Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży

18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.

Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
  1. Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
  2. Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
  3. Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).
Więcej informacji Klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 71 797 22 50.

Najnowsze na blogu

By mały remont nie stał się wielkim wyzwaniem
06 maja 2021 Bank Możliwości
Po ponad roku spędzonym w domach Polacy biorą się za remonty. Najczęściej ich celem jest  uzyskanie miejsca do pracy zdalnej i odpowiedniej przestrzeni do wypoczynku. Zmieniamy więc funkcje...
Czytaj więcej
Na wycieczkę jedziemy nowym autem!
04 maja 2021 Bank Możliwości
Za oknami coraz lepsza pogoda, więc to dobry moment, by pomyśleć o podróżach. Bezpiecznych i w miarę bliskich, jak na czas pandemii przystało. Najlepszym środkiem transportu będzie w tej sytuacji...
Czytaj więcej
ILO – czyli innowacyjny sposób finansowania zakupów w erze cyfrowej
29 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Pandemia wymusiła wiele zmian w naszym życiu, także w zakresie zakupów. Coraz częściej kupujemy w internecie. To nie tylko bezpieczne, ale i wygodne – możemy iść do wirtualnego sklepu o dowolnej...
Czytaj więcej

YouTube