Domowy Fachowiec

Dziękujemy za zainteresowanie.
Zakończyliśmy już przyjmowanie zgłoszeń.

Sprawdź naszą ofertę ubezpieczeń

 
 
Miło nam, że byłeś naszym Klientem. Pamiętamy o Tobie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie bezpłatne ubezpieczenie „DOMOWY FACHOWIEC”
  • upominek jest jednorazowy
  • nie jest to subskrypcja – nie będziemy kontaktować się z Tobą w sprawie odnowienia polisy
  • żeby skorzystać z ubezpieczenia nie musisz mieć innych naszych produktów

Wystarczy wypełnić poniższą deklarację przystąpienia do ubezpieczenia

Ubezpieczonym może zostać wyłącznie osoba zaproszona przez ubezpieczającego do przystąpienia do umowy ubezpieczenia.

Co jest przedmiotem ubezpieczenia?
Proponujemy 3 miesięczny okres bezpłatnej ochrony ubezpieczeniowej w zakresie:
  • Naprawy urządzenia AGD i RTV - nie starsze niż 10 lat (dojazd, robocizna i materiały)
  • Kosztów naprawy małego AGD - nie starsze niż 5 lat m.in. odkurzacz, ekspres do kawy (zwrot kosztów naprawy na podstawie rachunku)
  • Interwencji specjalisty domowego: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych - zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania, w związku z którym Twoje warunki życia uległy pogorszeniu (organizacja i pokrycie kosztów)
  • Interwencji specjalisty ślusarza - uszkodzenie, zagubienie, zatrzaśnięcie, kradzież kluczy lub uszkodzenie zamków w drzwiach wejściowych  (dojazd i robocizna)
  • Interwencji specjalisty szklarza - stłuczenie szyb w zewnętrznych lub wewnętrznych drzwiach lub oknach (dojazd i robocizna)
  • Deratyzacji lub dezynsekcji - pojawienie się gryzoni lub owadów pasożytniczych (dojazd, robocizna i środki)
  • Usuwania gniazd os i szerszeni - pojawienie się gniazd na zewnętrznej ścianie, dachu lub podbitce dachowej  (dojazd i robocizna)

Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia „DOMOWY FACHOWIEC”

W razie m. in. awarii lub w razie zaistnienia nagłych zdarzeń losowych w Twoim miejscu zamieszkania pomoże ubezpieczenie „DOMOWY FACHOWIEC”.
Dzięki posiadaniu ubezpieczenia unikniesz dodatkowych wydatków związanych z awarią urządzeń, poszukiwaniem i wezwaniem fachowca.
Po wystąpieniu zdarzenia, zadzwoń na numer alarmowy, który działa codziennie przez całą dobę Ubezpieczyciel (AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji, wykonująca działalność w Polsce poprzez AWP P&C S.A. Oddział w Polsce) podejmie niezbędne kroki w celu organizacji świadczenia.

Porozmawiaj
z konsultantem
Brak zgody dla polityki cookies - zmień aby skorzystać z czatu
Porozmawiaj
z konsultantem

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław („Bank”). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie(a) (podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Banku w postaci komunikacji z użytkownikami chata). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rozpocznij rozmowę