Infolinia: 195 00**

FK_testyUAT

FK_testyUAT - opimized

Jestem Klientem / Nie jestem Klientem*

Jestem Klientem

Sprawa dotyczy *

Moje dane osobowe i kontaktowe
Moje dane osobowe i kontaktowe
Moja umowa
Moja umowa
Bankowość elektroniczna
Bankowość elektroniczna
Zastrzeżenie karty kredytowej
Zastrzeżenie karty kredytowej
Reklamacja
Reklamacja
Reklamacja transakcji kartą kredytową
Reklamacja transakcji kartą kredytową
Rachunek Oszczędnościowy
Rachunek Oszczędnościowy
Inna sprawa
Inna sprawa

Moje dane osobowe i kontaktowe*

Zmiana moich danych
Zmiana moich danych
Przetwarzanie danych
Przetwarzanie danych
Inna sprawa
Inna sprawa

Moja umowa*

Informacje dot. mojej umowy
Informacje dot. mojej umowy
Dokumenty i zaświadczenia
Dokumenty i zaświadczenia
Dyspozycje finansowe
Dyspozycje finansowe
Zmiana harmonogramu
Zmiana harmonogramu
Odstąpienia i rezygnacje
Odstąpienia i rezygnacje
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie
Pomoc w czasie pandemii
Pomoc w czasie pandemii
Zwrot prowizji
Zwrot prowizji
Inna sprawa
Inna sprawa

Bankowość elektroniczna *

Problem z logowaniem
Problem z logowaniem
Inna sprawa
Inna sprawa

Reklamacja*

Jakość obsługi w banku
Jakość obsługi w banku
Dane finansowe
Dane finansowe
Inna sprawa
Inna sprawa

Zmiana moich danych*

Moje dane osobowe
Moje dane osobowe
Moje inne dane
Moje inne dane
Inna sprawa
Inna sprawa

Przetwarzanie danych*

Odwołanie zgody
Odwołanie zgody
Kopia danych
Kopia danych
Usunięcia moich danych
Usunięcia moich danych
Informacja o przetwarzaniu danych
Informacja o przetwarzaniu danych
Inna sprawa
Inna sprawa

Informacje dot. mojej umowy*

Aktualny harmonogram spłat
Aktualny harmonogram spłat
Kwota pozostała do spłaty
Kwota pozostała do spłaty
Dane do spłaty zadłużenia
Dane do spłaty zadłużenia
Aktualne koszty odszkodowawcze
Aktualne koszty odszkodowawcze
Aktualny limit karty kredytowej / limitu odnawialnego
Aktualny limit karty kredytowej / limitu odnawialnego
Zestawienie transakcji karty kredytowej / limitu odnawialnego
Zestawienie transakcji karty kredytowej / limitu odnawialnego
Inna sprawa
Inna sprawa

Dokumenty i zaświadczenia*

Kopia umowy
Kopia umowy
Zaświadczenie o spłaconych odsetkach - kredyt hipoteczny
Zaświadczenie o spłaconych odsetkach - kredyt hipoteczny
Aktualny harmonogram spłat
Aktualny harmonogram spłat
Potwierdzenie spłaty kredytu
Potwierdzenie spłaty kredytu
Inna sprawa
Inna sprawa

Dyspozycje finansowe*

Zwrot wpłaty
Zwrot wpłaty
Zwrot nadpłaty
Zwrot nadpłaty
Przeksięgowanie wpłaty na inną umowę
Przeksięgowanie wpłaty na inną umowę

Zmiana harmonogramu *

Częściowa spłata kredytu
Częściowa spłata kredytu
Całkowita spłata kredytu
Całkowita spłata kredytu

Odstąpienia i rezygnacje*

Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy
Rezygnacja z karty kredytowej
Rezygnacja z karty kredytowej
Rozwiązanie umowy limitu kredytowego
Rozwiązanie umowy limitu kredytowego
Inna sprawa
Inna sprawa

Ubezpieczenie*

Odstąpienie / rezygnacja z ubezpieczenia
Odstąpienie / rezygnacja z ubezpieczenia
Inna sprawa
Inna sprawa

Pomoc w czasie pandemii*

Zawieszenie spłaty kredytu
Zawieszenie spłaty kredytu
Inna sprawa
Inna sprawa

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe
Dokumenty i zaświadczenia

Nie wiem czy posiadam Pakiet Usług Bankowych. Jak mogę to sprawdzić?

