W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Jeszcze więcej banku w aplikacji mobilnej


Trendy są wyraźne i nieodwracalne – bankowość przenosi się do sieci i na smartfony. Serwisy transakcyjne i aplikacje mobilne poszczególnych banków zyskują nowe funkcje, a klienci większe  możliwości. Warto śledzić te zmiany, by wiedzieć, jakie czynności można już wykonać bez wychodzenia z domu. Oto podsumowanie nowości w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Santander Consumer Banku – banku od kredytów


Bankowość elektroniczna jest sukcesywnie rozwijana i stara się odpowiadać na nowe potrzeby klientów. Jej użytkownicy już od dawna mogą sprawdzać kwotę środków dostępną na karcie kredytowej i nią zarządzać, czy mieć wgląd do posiadanego kredytu i szybko dokonać spłaty, a także sprawdzać stan oszczędności i naliczanych odsetek oraz zakładać nowe lokaty. Jednak jeśli ktoś lub coś stoi w miejscu, to tak naprawdę się cofa. Dlatego aplikacja mobilna i bankowość internetowa Santander Consumer Banku – banku od kredytów wciąż zmienia się na lepsze.


Oszczędzanie i ważne informacje


Wśród nowych opcji, jakie pojawiły się w aplikacji, znalazł się dostęp do rachunku oszczędnościowego. To atrakcyjna alternatywa dla lokat, pozwalająca na bardziej elastyczne oszczędzanie – bez limitów wpłat i wypłat. I co ważne także bez utraty odsetek przy wypłacie.


W aplikacji mobilnej i bankowości internetowej można wygodnie sprawdzić stan swoich pieniędzy na rachunku oraz kwotę wypracowanych odsetek. Dostęp do smartfona pozwoli na śledzenie historii transakcji i operacji, na weryfikację danych do wpłaty, czy też zlecenie wypłaty środków o dowolnej porze dnia i nocy.


Wygodniejszy kontakt online z bankiem


Inną, niezwykle praktyczną, funkcjonalnością bankowości poprzez aplikację mobilna i serwis internetowy, jest skrzynka wiadomości. Pozwala na szybką komunikację z bankiem. Taki wygony kontakt z instytucją, dbającą o bezpieczeństwo naszych finansów, jest bezcenny. Wysyłając wiadomość z aplikacji można zgłosić problem techniczny, reklamację lub przesłać zapytanie w każdej innej sprawie. Użytkownik wskazuje temat, a aplikacja podpowiada odpowiednie umowy. Oczywiście jest tam również miejsce na treść wiadomości i, jeśli to potrzebne, dodanie załącznika. Po weryfikacji zgłoszenia pracownik banku odpowiada w wiadomości zwrotnej widocznej w nowej zakładce aplikacji. Całość obsługiwana jest również poprzez bankowość internetową, skrzynka działa w obu kanałach synchronicznie, a dodatkowo klient dostaje odpowiedz na swój adres email.


Dwa kroki do wygody


By móc korzystać z tych rozwiązań, należy wykonać dwie proste czynności. Pierwszą jest podpisanie Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej. Kolejną rzeczą jest pobranie (z Google Play lub App Store) i aktywowanie aplikacji lub zalogowanie się do bankowości internetowej.


Na szczęście zajmuje to chwilę, a poszczególne kroki zostały opisane w specjalnych przewodnikach dla użytkowników aplikacji mobilnej i  bankowości internetowej. Kto je przeczyta i wprowadzi w życie, będzie mógł się cieszyć niezwykle użytecznymi narzędziami do zarządzania finansami i komunikacji z bankiem w każdej sprawie. Warto!