Infolinia: 195 00**

Pakiet Bezpieczny i Pakiet Senior

Zastanawiasz się nad ubezpieczeniem?

Wybierz Bezpieczny Pakiet lub Pakiet Senior! 

Informacje o produkcie

Zastanawiasz się nad ubezpieczeniem?
Wybierz Bezpieczny Pakiet lub Pakiet Senior!

Pakiet Bezpieczny i Pakiet Senior to nowe indywidualne ubezpieczenia dostępne we wszystkich oddziałach Santander Consumer Banku.

Ubezpieczyciel - CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublin, Irlandia, 2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2.

Pakiet Bezpieczny

Pakiet Bezpieczny zapewnia* kompleksowe wsparcie dla Ciebie i Twoich bliskich w wielu trudnych sytuacjach losowych, takich jak:

  • utrata pracy,
  • trwała i całkowita niezdolność do pracy w wyniku NW,
  • śmierć w wyniku NW,
  • złamania i/lub oparzenia w wyniku NW,
  • poważne zachorowanie,
  • hospitalizacja w wyniku NW – świadczenia płatneod pierwszego dnia pobytu w szpitalu.

Dodatkowo oferujemy*:

  • Assitance ortopedyczno-rehabilitacyjny,
  • niezależna powtórna opinia medyczna w kraju,
  • Assistance sanatoryjny NW – pokrycie kosztów sanatorium do 2 000 zł.

Możesz ubezpieczyć się również ze swoim Partnerem to bardzo wygodny sposób na wspólne ubezpieczenie – wybierz wariant dla dwojga!

* w zależności od wybranego wariantu i opcji.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Bezpieczny nr O11/KW2018.

Pakiet Senior

Jeżeli przekroczyłeś/-aś 50-tkę, a nie masz jeszcze ukończonych 85 lat – mamy dla Ciebie Pakiet Senior!

Pakiet Senior  gwarantuje poniższe świadczenia:

  • hospitalizacja w wyniku NW – świadczenia płatne od pierwszego dnia pobytu w szpitalu,
  • odszkodowanie z tytułu złamania w wyniku NW – stała kwota za każde złamanie,
  • Assistance pogrzebowy w przypadku śmierci w wyniku NW, a w tym zwrot wydatków za pogrzeb do 6 000 zł.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Senior S12/KW2018.

Zgłaszanie zdarzeń

Zgłoszenia roszczenia można dokonać w jeden z poniższych sposobów:

  • telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79**

podając:

  1. dane umożliwiające identyfikację Ubezpieczonego (imię i nazwisko Ubezpieczonego oraz PESEL lub nr SUU),
  2. datę zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego,
  3. numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą,
  • pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres: roszczenia@pl.cnpsantander.com
  • pisemnie – na adres:
  1. CNP Santander Insurance Europe DAC,
    • 6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
    • 2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia,
  2. Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42C, 53-611 Wrocław,
  • osobiście – w jednej z placówek Agenta.

** koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Jeśli już masz

Dla naszych Klientów, którzy posiadają już ubezpieczenie, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty, które można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce - Jeśli już masz.

zobacz

Możesz również

 Odwiedź oddział

 Zadzwonić na infolinię 195 00**

Przejdź do kontaktu

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy w wyborze ubezpieczenia dopasowanego do Twoich potrzeb.
 Infolinia 195 00**
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji