Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

8 kroków do pracy w Santander Consumer Banku
15 maja 2019 Poznaj nas
Przyjaźni ludzie, wyjątkowa atmosfera, wyzwania, a także szansa na poszerzenie horyzontów  w jednej z najbardziej liczących się grup finansowych na świecie. W Santander Consumer Banku możesz...
Czytaj więcej
eRaty: maksimum korzyści - minimum formalności
24 kwietnia 2019 Bank Możliwości
Wiosna to okres, w którym wielu ludzi zaczyna myśleć o nowym rowerze, samochodzie, sprzęcie AGD czy RTV, zwłaszcza, że zbliża się okres wielu ważnych rodzinnych uroczystości. Okazje czają się na...
Czytaj więcej
Polacy wiosną są finansowymi optymistami
23 kwietnia 2019 Bank Możliwości
Polacy wchodzą w nową porę roku w świetnych  nastrojach.  Jak pokazuje badanie wykonane na potrzeby raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – wiosenne wyzwania”,...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji