Karta kredytowa
Prosimy o staranne podanie danych.
Jeśli chcesz dokonać zmian związanych z umową, wydrukuj odpowiedni wniosek (znajdziesz go tutaj), wypełnij go i prześlij pocztą, faxem lub za pomocą formularza kontaktowego.
Adres do korespondencji:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław
Fax: 71 387 73 50**
Pytania dotyczące posiadanej karty - 801 70 60 60 lub 71 797 22 50**
Zgłoszenie utraty i zastrzeganie karty:
- bezpośrednio w Banku: 71 358 22 20**
- poprzez System Zastrzegania Kart: 828 828 828**
Jeżeli chcesz złożyć reklamacje transakcji dokonanej kartą, zrób to poprzez formularz kontaktowy dla zgłoszenia reklamacji transakcji przy użyciu karty. Znajdziesz go tutaj.
Zanim wyślesz wniosek upewnij się, że kontaktujesz się z właściwym bankiem.
Przypominamy, że Santander Consumer Bank (korzystasz teraz z naszego formularza kontaktowego) i Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK) są odrębnymi podmiotami działającymi niezależnie na podstawie osobnych licencji bankowych.
Formularz kontaktowy
Przejdź |Tutaj