W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Aplikacja zawsze pod ręką

Kredyty to pomocne narzędzia w finansowaniu naszych planów, ale także ważne zobowiązania. Dlatego informacje o posiadanych kredytach i nadchodzących ratach dobrze mieć podane w przejrzysty sposób i dostępne w każdym momencie. Dokładnie tak, jak funkcjonuje to w aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku – banku od kredytów


Polacy podchodzą odpowiedzialnie do zobowiązań finansowych. Zdecydowana większość kredytobiorców spłaca raty w terminie, a decyzję o zaciągnięciu kredytu poprzedza dokładną oceną swoich możliwości. Zarządzanie swoimi finansami dla wielu osób to dość złożona układanka matematyczno-finansowa. Trzeba orientować się w wysokości opłat, pamiętać o terminach rat kredytu oraz na bieżąco dopasowywać do nich inne wydatki.


Raty w niecodziennych sytuacjach


Dodatkowo, zdarzają się sytuacje, gdy zbliża się termin płatności, a my akurat nie mamy przy sobie blankietów spłat czy komputera, z którego dokonujemy płatności. Z pomocą przychodzi aplikacja mobilna, w której znajdziemy aktualne informacje o naszym kredycie gotówkowym czy ratalnym. Co ważne, szybko i bezpiecznie możemy też dokonać spłaty raty. Monitorowanie swoich zobowiązań za pomocą aplikacji to popularne i wygodne rozwiązanie, o czym świadczą też liczby. Już ponad 36 000 klientów Santander Consumer Banku korzysta z dedykowanej aplikacji mobilnej.


Co można załatwić przez smartfon?


Użytkownicy aplikacji w każdym momencie i z dowolnego miejsca mogą sprawdzić szczegóły dotyczące swoich kredytów gotówkowych i ratalnych. Widzą harmonogram spłat, daty i kwoty najbliższych płatności, liczbę rat pozostałą do spłaty oraz istotne dane zawartej umowy: kwotę udzielonego kredytu,  oprocentowanie czy numer rachunku do spłaty. Jeśli mają kilka kredytów tego samego rodzaju, zobaczą przejrzyste podsumowanie w karcie zbiorczej, widocznej na Pulpicie od razu po zalogowaniu. Aplikacja umożliwia także bezpłatną spłatę rat, podpowiada kwotę i przekierowuje do serwisu Przelewy24, gdzie finalizowana jest płatność. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość zmiany nazwy kredytu na własną, przydatna zwłaszcza przy wielu produktach.


Aby korzystać z dostępu do produktów kredytowych przez aplikację, należy zawrzeć Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej (dalej Umowa BE). Zazwyczaj doradcy proponują jej zawarcie wraz z umową kredytu. Jeśli jednak umowa kredytu była zawarta bez Umowy BE, można ją podpisać w dowolnej placówce banku. A potem wystarczy wejść na stronę poświęconą aplikacji lub bezpośrednio do sklepu Google Play lub App Store i pobrać aplikację na swój telefon. W trakcie aktywacji wystarczy podać kilka danych i nadać PIN służący do logowania. Jeśli ktoś nie lubi posługiwać się PIN-em, może skorzystać z logowania biometrią – przez odcisk palca lub Face ID (pod warunkiem, że posiada telefon, który to umożliwia). W ten sposób szybko i wygodnie uzyskamy dostęp do  informacji o swoich kredytach.