Kupuj na raty
panele fotowoltaiczne
i pompy ciepła

(z montażem)!

RRSO 12,17%

Bądź EKO - energię i ciepło czerp z natury

Minimum formalności


lista kontrolna

Jasne zasady
przyznawania
kredytu

dokument

Szybka decyzja
kredytowa1

telefon

Potwierdzenie tożsamości

wskaźnik

poprzez SMS lub

wskaźnik

przelewem (zwrotnym) 1 zł

Maksimum korzyści


telefon i komputer

Wygoda –
kredyt bez wychodzenia z domu

opcje

Rata dopasowana
do Twoich możliwości

gotówka

Do 50 000 zł2
(kredytowana wartość zakupionych towarów)

zegar

Opcja odroczenia
płatności pierwszej raty nawet o 3 miesiące
(przy zakupach o wartości do 30 000 zł)

kalendarz

Okres kredytowania
do 84 miesięcy

Jak kupić na e-raty?


1

Skompletuj koszyk i złóż wniosek

Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

2

Zapoznaj się z Umową o kredyt i podpisz ją kodem SMS

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej na stronie e-Wniosku oraz wyśle Ci pliki PDF na Twój adres e-mail. Zapoznaj się z dokumentami.

3

Potwierdź swoją tożsamość

Twoją tożsamość Bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1 zł.

4

Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.

Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin e-sklepów.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?
  • Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych
    e-Wniosek zostanie przerwany
    istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku.
  • Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00.
  • Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).