Jeśli nie masz pewności czy posiadasz Pakiet Usług Bankowych możesz to łatwo sprawdzić wybierając jedną  z poniższych opcji:
  • Mam dostęp do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - W zakładce "Szczegóły produktu" w sekcji "Usługi dodatkowe" znajdują się informacje o Pakiecie Usług Bankowych
  • Nie mam dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - Skontaktuj się z naszym Konsultantem pod numerem tel 195 00

 

Chcę otrzymać dokument potwierdzający spłatę mojej umowy. Jak to zrobić?

Dla  kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych i kart kredytowych oraz odnawialnego limitu kredytowego:
  • Jeśli korzystasz z Pakietu Usług Bankowych, otrzymasz dokument bez dodatkowych opłat. Wystarczy wypełnić i wysłać do nas formularz kontaktowy.
  • Jeśli nie korzystasz z Pakietu Usług Bankowych - konieczne będzie wykonanie przelewu w wysokości 25 zł na rachunek nr 75 2120 0001 0001 0006 4809 0000. Po dokonaniu  płatności, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i załączenie dowodu wpłaty.   
Dla kredytów hipotecznych i kredytów samochodów:
  • Dokumenty rozliczeniowe wysyłane są automatycznie  w ciągu 14 dni od daty spłaty umowy. Jeśli minęło już 14 dni a Ty nadal nie otrzymałeś takiego potwierdzenia - skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza.
Dokumenty i zaświadczenia

Nie wiem czy posiadam Pakiet Usług Bankowych. Jak mogę to sprawdzić?

Jeśli nie masz pewności czy posiadasz Pakiet Usług Bankowych możesz to łatwo sprawdzić wybierając jedną  z poniższych opcji:
  • Mam dostęp do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - W zakładce "Szczegóły produktu" w sekcji "Usługi dodatkowe" znajdują się informacje o Pakiecie Usług Bankowych
  • Nie mam dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - Skontaktuj się z naszym Konsultantem pod numerem tel 195 00

 

Chcę otrzymać kopię mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowych, internetowego limitu odnawialnego:
  • Jeśli posiadasz Pakiet Usług Bankowych kopię umowę otrzymasz bez dodatkowych opłat.
  • Jeśli nie posiadasz Pakietu Usług Bankowych, wymagana będzie opłata zgodna z Taryfą Opłat i Prowizji w wysokości 25 zł, którą należy wpłacić na rachunek nr 75 2120 0001 0001 0006 4809 0000. Po wykonaniu płatności prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i załączenie dowodu wpłaty.
  • Dowiedz się więcej   
Dla kredytów hipotecznych i kredytów samochodowych:  
  • Za wystawienie kopii umowy zostanie pobrana opłata w wysokości 25 zł - zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Opłata zostanie naliczona na rachunku Twojej umowy, a wysokość kolejnej raty zostanie o nią powiększona.
  • W przypadku umów spłaconych - 25 zł należy wpłacić na rachunek nr 75 2120 0001 0001 0006 4809 0000. Po wykonaniu płatności prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i załączenie dowodu wpłaty.
  • Dowiedz się więcej  
Rachunek Oszczędnościowy

W jaki sposób mogę obsługiwać rachunek?

Rachunek jest 100% online, tzn. że zakładany jest poprzez wniosek internetowy, a obsługiwany w Bankowości Internetowej.

W jaki sposób mogę wpłacić środki na Rachunek?

  • Środki na Rachunek wpłacisz poprzez dokonanie przelewu z konta w innym Banku.
  • Pamiętaj, że musisz być właścicielem konta, z którego będziesz dokonywał przelewu.
  • Numer Rachunku, na który należy przelać środki znajdziesz w Bankowości Internetowej - tutaj
  • Dowiedz się więcej
Odstąpienie od umowy

Chcę odstąpić od umowy kredytu gotówkowego. Jak to zrobić?

  • Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Taki wniosek możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, załączając czytelnie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Aby prawidłowo zakończyć proces odstąpienia, prosimy o zwrot kwoty kredytu w ciągu 30 dni od daty złożenia odstąpienia.

Chcę odstąpić od umowy kredytu ratalnego. Jak to zrobić?

  • Możesz odstąpić od umowy kredytu ratalnego w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Aby prawidłowo zakończyć proces odstąpienia - prosimy o kontakt ze sklepem w celu rozliczenia się z towaru.

Chcę odstąpić od umowy karty kredytowej/internetowego limitu odnawialnego. Jak to zrobić?

  • Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni. Prosimy o rozliczenie się z wykorzystanego limitu, zgodnie z Regulaminem Umowy o Przyznanie Limitu Kredytowego i Wydanie Karty.
  • Wniosek można złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, załączając czytelnie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dodatkowo aby prawidłowo zakończyć proces odstąpienia:
    • dla karty Comfort, Comfort PLUS i Turbokarty,  prosimy o zwrot kwoty wykorzystanego limitu w ciągu 30 dni od daty złożenia odstąpienia.
    • dla karty Media Markt  i Castorama prosimy i dołączenie podpisanego potwierdzenia rozliczenia ze sklepem.
    • dla internetowego limitu odnawialnego prosimy o zwrot kwoty wykorzystanego limitu w ciągu 30 dni od daty złożenia odstąpienia.

 

Chcę odstąpić od umowy kredytu samochodowego. Jak to zrobić?

  • Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Taki wniosek możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, załączając czytelnie podpisane, przez wszystkich kredytobiorców, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • W przypadku kredytu na zakup pojazdu prosimy o kontakt ze sprzedawcą pojazdu  w celu rozliczenia się z zakupu.
  • W przypadku kredytu na spłatę kredytu lub pożyczki  samochodowej w ciągu 30 dni od daty złożenia odstąpienia powinieneś zwrócić kwotę świadczenia.

 

Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Informacje dot. mojej umowy

Chcę sprawdzić aktualne informacje na temat mojej umowy. Jak mam to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch oraz limitów kredytowych:
  • Jeśli masz dostęp do Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku możesz tam łatwo i szybko sprawdzić  aktualne informacje dotyczące Twojej umowy. Wejdź do aplikacji mobilnej lub zaloguj się do Bankowości Internetowej Tutaj
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej - wejdź na dedykowana stronę Tutaj. Znajdziesz tam pomocne informacje dotyczące  pierwszego logowania, poznasz przydatne funkcjonalności, a także korzyści z posiadania Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku.
  • Dowiedz się więcej
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeśli chcesz sprawdzić stan swojej umowy  - wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się  z naszym konsultantem pod nr tel. 195 00**.
  •  Dowiedz się więcej
Problem z logowaniem

Nie mogę zalogować się do Bankowości Internetowej? Jak to zrobić?

Szczegóły znajdziesz tutaj

Nie mogę zalogować się do Aplikacji Mobilnej? Jak to zrobić?

Szczegóły znajdziesz tutaj

Dokumenty i zaświadczenia

Chcę otrzymać zaświadczenie o spłaconych odsetkach kredytu. W jaki sposób mam to zrobić?

Jeśli chcesz otrzymać zaświadczenie o spłaconych odsetkach karnych - wypełnij formularz kontaktowy.

Jeśli masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi na naszej stronie, uzupełnij ten formularz.

Gdzie znajde wiecej informacji na temat Bankowosci elektronicznej?

Zmiana moich danych

Chcesz zmienić inne dane np. numer telefonu, adres korespondencyjny, adres e-mail?

  • Jeżeli chcesz zmienić inne dane, np. numer telefonu, adres korespondencyjny, adres e-mail, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 195 00 bądź doradcą w jednym z ponad 330 oddziałów Santander Consumer Banku.
  • Tutaj możesz wyszukać najbliższy oddział
Dokumenty i zaświadczenia

Harmonogram spłat mojego kredytu się zmienił. Jak mogę uzyskać aktualny?

Dla kredytów gotówkowych i kredytów ratalnych
  • W Bankowości Internetowej i aplikacji mobilnej możesz zobaczyć swój aktualny harmonogram. Widoczny jest tam pełny harmonogram, a po kliknięciu w wybraną ratę pojawiają się szczegółowe informacje.
  • Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Elektronicznej Santander Consumer Banku, skorzystaj z formularza kontaktowego.
Dla kredytów samochodowych i hipotecznych:
  • Jeśli posiadasz kredyt samochodowy lub kredyt hipoteczny - skorzystaj z formularza kontaktowego
Dyspozycje finansowe

Czy mogę złożyć dyspozycję zwrotu wpłaty za pośrednictwem formularza kontaktowego?

  • Tak, jeśli chcesz otrzymać zwrot wpłaty przekazem pocztowym lub osobiście w jednym z ponad 330 oddziałów Santander Consumer Banku. Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy i załączyć czytelnie podpisany wniosek.
  • Jeśli chcesz otrzymać zwrot wpłaty na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy - możesz to zrobić wysyłając odpowiedni wniosek z maila wskazanego przez Ciebie w umowie kredytowej. Możesz też to zrobić za pośrednictwem rozmowy z naszym Konsultantem pod numerem 195 00** lub osobiście w oddziale Santander Consumer Banku.
  •  pobierz wniosek o zwrot wpłaty
Dyspozycje finansowe

Chcę otrzymać nadpłatę z mojego kredytu. Jak mam złożyć dyspozycję zwrotu nadpłaty?

Dla kredytów gotówkowych, ratalnych, kart kredytowych*, limitu kredytowego*:

Dyspozycję zwrotu nadpłaty możesz złożyć poprzez formularz kontaktowy.
W tym przypadku do odbioru nadpłaty możesz wybrać dogodny dla siebie kanał zwrotu:

  • w kasie oddziału Santander Consumer Banku - mapa naszych przedstawicielstw,
  • przekazem pocztowym
  • przeksięgowanie na inny rachunek w Santander Consumer Bank.
     

Dyspozycję zwrotu nadpłaty możesz wysyłać do nas pocztą elektroniczną.
W przypadku zwrotu nadpłaty na rachunek bankowy w innym Banku:

  • możesz to zrobić wysyłając wniosek z adresu mailowego wskazanego przez Ciebie w umowie kredytowej na adres biuro@santanderconsumer.pl.
  • za pośrednictwem rozmowy z Contact Center pod numerem 195 00**
  • osobiście w oddziale Santander Consumer Banku.

* dotyczy wyłącznie umów po złożonej rezygnacji

Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Dyspozycję zwrotu nadpłaty możesz złożyć poprzez formularz kontaktowy, załączając czytelnie podpisany przez wszystkich Współkredytobiorców wniosek. Wniosek może być też złożony w oddziale Santander Consumer Banku lub wysłany pocztą.
  • Jeśli nadpłata jest równa bądź wyższa niż 10.000 zł wymagane będzie złożenie oryginału wniosku w oddziale lub przesłanie go pocztą.
Dyspozycje finansowe

W jaki sposób mogę złożyć dyspozycję przeksięgowania wpłaty na inny rachunek w Santander Consumer Banku?

Dla kredytów gotówkowych i kredytów ratalnych:
  • Dyspozycję przeksięgowania wpłaty na inny rachunek w Santander Consumer Banku możesz złożyć poprzez formularz kontaktowy.
  • W takim wypadku nie będzie wymagany podpisany wniosek.
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Dyspozycję przeksięgowania wpłaty na inny rachunek w Santander Consumer Banku możesz złożyć poprzez formularz kontaktowy, załączając czytelnie podpisany przez wszystkich Współkredytobiorców wniosek.
  • Wniosek powinien zawierać: numer umowy, numer konta, na który została dokonana wpłata, kwotę wpłaty, datę wpłaty i numer rachunku w Santander Consumer Banku, na który ma zostać przeksięgowana wpłata.
Zmiana harmonogramu

Chcę częściowo spłacić kredyt. Jakie mam możliwości?

Dla kredytów gotówkowych i kredytów ratalnych:
  • Możesz zawnioskować o zmniejszenie wysokości raty lub skrócenie okresu kredytowania. Pamiętaj, że częściowa spłata może być dokonana 30 dni przed lub do 14 dni po złożeniu wniosku. Napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego. Wniosek może być także złożony w oddziale lub wysłany pocztą.
Dla kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • W przypadku dokonania częściowej spłaty kredytu hipotecznego lub kredytu samochodowego spłacanego w ratach równych lub malejących, możliwe jest wnioskowanie o zmniejszenie wysokości raty lub skrócenie okresu kredytowania. Napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego, załączając podpisany wniosek. Wniosek może być także złożony w oddziale lub wysłany pocztą.  
  • Wniosek jest ważny przez okres 30 dni od daty wpływu wniosku do Santander Consumer Banku. Po rozliczeniu częściowej przedterminowej spłaty sporządzimy i wyślemy do Ciebie nowy harmonogram.
  •  Pobierz niezbędny wniosek:
Odstąpienia i rezygnacje

Chcę zrezygnowć z limitu kredytowego. Jak mogę to zrobić?

Wniosek o rezygnację z limitu kredytowego możesz złożyć:
  • elektronicznie, poprzez formularz kontaktowy, załączając podpisany wniosek,
  • telefonicznie, pod nr 195 00**,
  • osobiście, w jednym z oddziałów Santander Consumer Banku, tutaj możesz wyszukać najbliższy oddział
 
Odstąpienia i rezygnacje

Chcę zrezygnować z karty kredytowej. Jak mogę to zrobić?

Wniosek o rezygnację z karty kredytowej możesz złożyć:
  • elektronicznie, poprzez  formularz kontaktowy, załączając podpisany wniosek,
  • telefonicznie, pod nr 195 00**,
  • osobiście, w jednym z oddziałów Santander Consumer Banku, tutaj możesz wyszukać najbliższy oddział
  • Wzór wniosku znajdziesz w sekcji Dokumenty do pobrania
Moje dane osobowe

Zmieniły się moje dane osobowe i kontaktowe - chcę je zaktualizować w banku. Jak to zrobić?

Dla kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych, kart kredytowch, limitu kredytowego, kredytów samochodowych i kredytów hipotecznych:
  • Jeżeli chcesz zmienić swoje dane osobowe i kontaktowe (tj. imię i nazwisko, adres zameldowania, seria i nr dowodu osobistego, PESEL) - wypełnij formularz i załącz podpisany wniosek o zmianę danych wraz ze skanem dokumentu potwierdzającego Twoją tożsamość (np. dowód osobisty, czy paszport)
  • Wniosek o zmianę danych możesz pobrać:
Dla rachunku oszczędnościowego:
  • Jeżeli chcesz zmienić swoje dane osobowe i kontaktowe (tj. imię i nazwisko, adres zameldowania,  adres zamieszkania, adres korespondencyjny,  kraj rezydencji podatkowej, seria i nr dowodu osobistego, PESEL) - wypełnij formularz i załącz czytelnie podpisany wniosek.
  • Wniosek o zmianę danych Rachunku oszczędnościowego możesz pobrać tutaj
Dla lokat
  • Wniosek o zmianę danych Lokaty możesz uzupełnić tutaj

 

Zwrot prowizji

Chcę uzyskać zwrot prowizji do kredytu gotówkowego/ratalnego. Jak to zrobić?

