W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Pomagamy także bez wychodzenia z domu

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kredytu gotówkowego, samochodowego, ratalnego, czy karty kredytowej? Masz pytanie dotyczące swojej umowy kredytowej? Odpowiedzi na nie możesz bez problemu zyskać bez wychodzenia z domu kontaktując się z Santander Consumer Bankiem


Odpowiedzi na podstawowe pytania związane z naszymi produktami możesz uzyskać codziennie od godz. 7:00 do godz. 22:00 na oficjalnym profilu Santander Consumer Banku na Facebooku. Tam w razie potrzeby umówimy także Twoją rozmowę z konsultantem infolinii dostępnej pod numerem 71 731 95 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Potrzebujesz finansowania – pomożemy zdalnie

Bez konieczności wychodzenia z domu możesz zawnioskować o:

Kredyt gotówkowy
Kredyt samochodowy
Kartę kredytową
Założenie lokaty
U ponad 3 000 naszych partnerów – sklepów internetowych skorzystasz także z kredytu ratalnego.

Pamiętaj, że wygodnie, bez wychodzenia z domu możesz zawnioskować o kredyt gotówkowy przez internet.

Masz kredyt? Odpowiemy na pytania


Większość spraw związanych z już posiadanymi produktami możesz załatwić korzystając z obsługi bez wychodzenia z domu:


•             telefoniczne - nr infolinii 71 731 95 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfa operatora
•             elektronicznie - formularze kontaktowe znajdziesz tu
•             korespondencyjne – na adres Santander Consumer Bank SA, ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław.


Prosimy o wyrozumiałość, dynamicznie rozwijająca się sytuacja związana z epidemią może powodować wydłużenie terminów realizacji złożonych wniosków.

Odwiedzając oddział pamiętaj…


Gdy zdecydujesz się odwiedzić jeden z naszych oddziałów, sprawdź wcześniej jego aktualne godziny otwarcia oraz informacje na temat ewentualnych ograniczeń w obsłudze - są one dostępne TUTAJ, ale możesz także zapytać nas o to na naszym profilu na Facebooku.

Już teraz stosujemy kilka zasad, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:


w naszych oddziałach jednocześnie może przebywać maksymalnie 2 klientów. Aktualne wytyczne na temat przebiegu obsługi zawsze wywieszamy na drzwiach lub witrynie naszych oddziałów;
na bieżąco wprowadzamy wszystkie wytyczne przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia np. odkażanie stanowisk po każdej wizycie, dlatego przerwy w obsłudze między kolejnymi Klientami mogą obecnie być nieco dłuższe;
jeśli wybierasz się do naszego oddziału, zabierz ze sobą rękawiczki jednorazowe. Jeśli nie będziesz ich posiadał, nasz doradca poprosi o odkażenie dłoni specjalnym preparatem.
w godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze klientom powyżej 60. roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna pomogą


Zachęcamy także do spłacania rat za pomocą przelewów elektronicznych. Taką możliwość daje również skorzystanie z Bankowości Internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Santander Consumer Banku. Więcej informacji o możliwościach, jakie daje bankowość elektroniczna znajdziesz w tym miejscu.

Wniosek o wakacje kredytowe? Zrób to online


Bez wychodzenia z domu możesz również złożyć wniosek w sprawie wakacji kredytowych (dla kredytu gotówkowego, ratalnego, samochodowego lub hipotecznego). Skorzystaj w tym celu z formularza na naszej stronie internetowej. Obiecujemy, że rozpatrzymy Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na naszym blogu - poznaj też odpowiedzi na najczęstsze pytania dot. wakacji kredytowych w Santander Consumer Banku.

Płać kartą kredytową


W stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo nasi klienci są chronieni na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”).