Infolinia: 195 00**

Pytania i odpowiedzi

Gdzie mogę płacić limitem kredytowym?
Czy kwota limitu kredytowego może zostać przekroczona podczas płatności?
Czy dokonywanie płatności limitem kredytowym w sklepie internetowym jest bezpieczne?
Co to jest Zestawienie (Zestawienie transakcji i operacji z rachunku)?
Co zrobić, jeśli zmieniam swoje dane osobowe i/lub adresowe?
Jak działa limit kredytowy?
Jak skorzystać z Planu Spłat Ratalnych w limicie?
Jak działa limit kredytowy bez Planu Spłat Ratalnych?
Czy mogę wcześniej spłacić uruchomiony w ramach limitu kredytowego Plan Spłat Ratalnych?
Gdzie znajdę warunki finansowe Planu Spłat Ratalnych w ramach limitu kredytowego?
Czy mogę zrezygnować z limitu kredytowego?
Mam limit kredytowy i chcę sprawdzić ile mam dostępnych środków?
Gdzie znajdę numer rachunku bankowego, aby spłacać limit kredytowy?
Czy mogę zrobić przelew z limitu kredytowego w bankowości internetowej/aplikacji mobilnej na inne konto/rachunek?
Gdzie mam podgląd do wszystkich zakupów realizowanych w ramach limitu kredytowego?
Mam limit kredytowy, czy mogę przez bankowość internetową/aplikację mobilną Santander Consumer Bank zapłacić za jakiś towar?
Czy mogę spłacić limit kredytowy przez bankowość internetową lub aplikację mobilną Santander Consumer Bank S.A.?
Jak można spłacać limit kredytowy (opcje)?
Jak mogę dokonać spłaty zadłużenia?
Mam limit kredytowy. Gdzie mogę sprawdzić, ile mam zapłacić?
Czy mogę sprawdzić treść swojej umowy o internetowy odnawialny limit kredytowy?
Czy mogę wypłacić środki przyznane w ramach limitu kredytowego np. w Oddziale Santander Consumer Bank S.A.?
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji