Informacje o produkcie
Zastanawiasz się nad ubezpieczeniem?
Wybierz Bezpieczny Pakiet lub Pakiet Senior!
Pakiet Bezpieczny i Pakiet Senior to nowe indywidualne ubezpieczenia dostępne we wszystkich oddziałach Santander Consumer Banku.
Ubezpieczyciel - CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublin, Irlandia, 2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2.
Pakiet Bezpieczny
Pakiet Bezpieczny zapewnia* kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twoich bliskich w wielu trudnych sytuacjach losowych, takich jak:
- utrata pracy,
- trwała i całkowita niezdolność do pracy w wyniku NW,
- śmierć w wyniku NW,
- złamania i/lub oparzenia w wyniku NW,
- poważne zachorowanie,
- hospitalizacja w wyniku NW – świadczenia płatneod pierwszego dnia pobytu w szpitalu.
Dodatkowo oferujemy*:
- Assistance ortopedyczno-rehabilitacyjny,
- niezależna powtórna opinia medyczna w kraju,
- Assistance sanatoryjny NW – pokrycie kosztów sanatorium do 2 000 zł.
Możesz ubezpieczyć się również ze swoim Partnerem to bardzo wygodny sposób na wspólne ubezpieczenie – wybierz wariant dla dwojga!
* w zależności od wybranego wariantu i opcji.
Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Bezpieczny - poniżej, w sekcji dokumenty.
Pakiet Senior
Jeżeli przekroczyłeś/-aś 50-tkę, a nie masz jeszcze ukończonych 85 lat – mamy dla Ciebie Pakiet Senior!
Pakiet Senior gwarantuje poniższe świadczenia:
- hospitalizacja w wyniku NW – świadczenia płatne od pierwszego dnia pobytu w szpitalu,
- odszkodowanie z tytułu złamania w wyniku NW – stała kwota za każde złamanie,
- Assistance pogrzebowy w przypadku śmierci w wyniku NW, a w tym zwrot wydatków za pogrzeb do 6 000 zł.
Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Bezpieczny - poniżej, w sekcji dokumenty.
Zgłaszanie zdarzeń
Zgłoszenia roszczenia można dokonać w jeden z poniższych sposobów:
- telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79 (Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).
podając:
- dane umożliwiające identyfikację Ubezpieczonego (imię i nazwisko Ubezpieczonego oraz PESEL lub nr SUU),
- datę zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego,
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
- pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres: roszczenia@pl.cnpsantander.com
- pisemnie – na adres:
- CNP Santander Insurance Europe DAC,
• 6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
• 2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia, - Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław,
- osobiście – w jednej z placówek Agenta.
- online przez stronę https://www.cnpsantander.pl/zglos-roszczenie
Dokumenty
Dla naszych Klientów, którzy posiadają już ubezpieczenie, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty, które można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce - Jeśli już masz.