Top Employer dla Santander Consumer Banku

30 stycznia 2020

W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 119 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To już kolejny rok, w którym bank może pochwalić się prestiżowym certyfikatem Top Employer Polska, przyznawanym najlepszym pracodawcom

 

Top Employers Institute od niemal trzech dekad jest globalnym autorytetem w zakresie badania warunków pracy. W procesie certyfikacji Top Employer Polska szczegółowemu przeglądowi poddawanych jest aż 600 praktyk dotyczących zarządzania zespołem w takich obszarach jak: kariera i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia czy szkolenia i rozwój. Certyfikat otrzymują wyłącznie przedsiębiorstwa zapewniające pracownikom najlepsze warunki dzięki wdrażaniu wysokich standardów HR i tworzeniu przyjaznego środowiska pracy. Tego zaszczytu dostąpił po raz kolejny także Santander Consumer Bank.

– Otrzymany certyfikat potwierdza, że tworzymy naszym pracowników odpowiednie środowisko. Stawiamy na budowanie pozytywnych relacji i ich rozwój, zarówno zawodowy ja i osobisty. Jednym z naszych projektów rozwojowych jest chociażby Akademia Innowacyjności, w której to przeszkoleni wcześniej pracownicy są ambasadorami design thinking w organizacji, edukując swoich współpracowników, ale także wspierając budowanie nowych i doskonalenie funkcjonujących procesów biznesowych. Kolejną inicjatywą, którą cenią nasi pracownicy, jest Strefa Wymiany Wiedzy. To nasz wewnętrzny program szkoleniowy, w ramach którego niemal 50 trenerów-wolontariuszy z naszej filmy przeszkoliło przez cały miniony rok ponad 1 000 osób z różnych obszarów związanych z nowoczesną bankowością, takich jak: storytelling, przeciwdziałanie wyłudzeniom, podstawy SQL, czy digital customer journey – mówi Jacek Waszkielewicz, dyrektor Departamentu Zasobów Ludzkich Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube