1. Ważna informacja dla użytkowników kart kredytowych: od 26 do 29 czerwca przeprowadzimy prace techniczne. W tym czasie karta może chwilowo nie działać, a dostęp do jej funkcji w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej może być utrudniony. Sprawdź szczegóły tutaj.
2. W nocy z wtorku na środę (24/25 czerwca 2025 r.) w godz. 22:00-6:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.


Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:


Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).


Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.