Bankowanie i zakupy online: najbezpieczniejsze są smartfony młodych Polaków

22 maja 2020

Polacy coraz chętniej wykorzystują smartfony zarówno w kwestiach związanych z finansami jak i do e-zakupów. Co dziesiąty z nas (9,6 proc.) płaci telefonem w sklepach stacjonarnych, a niemal tyle samo loguje się za jego pomocą do bankowości internetowej (12,2 proc.) – wynika z badania Santander Consumer Banku – banku od kredytów zrealizowanego na potrzeby raportu Polaków portfel własy - wiosenne wyzwania

Ponad połowa Polaków (58,2 proc.) zabezpiecza dostęp do swojego telefonu za pomocą kodu PIN lub rozwiązań biometrycznych. Z kolei 11 na 100 Polaków nie chroni bezpieczeństwa swojego telefonu w żaden sposób. Zdecydowanie większą wagę do bezpieczeństwa telefonów i zapisanych na nim danych przywiązują młodsi Polacy. W żaden sposób nie zabezpiecza smartfonów aż 37 proc. 60-latków i 31 proc. 70-latków, tymczasem wśród osób poniżej 40 roku życia, odsetek ten spada do zera.

Dowiedz się więcej i zajrzyj na blog Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube