Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

Poradnik łowcy okazji z eRatami
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Fani promocji i przecen zacierają ręce. Ostatni kwartał roku to między innymi Black Friday, Cyber Monday, mikołajki i Święta. Naprawdę łatwo dać się ponieść entuzjazmowi i kupić w sieci za dużo lub...
Czytaj więcej
Skorzystaj na odkrywaniu kuchni świata z TurboKARTĄ
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Pandemia to czas zwiększonej popularności jedzenia na wynos i na dowóz. Dla klientów to oczywiście wygoda, ale też koszty, bo zwykle dostawa i jednorazowe opakowania wiążą się z dodatkowymi opłatami....
Czytaj więcej
Jak wziąć kredyt w 100% online?
20 listopada 2020 Bank Możliwości
Powody mogą być różne - nie chcemy wychodzić z domu, nie lubimy rozmawiać przez telefon, jesteśmy przyzwyczajeni do załatwiania spraw w sieci. Jeśli chcemy wziąć kredyt i przejść cały proces...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji