Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

16. Bieg po Nowe Życie w nowej odsłonie - po raz kolejny udowodniliśmy, że wszystko jest możliwe
10 lipca 2020 Blisko Ciebie
21 czerwca, po raz pierwszy w formule online, odbył się 16. Bieg po Nowe Życie. 3,5 godziny transmisji telewizyjnej, 224 uczestników, w tym 84 osób po przeszczepieniu, 3 studia plenerowe (Wisła,...
Czytaj więcej
Latem wybieraj korzystnie
10 lipca 2020 Bank Możliwości
W tym roku letni wypoczynek odbędzie się raczej w wersji lokalnej, ale to nie znaczy, że nie trzeba się do niego przygotować. Oto garść sprytnych porad dla tych, którzy właśnie planują podróże małe i...
Czytaj więcej
Poradnik letniego relaksu
09 lipca 2020 Bank Możliwości
Wszelkiego rodzaju mistrzostwa sportowe zmieniły swoje zasady, więc o dobre wyniki musimy zawalczyć sami. Bo przecież każdy może być mistrzem w jakiejś dziedzinie. W niepewnych czasach najbardziej...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji