Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

Jak umiejętnie zarządzać swoim budżetem
25 maja 2022 Bank Możliwości
  W zeszłym miesiącu GUS ogłosił, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2022 wzrosły o 10,9 proc. rdr i o 3,2 proc. w porównaniu do lutego br. Inflacja ciągle postępuje, w związku z tym...
Czytaj więcej
Remont domu lub mieszkania największym wiosennym wyzwaniem dla naszych portfeli
23 maja 2022 Blisko Ciebie
Wiosna to czas, który kojarzy się nam z remontami, odświeżaniem ogródków i tarasów, wakacjami i dużymi, rodzinnymi uroczystościami np. komunią czy weselem. Wszystko to wiąże się jednak z dużym...
Czytaj więcej
Jak zamieszkać w ekodomu
20 maja 2022 Bank Możliwości
  Problemy związane z ochroną klimatu i jakością powietrza mają zasięg globalny. Jednak to każdy z nas, we własnym domu, może się przyczynić do poprawy sytuacji, a to z kolei do ich rozwiązania....
Czytaj więcej

YouTube