasie, także w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu przed terminem określonym w Umowie kredytowej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia może zostać złożone w formie pisemnego wniosku doręczonego Agentowi lub bezpośrednio Ubezpieczycielowi.
    Oświadczenia, o których mowa powyżej, powinny zawierać: imię i nazwisko Ubezpieczającego, numer PESEL oraz numer Szczegółowej Umowy Ubezpieczenia.
  4. W przypadku rozwiązania Umowy Ubezpieczenia przed upływem okresu, na jaki została zawarta, Ubezpieczającemu lub osobie przez niego upoważnionej przysługuje zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania od Ubezpieczającego oświadczenia woli w przedmiocie odstąpienia lub rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia.
  5. Zwrot składki nie przysługuje, jeżeli w okresie trwania Ubezpieczenia spełnienie świadczenia spowodowało wyczerpanie Sumy ubezpieczenia.
  6. W przypadku rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia, Ubezpieczenie trwa do końca danego miesiąca udzielania przez Ubezpieczyciela ochrony ubezpieczeniowej, tj. do dnia wymagalności (włącznie z tym dniem) najbliższej (ustalonej zgodnie z Harmonogramem) raty kredytu przypadającej po dniu złożenia przez Ubezpieczającego oświadczenia o rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia.
  7. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy ubezpieczenia do jednego z Ubezpieczycieli jest traktowane jak złożenie go do obydwu Ubezpieczycieli równocześnie i skutkować będzie rozwiązaniem Umowy ubezpieczenia w całości (z obydwoma Ubezpieczycielami). Nie ma możliwości częściowego rozwiązania Umowy Ubezpieczenia.

Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublinie, Irlandia.

W celu zgłoszenia roszczenia należy skontaktować się:

1) pisemnie, na adres:

a) CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
​2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia

b) Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław

2) osobiście – w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.

3) pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres:

4) telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79**

 

Wariant 3

Ubezpieczenie chroni życie, zdrowie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta. Szczegółowy zakres ochrony oraz włączenia i ograniczenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) dostępnych na stronie https://www.santanderconsumer.pl/ubezpieczenia/.

Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:

  1. śmierć Ubezpieczonego,
  2. śmierć Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku,
  3. Trwała i całkowita niezdolność do pracy Ubezpieczonego,
  4. Hospitalizacja Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku trwająca co najmniej 14 dób,
  5. Hospitalizacja Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku trwająca co najmniej 14 dób

Ubezpieczenie nie obejmuje Zdarzeń ubezpieczeniowych powstałych na skutek:

  1. samobójstwa Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności w ciągu pierwszych dwóch lat od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia,
  2. samookaleczenia Ubezpieczonego lub okaleczenia na prośbę Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności,
  3. Choroby lub niepełnosprawności Ubezpieczonego zdiagnozowanych w okresie 6 miesięcy przed dniem rozpoczęcia Ubezpieczenia i będących przyczyną wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego – w ciągu pierwszych 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia Ubezpieczenia,
  4. wojny, działań zbrojnych, przewrotu, strajku, zamieszek, powstania, zamieszek społecznych, rebelii, aktów terroryzmu lub promieniowania radioaktywnego lub nuklearnego
  5. popełnienia lub próby popełnienia umyślnego przestępstwa przez Ubezpieczonego oraz świadomego udziału Ubezpieczonego w dowolnym działaniu przestępczym,
  6. przewlekłego alkoholizmu, nadużywania alkoholu, nadużywania lub uzależnienia od narkotyków, leków innych niż zażywane na zalecenie lekarza, a także przebywania pod wpływem wyżej wymienionych substancji w momencie zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego, jeżeli pozostawanie pod wpływem takich czynników było bezpośrednią przyczyną danego Zdarzenia ubezpieczeniowego,
  7. katastrof naturalnych.

Odstąpienia/rezygnacje od ubezpieczenia:

  1. Ubezpieczający ma prawo do odstąpienia od Umowy Ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia.
  2. Ubezpieczający ma prawo do rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia w każdym czasie, także w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu przed terminem określonym w Umowie kredytowej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia może zostać złożone w formie pisemnego wniosku doręczonego Agentowi lub bezpośrednio Ubezpieczycielowi.
    Oświadczenia, o których mowa powyżej, powinny zawierać: imię i nazwisko Ubezpieczającego, numer PESEL oraz numer Szczegółowej Umowy Ubezpieczenia.
  4. W przypadku rozwiązania Umowy Ubezpieczenia przed upływem okresu, na jaki została zawarta, Ubezpieczającemu lub osobie przez niego upoważnionej przysługuje zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania od Ubezpieczającego oświadczenia woli w przedmiocie odstąpienia lub rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia.
  5. Zwrot składki nie przysługuje, jeżeli w okresie trwania Ubezpieczenia spełnienie świadczenia spowodowało wyczerpanie Sumy ubezpieczenia.
  6. W przypadku rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia, Ubezpieczenie trwa do końca danego miesiąca udzielania przez Ubezpieczyciela ochrony ubezpieczeniowej, tj. do dnia wymagalności (włącznie z tym dniem) najbliższej (ustalonej zgodnie z Harmonogramem) raty kredytu przypadającej po dniu złożenia przez Ubezpieczającego oświadczenia o rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia.
  7. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy ubezpieczenia do jednego z Ubezpieczycieli jest traktowane jak złożenie go do obydwu Ubezpieczycieli równocześnie i skutkować będzie rozwiązaniem Umowy ubezpieczenia w całości (z obydwoma Ubezpieczycielami). Nie ma możliwości częściowego rozwiązania Umowy Ubezpieczenia.

Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublinie, Irlandia.

W celu zgłoszenia roszczenia należy skontaktować się:

1) pisemnie, na adres:

a) CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
​2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia

b) Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław

2) osobiście – w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.

3) pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres:

4) telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79**

 

Wariant 4

Ubezpieczenie chroni życie, zdrowie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta. Szczegółowy zakres ochrony oraz włączenia i ograniczenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) dostępnych na stronie https://www.santanderconsumer.pl/ubezpieczenia/.

Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:

  1. śmierć Ubezpieczonego,
  2. śmierć Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku,
  3. Trwała i całkowita niezdolność do pracy Ubezpieczonego,
  4. Hospitalizacja Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku trwająca co najmniej 14 dób,
  5. Czasowa niezdolność do pracy dla osób, które w dniu rozpoczęcia tej niezdolności nie ukończyły 65. roku życia oraz są Aktywne zawodowo, a dla pozostałych osób - Hospitalizacja Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku trwająca co najmniej 30 dób.

Ubezpieczenie nie obejmuje Zdarzeń ubezpieczeniowych powstałych na skutek:

  1. samobójstwa Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności w ciągu pierwszych dwóch lat od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia,
  2. samookaleczenia Ubezpieczonego lub okaleczenia na prośbę Ubezpieczonego popełnionego niezależnie od stanu jego poczytalności,
  3. Choroby lub niepełnosprawności Ubezpieczonego zdiagnozowanych w okresie 6 miesięcy przed dniem rozpoczęcia Ubezpieczenia i będących przyczyną wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego – w ciągu pierwszych 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia Ubezpieczenia,
  4. wojny, działań zbrojnych, przewrotu, strajku, zamieszek, powstania, zamieszek społecznych, rebelii, aktów terroryzmu lub promieniowania radioaktywnego lub nuklearnego
  5. popełnienia lub próby popełnienia umyślnego przestępstwa przez Ubezpieczonego oraz świadomego udziału Ubezpieczonego w dowolnym działaniu przestępczym,
  6. przewlekłego alkoholizmu, nadużywania alkoholu, nadużywania lub uzależnienia od narkotyków, leków innych niż zażywane na zalecenie lekarza, a także przebywania pod wpływem wyżej wymienionych substancji w momencie zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego, jeżeli pozostawanie pod wpływem takich czynników było bezpośrednią przyczyną danego Zdarzenia ubezpieczeniowego,
  7. katastrof naturalnych.

Odstąpienia/rezygnacje od ubezpieczenia:

  1. Ubezpieczający ma prawo do odstąpienia od Umowy Ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty jej zawarcia.
  2. Ubezpieczający ma prawo do rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia w każdym czasie, także w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu przed terminem określonym w Umowie kredytowej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia może zostać złożone w formie pisemnego wniosku doręczonego Agentowi lub bezpośrednio Ubezpieczycielowi.
    Oświadczenia, o których mowa powyżej, powinny zawierać: imię i nazwisko Ubezpieczającego, numer PESEL oraz numer Szczegółowej Umowy Ubezpieczenia.
  4. W przypadku rozwiązania Umowy Ubezpieczenia przed upływem okresu, na jaki została zawarta, Ubezpieczającemu lub osobie przez niego upoważnionej przysługuje zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania od Ubezpieczającego oświadczenia woli w przedmiocie odstąpienia lub rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia.
  5. Zwrot składki nie przysługuje, jeżeli w okresie trwania Ubezpieczenia spełnienie świadczenia spowodowało wyczerpanie Sumy ubezpieczenia.
  6. W przypadku rezygnacji z (wypowiedzenia) Umowy Ubezpieczenia, Ubezpieczenie trwa do końca danego miesiąca udzielania przez Ubezpieczyciela ochrony ubezpieczeniowej, tj. do dnia wymagalności (włącznie z tym dniem) najbliższej (ustalonej zgodnie z Harmonogramem) raty kredytu przypadającej po dniu złożenia przez Ubezpieczającego oświadczenia o rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy Ubezpieczenia.
  7. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu lub rezygnacji z (wypowiedzeniu) Umowy ubezpieczenia do jednego z Ubezpieczycieli jest traktowane jak złożenie go do obydwu Ubezpieczycieli równocześnie i skutkować będzie rozwiązaniem Umowy ubezpieczenia w całości (z obydwoma Ubezpieczycielami). Nie ma możliwości częściowego rozwiązania Umowy Ubezpieczenia.

Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublinie, Irlandia.

W celu zgłoszenia roszczenia należy skontaktować się:

1) pisemnie, na adres:

a) CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
​2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia

b) Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław

2) osobiście – w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.

3) pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres:

4) telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79**