Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

Już co trzeci Polak chciałby zrobić zakupy w metaverse
01 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Według naszego najnowszego badania już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse. To aż o 13 punktów procentowych więcej niż w...
Czytaj więcej
Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zapolować na wyprzedażach?
24 listopada 2023 Bank Możliwości
  Jak co roku, listopad a potem grudzień i styczeń to czas gorących przecen i niezwykłego ruchu w sklepach. Sprzedawcy starają się przyciągnąć zarówno poszukiwaczy prezentów jak i amatorów...
Czytaj więcej

YouTube