195 00**

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: KTOK/WRO/2015

Zadania:

  • budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami Banku
  • profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów Banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych lub windykacji

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę już od pierwszego dnia
  • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe wraz z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Profesjonalne szkolenia m.in z zakresu:
    • Technik negocjacji
    • Technik sprzedaży
    • I wiele innych szkoleń związanych z rozwojem kompetencji „miękkich”
  • Pracę indywidualną i grupową z trenerem
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karnetu rekreacyjno - sportowego
  • Pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Wrocławia
  • Zmianowy system pracy
  • Przyjazną atmosferę

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV.

Masz pytania? Zadzwoń do nas: 71 358 21 89*

Nasz telefon rekrutacyjny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 15:00

* Opłata zgodna z taryfą operatora

Aplikuj:

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza wraz z przesłaniem nam swojego CV oraz listu motywacyjnego
CV powinno zawierać klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Oświadczam, że dane zostały przesłane dobrowolnie oraz, że zostałem poinformowany/a o
prawie wglądu do nich i ich poprawiania”
Akceptujemy pliki w formatach: PDF, DOC, DOCX. Wielkość pliku nie powinna przekraczać 10 MB.
Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji