Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej
Skok sprzedaży paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła o ponad 200 proc.
15 października 2021 Blisko Ciebie
Według wewnętrznych danych naszego banku, sprzedaż paneli fotowoltaicznych na raty wzrosła o 214 proc. od ubiegłego roku. Skok dotyczy również pomp ciepła kupowanych w modelu ratalnym. Wiosną i latem...
Czytaj więcej
Rozwijamy Mistrzowski Kredyt Gotówkowy
13 października 2021 Bank Możliwości
  Już co siódmy Polak korzysta z kredytów gotówkowych do finansowania większych wydatków (14 proc.) – wynika z naszego raportu „Polaków portfel własny”. Widząc to zapotrzebowanie i dążąc do...
Czytaj więcej

YouTube