Domowy Fachowiec

Miło nam, że byłeś naszym Klientem. Pamiętamy o Tobie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie bezpłatne ubezpieczenie „DOMOWY FACHOWIEC”
  • upominek jest jednorazowy
  • nie jest to subskrypcja – nie będziemy kontaktować się z Tobą w sprawie odnowienia polisy
  • żeby skorzystać z ubezpieczenia nie musisz mieć innych naszych produktów

Wystarczy wypełnić poniższą deklarację przystąpienia do ubezpieczenia

Imię*

Nazwisko*

Pesel*

Email*

Wyrażam zgodę*

Oświadczam, że*

Oświadczam, że*

Oświadczam, że*


* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Ubezpieczonym może zostać wyłącznie osoba zaproszona przez ubezpieczającego do przystąpienia do umowy ubezpieczenia.

Co jest przedmiotem ubezpieczenia?
Proponujemy 3 miesięczny okres bezpłatnej ochrony ubezpieczeniowej w zakresie:
  • Naprawy urządzenia AGD i RTV - nie starsze niż 10 lat (dojazd, robocizna i materiały)
  • Kosztów naprawy małego AGD - nie starsze niż 5 lat m.in. odkurzacz, ekspres do kawy (zwrot kosztów naprawy na podstawie rachunku)
  • Interwencji specjalisty domowego: ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych - zdarzenie losowe w miejscu zamieszkania, w związku z którym Twoje warunki życia uległy pogorszeniu (organizacja i pokrycie kosztów)
  • Interwencji specjalisty ślusarza - uszkodzenie, zagubienie, zatrzaśnięcie, kradzież kluczy lub uszkodzenie zamków w drzwiach wejściowych  (dojazd i robocizna)
  • Interwencji specjalisty szklarza - stłuczenie szyb w zewnętrznych lub wewnętrznych drzwiach lub oknach (dojazd i robocizna)
  • Deratyzacji lub dezynsekcji - pojawienie się gryzoni lub owadów pasożytniczych (dojazd, robocizna i środki)
  • Usuwania gniazd os i szerszeni - pojawienie się gniazd na zewnętrznej ścianie, dachu lub podbitce dachowej  (dojazd i robocizna)

Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia „DOMOWY FACHOWIEC”

W razie m. in. awarii lub w razie zaistnienia nagłych zdarzeń losowych w Twoim miejscu zamieszkania pomoże ubezpieczenie „DOMOWY FACHOWIEC”.
Dzięki posiadaniu ubezpieczenia unikniesz dodatkowych wydatków związanych z awarią urządzeń, poszukiwaniem i wezwaniem fachowca.
Po wystąpieniu zdarzenia, zadzwoń na numer alarmowy, który działa codziennie przez całą dobę Ubezpieczyciel (AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji, wykonująca działalność w Polsce poprzez AWP P&C S.A. Oddział w Polsce) podejmie niezbędne kroki w celu organizacji świadczenia.

Porozmawiaj
z konsultantem
Brak zgody dla polityki cookies - zmień aby skorzystać z czatu
Porozmawiaj
z konsultantem

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław („Bank”). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie(a) (podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Banku w postaci komunikacji z użytkownikami chata). Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Rozpocznij rozmowę