Od 16.07 będziemy stopniowo udostępniać nową odsłonę aplikacji mobilnej. W tym czasie możesz mieć problemy z logowaniem i dostępem do jej funkcji. Szczegóły znajdziesz tutaj

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Bank Przyjazny Klientowi po raz kolejny

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Banku Przyjaznemu Klientowi. To cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w zakresie obsługi klienta na podstawie wyników niezależnych badań w obszarach takich jak: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji.


Oceny Santander Consumer Banku okazały się bardzo wysokie zarówno w porównaniu do innych Laureatów Programu, jak i do badań prowadzonych przez Komisję Europejską dla branży pożyczek, kredytów i kart kredytowych.


Organizatorem badań jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania.