Karta kredytowa

Prosimy o staranne podanie danych.

Jeśli chcesz dokonać zmian związanych z umową, wydrukuj odpowiedni wniosek (znajdziesz go tutaj), wypełnij go i prześlij pocztą, faxem lub za pomocą formularza kontaktowego.​


Adres do korespondencji:

Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław

​Fax: 71 387 73 50**

Pytania dotyczące posiadanej karty - 801 70 60 60 lub 71 797 22 50**

Zgłoszenie utraty i zastrzeganie karty:

  • bezpośrednio w Banku: 71 358 22 20**
  • poprzez System Zastrzegania Kart: 828 828 828**

Jeżeli chcesz złożyć reklamacje transakcji dokonanej kartą, zrób to poprzez formularz kontaktowy dla zgłoszenia reklamacji transakcji przy użyciu karty. Znajdziesz go tutaj.

 

Zanim wyślesz wniosek upewnij się, że kontaktujesz się z właściwym bankiem.

Przypominamy, że Santander Consumer Bank (korzystasz teraz z naszego formularza kontaktowego) i Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK) są odrębnymi podmiotami działającymi niezależnie na podstawie osobnych licencji bankowych. 

 

Formularz kontaktowy

Przejdź |Tutaj