Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku
22 stycznia 2020 Poznaj nas
Zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku przejdą przez proces rekrutacyjny jeszcze sprawniej. Kandydaci mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację. To wygodne...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Santander Consumer Bank – bank od kredytów, nawiązał współpracę ze spółką Accelpoint. W ramach programu AccelUp, dojrzałe startupy mają szansę na rozwój swojego biznesu we współpracy z  liderem...
Czytaj więcej
1 kredyt = 20 zł przekazane na cele społeczne
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Już po raz piąty, Santander Consumer Bank – bank od kredytów przekaże 20 zł od każdego udzielonego dziś (7 stycznia) kredytu na wsparcie projektów społecznych i charytatywnych. Średnia roczna wartość...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji