Infolinia: 195 00**

Zmieniamy logo - nie zasady

Od września odświeżamy nasze logo. Jego nowa wersja to czerwony napis Santander Consumer Bank na białym tle

Zmiana będzie widoczna we wszystkich kanałach komunikacji. Dostosujemy m.in. naszą stronę internetową, bankowość internetową, szyldy ponad 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku oraz punktów obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama. Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę produktową banku, relacje z klientami oraz charakter umów zawartych z nami.

Kolor biały, który od września 2018 r. będziemy wykorzystywać w naszych działaniach, symbolizuje  przejrzystość i prostotę. Wpisuje się on w filozofię działalności Santander Consumer Banku opartą o kulturę: Simple – Personal – Fair.

Po prostu: Zmieniamy logo – nie zasady.

Wciąż pozostajemy bankiem, który dobrze znasz.

 

Co się zmienia?

  • Logo Santander Consumer Banku.  Jego nowa wersja to czerwony napis Santander Consumer Bank na białym tle
  • Wygląd naszej strony internetowej, profili społecznościowych oraz materiałów reklamowych, na których wykorzystywane jest logo – w tym logo m.in. na szyldach oddziałów i punktów obsługi, drukach, formularzach czy wizytówkach

 

Co się nie zmienia?

  • Umowy, wszystkie pozostają w mocy i nie wymagają podpisywania aneksów
  • Zasady kredytowania oraz produkty i usługi
  • Numery rachunków bankowych
  • Numery, hasła PIN oraz daty ważności kart
  • Karty z czerwonym tłem i białym napisem logiem Santander Consumer Bank dalej pozostaną w użytku do końca ich daty ważności
  • Hasła do bankowości internetowej
  • Adres rejestrowy banku: Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław
  • Domena internetowa www.santanderconsumer.pl – a w związku z tym również adresy poczty internetowej czy adresy poszczególnych stron
  • Numer infolinii 195 00 (koszt połączenia zgody z taryfą operatora)

 

Santander Consumer Bank a Santander Bank Polska (do września 2018 r.: BZ WBK)

 

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK) to dwa niezależne banki, działające w oparciu o odrębne licencje bankowe. Nie oferują i nie obsługują wzajemnie swoich produktów, także w przypadku, gdy konkretna osoba jest klientem obu banków. Zakres ofert i polityka cenowa obu instytucji są przygotowywane niezależnie.

Santander Cosnumer Bank S.A logo

Santander Consumer Bank koncentruje się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując oprócz kredytów gotówkowych, ratalnych i kart kredytowych również lokaty i ubezpieczenia.

Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK) jako bank uniwersalny oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom.

Obie instytucje są częścią Grupy Santander w Polsce.

 

 

W tym miejscu postaramy się odpowiedzieć na najczęstsze pytania, jakie zgłaszali klienci Santander Consumer Banku

Na co wpływa zmiana logo Santander Consumer Banku?
Czy Santander Bank Polska i Santander Consumer Bank to ten sam bank, w którym można załatwić wszystkie swoje sprawy?
Dlaczego Santander Consumer Bank zmienił kolor na biały?
Czy klient Santander Consumer Banku będzie automatycznie klientem Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK)
Czy klient Santander Bank Polska będzie automatycznie klientem Santander Consumer Banku?
Czy Santander Bank Polska (do września 2018r.: Bank Zachodni WBK) przejął Santander Consumer Bank?
Czy jako klient Santander Consumer Banku mogę bezpłatnie skorzystać z sieci bankomatów Santander Bank Polska (do września 2018 r
Czy jako klient Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK) mogę skorzystać z sieci bankomatów Santander Cons
Dlaczego w Santander Consumer Banku muszę przedstawiać zaświadczenie o zarobkach skoro mam konto w Santander Bank Polska (do wrz
Czy będąc klientem Santander Consumer Banku otrzymam specjalną ofertę w Santander Bank Polska (do września BZ WBK) (i odwrotnie)
Mam kartę kredytową Media Markt, Saturna i Castoramy. Czy pomoc w sprawie produktu uzyskam w oddziałach Santander Consumer Banku
Czy moje lokaty w Santander Consumer Banku są bezpieczne?
Czy w Santander Consumer Banku macie teraz ROR?
Czy w związku ze zmianą logo Santander Consumer Bank planuje wymianę kart kredytowych?
Czy konto do spłaty raty, jakie mam w Santander Consumer Banku, po zmianie logo będzie takie samo?
Czy zmieniają się piny do karty, jaką mam w Santander Consumer Banku?
Czy zwiększyła się sieć oddziałów? Gdzie teraz wszystko mogę załatwić?
Dlaczego warunki kredytów różnią się w Santander Consumer Banku i Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK)
Czy Santander Consumer Bank wymienia się moimi danymi osobowymi z Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK)
Czy jako klient Santander Consumer Banku mogę zastrzec swoje dane w Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WB
Czy zmienią się adresy oddziałów Santander Consumer Banku?
Czy zmienią się numery telefonów do kontaktów z Santander Consumer Bankiem?
Czy w związku ze zmianą logo planujecie jakąś specjalną ofertę dla nowych/stałych klientów?
Co różni Santander Consumer Bank od Santander Bank Polska (do września 2018 r. Bank Zachodni WBK)?
Czy mogę zastrzec kartę Santander Consumer Banku w Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK)?

 

 

Masz jeszcze wątpliwości? Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 195 00** lub odwiedź jeden z ponad 320 oddziałów w całej Polsce: tutaj znajdziesz ten znajdujący się w najbliżej Ciebie.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji