dekoracyjny trójkąt

Klikaj z energią
do zakupów

RRSO 9,30%

Kupujemy prosto i wygodnie

Zakupy na e-raty to więcej korzyści niż myślisz!

dekoracyjny trójkąt

Minimum formalności


lista kontrolna

Jasne zasady
przyznawania kredytu

dokument

Szybka decyzja
kredytowa1

telefon

Potwierdzenie tożsamości

poprzez SMS lub

przelewem (zwrotnym) 1 zł

dekoracyjny trójkąt

Maksimum korzyści


telefon i komputer

Wygoda
kredyt bez wychodzenia
z domu

opcje

Elastyczność
rata dopasowana
do Twoich możliwości

ręka

Dostępność
towary i usługi
z ponad 4000 sklepów
internetowych

karta

Bez wpłaty
własnej2

raty

Okres kredytowania
nawet do 60 miesięcy

dekoracyjny trójkąt

Jak kupić na e-raty?


step 1

Skompletuj koszyk i złóż wniosek

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

step 2

Zapoznaj się z Umową o kredyt i podpisz ją kodem SMS

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej na stronie e-Wniosku oraz wyśle Ci pliki PDF na Twój adres e-mail. Zapoznaj się z dokumentami.

step 3

Potwierdź swoją tożsamość

Twoją tożsamość Bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.

step 4

Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e‑sklepów.

Porzuciłeś
lub przerwałeś
e-Wniosek?

dekoracyjny trójkąt

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant, który pomoże Ci dokończyć wypełnienie e-Wniosku.

Masz pytania?

Zadzwoń na infolinię Banku

pod nr tel. 71 773 28 47

(koszt połączenia wg taryfy operatora).

Konsultanci dostępni są
pon.-pt. w godz 8.00-21.00
sob.-niedz. w godz 9.00-21.00