Ważna informacja dla użytkowników kart kredytowych: od 26 do 29 czerwca przeprowadzimy prace techniczne związane z obsługą kart kredytowych. W tym czasie karta może chwilowo nie działać, a dostęp do jej funkcji w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej może być ograniczony. Prosimy, przygotuj się wcześniej do tej sytuacji. Szczegóły znajdziesz tutaj/ lub pod numerem infolinii 71 31 95 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!


Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.