  • Dla kredytów spłaconych od dnia 15.07.2020 r. prowizja zwracana jest automatycznie. W takim przypadku pieniądze możesz odebrać w kasie jednego z oddziałów Santander Consumer Banku.
  • W przypadku innej formy wypłaty niż gotówka w kasie, tj. zwrot na rachunek w innym Banku, zwrot na inny rachunek w Santander Consumer Banku, zwrot przekazem pocztowym musisz złożyć pisemną dyspozycję.

 

  • Dla kredytów spłaconych przed 15.07.2020 musisz złożyć  pisemną dyspozycję.
  • Dyspozycję możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego. Środki będziesz mógł odebrać w kasie oddziału, poprzez zwrot na aktywny inny rachunek w Santander Consumer Banku bądź przekazem pocztowym.
  • W przypadku zwrotu na rachunek w innym Banku:
    • prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 195 00**
    • wysłanie podpisanego wniosku z adresu mailowego wskazanego w umowie kredytowej, na adres biuro@santanderconsumer.pl,
    • złożenie wniosku w oddziale.
       

Dla kart kredytowych: nie pobieramy prowizji.

Chcę uzyskać zwrot prowizji do kredytu samochodowego. Jak to zrobić?

Dla kredytów zawartych z Konsumentem:

  • spłaconych od dnia 26.08.2020r. prowizja zwracana jest automatycznie, nie ma potrzeby dodatkowego kontaktu z Bankiem. Zwrócona prowizja jest doliczona do kwoty ewentualnej nadpłaty powstałej po całkowitej spłacie kredytu. Bank informuje Kredytobiorcę o wysokości nadpłaty w przesyłanym do Kredytobiorcy Rozliczeniu umowy.
  • dla umów spłaconych przed 26.08.2020r. konieczne jest złożenie odrębnego wniosku, podpisanego przez wszystkich Kredytobiorców. Dyspozycję zwrotu prowizji można złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Odstąpienie / rezygnacja z ubezpieczenia

Chcę złożyć dyspozycję odstąpienia/rezygnacji z ubezpieczenia dla karty kredytowej. Jak to zrobić?

  • Z ubezpieczenia karty kredytowej możesz zrezygnować wypełniając formularz oraz załączając podpisany wniosek.
  • Wniosek możesz też złożyć w jednym z naszych oddziałów - tutaj, a także podczas rozmowy z doradcą Contact Center pod numerem 195 00** bądź przesyłając go pocztą.

 

Chcę złożyć dyspozycję odstąpienia/rezygnacji z ubezpieczenia dla kredytu gotówkowego/ratalnego/ubezpieczenia samodzielnego. Jak to zrobić?

  • Dyspozycję możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, załączając podpisany wniosek, w jednym z naszych oddziałów lub wysyłając pocztą.
  • Zwrot środków może odbyć się w kasie oddziału Santander Consumer Banku, przekazem pocztowym bądź może zostać przeksięgowany na rozliczenie umowy kredytowej lub inny rachunek w Santander Consumer Banku.
  • W przypadku zwrotu pieniędzy z ubezpieczenia na rachunek w innym Banku - możesz to zrobić wysyłając wniosek z adresu mailowego, wskazanego przez Ciebie w umowie kredytowej na adres biuro@santanderconsumer.pl, lub złożyć wniosek osobiście w oddziale Santander Consumer Banku.

Chcę złożyć dyspozycję odstąpienia/rezygnacji z ubezpieczenia dla kredytu samochodowego. Jak to zrobić?

