W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Sprawniejsze zakupy online w Morele


Kredyt na zakup towarów i usług, czyli popularne raty, staje się coraz częściej wybieraną formą finansowania zakupów Polaków w sieci. Klientom sklepów internetowych Grupy Morele od października daliśmy możliwość wyboru płatności ratalnych w przyjaznym, stuprocentowo online, ekosystemie ich platformy internetowej


Santander Consumer Bank jako lider na rynku kredytów konsumenckich od lat wspiera swoich partnerów biznesowych, w tym czołowych graczy na rynku e-commerce w Polsce. – Zależy nam na  dostarczaniu rozwiązań, które z jednej strony usprawniają wewnętrzne procesy naszych partnerów handlowych, z drugiej strony pomagają konsumentom w bezpiecznym i komfortowym finansowaniu ich zakupów dokonywanych w sklepach internetowych – mówi Agnieszka Kociemska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Zarządzania Relacjami z Partnerami Biznesowymi w Santander Consumer Banku.


Dla Grupy Morele.net, w skład której wchodzi 10 sklepów internetowych, została przygotowana specjalna platforma dzięki której klienci korzystający z blisko miliona produktów mogą w przyjaznym środowisku wybranego przez siebie e-commerce przejść przez cały proces kredytowania swoich zakupów. Wszystkie aktywności zostały zaprojektowane tak, aby skorzystać z nich komfortowo, niezależnie od rodzaju urządzenia, na jakim dokonujemy zakupów -  komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie albo smartfonie.


– Jeszcze w tym roku planujemy kolejne wdrożenia, usprawniające zakupy w polskich e-sklepach i finansowanie ich za pośrednictwem kredytu na zakup towarów i usług – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny m.in. za rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży. – Stawiamy także na tworzenie innowacyjnych rozwiązań bankowych w zwinnych metodykach pracy, np. agile. Mają one  nie tylko umocnić naszą pozycję na rynku consumer finance w Polsce ale też pomóc w realizacji jakościowej zmiany dla klientów.


Grupa Morele.net to jeden z kluczowych partnerów biznesowych Santander Consumer Banku w obszarze wspierania segmentu e-commerce innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu finansowania zakupów konsumenckich. Jej celem jest rozwój szybkich, bezpiecznych i atrakcyjnych cenowo zakupów. Nasz partner oferuje dzisiaj blisko 1 000 000 produktów w konkurencyjnych cenach, łącząc bogactwo oferty, doświadczenie zatrudnionych ludzi ze sprawną platformą zakupową i logistyką. Ze strony Santander Consumer Banku za wdrożenie odpowiadało niemal 50 specjalistów z różnych obszarów: od sprzedaży ratalnej, przez IT po budowanie innowacyjnych procesów.


Więcej o kredycie na zakup towarów i usług Santander Consumer Banku przeczytasz m.in. na naszym blogu.