  • Dyspozycję możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego załączając podpisany przez wszystkich Współkredytobiorców wniosek.
  • Wniosek możesz też złożyć w Oddziale - Tutaj lub wysyłając pocztą.
  • Pamiętaj, że rezygnacja z ubezpieczenia może skutkować zmianą oprocentowania umowy. Po zrealizowaniu zwrotu składki ubezpieczeniowej na umowę czynną, otrzymasz potwierdzenie realizacji wniosku oraz nowy harmonogram spłaty rat, w którym zostanie uwzględnione rozliczenie składki ubezpieczeniowej.

Chcę złożyć dyspozycję odstąpienia/rezygnacji z ubezpieczenia dla kredytu hipotecznego. Jak to zrobić?

  • Dyspozycję odstąpienia/rezygnacji z aktywnego ubezpieczenia na życie możesz złożyć składając wniosek podpisany przez:
    • wszystkich Kredytobiorców - w przypadku czynnej umowy kredytu,
    • ubezpieczonego Kredytobiorcę – w przypadku spłaconej umowy kredytu.
  • W przypadku rezygnacji z ubezpieczenia po całkowitej spłacie kredytu Kredytobiorca musi wskazać we wniosku kanał zwrotu składki (ROR lub przekaz pocztowy).
  • Wniosek z odręcznym podpisem możesz złożyć w oddziale, za pośrednictwem formularza kontaktowego, wysyłając z adresu mailowego wskazanego przez Ciebie w zawartej umowie na adres: biuro@santanderconsumer.pl lub pocztą.
Zmiana harmonogramu

Posiadam kredyt hipoteczny w Banku. W jaki sposób mogę dokonać wcześniejszej całkowitej spłaty?

  • Jeżeli chcesz dokonać wcześniejszej całkowitej spłaty wypełnij formularz i załącz odręcznie podpisany wniosek przez wszystkich współkredytobiorców.
  • Wniosek złóż najpóźniej 3 dni przed spłatą kredytu.
  • Wniosek może być także złożony w oddziale - TUTAJ lub wysłany pocztą.
  • Zamkniemy kredyt na dzień wpływu środków do Banku lub na dzień wpływu wniosku, w zależności od tego, która z tych czynności wystąpiła później.
  •  Pobierz odpowiedni wniosek

Posiadam kredyt samochodowy w Banku. W jaki sposób mogę dokonać wcześniejszej całkowitej spłaty?

  • Jeżeli chcesz dokonać wcześniejszej całkowitej spłaty wypełnij formularz i załącz odręcznie podpisany wniosek przez wszystkich współkredytobiorców.
  • Wniosek może być także złożony w oddziale - Tutaj lub wysłany pocztą.
  • Zamkniemy kredyt na dzień wpływu środków do Banku lub na dzień wpływu wniosku, w zależności od tego, która z tych czynności wystąpiła później.
  • Pobierz odpowiedni wniosek

 

Dla umów zawartych od 18.12.2011 r.
Nie musisz informować Banku o tym zamiarze.

Dla umów zawartych do 17.12.2011 r.
Wniosek złóż najpóźniej 3 dni przed spłatą kredytu

Kontakt

 
Zadzwoń do nas
Infolinia 195 00**
Dla klientów z zagranicy +48 71 358 9909
 
Zastrzeż kartę
Telefon 71 358 22 20**
System Zastrzegania Kart 828 828 828*

Wyślij formularz w sprawie, w której potrzebujesz pomocy

Wybierz interesujący Cię temat i skorzystaj z formularza kontaktowego

Odwiedź oddział

Zapraszamy do jednego z ponad 320 odziałów

Mapa oddziałów

Napisz do nas

Adres korespondencyjny

Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław
NiP: 527-20-46-102

Bądź z nami na bieżąco

Chcesz być na bieżąco? Polub jedną z naszych stron w mediach społecznościowych

 

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji