Bankowanie i zakupy online: najbezpieczniejsze są smartfony młodych Polaków

22 maja 2020

Polacy coraz chętniej wykorzystują smartfony zarówno w kwestiach związanych z finansami jak i do e-zakupów. Co dziesiąty z nas (9,6 proc.) płaci telefonem w sklepach stacjonarnych, a niemal tyle samo loguje się za jego pomocą do bankowości internetowej (12,2 proc.) – wynika z badania Santander Consumer Banku – banku od kredytów zrealizowanego na potrzeby raportu Polaków portfel własy - wiosenne wyzwania

Ponad połowa Polaków (58,2 proc.) zabezpiecza dostęp do swojego telefonu za pomocą kodu PIN lub rozwiązań biometrycznych. Z kolei 11 na 100 Polaków nie chroni bezpieczeństwa swojego telefonu w żaden sposób. Zdecydowanie większą wagę do bezpieczeństwa telefonów i zapisanych na nim danych przywiązują młodsi Polacy. W żaden sposób nie zabezpiecza smartfonów aż 37 proc. 60-latków i 31 proc. 70-latków, tymczasem wśród osób poniżej 40 roku życia, odsetek ten spada do zera.

Dowiedz się więcej i zajrzyj na blog Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Bierzemy się za ogród
05 sierpnia 2020 Bank Możliwości
Lato w pełni, więc łatwiej będzie nam znaleźć czas i motywację do pielęgnacji przydomowego ogrodu lub działki rekreacyjnej. Zwłaszcza, że nowoczesny sprzęt ogrodowy potrafi czynić cuda. Oto poradnik...
Czytaj więcej
W oddziałach rozwijamy się nieustannie
05 sierpnia 2020 Poznaj nas
Lato 2020 to nie tylko czas odpoczynku i wakacji. W oddziałach Santander Consumer Banku to także czas startu długo wyczekiwanej przez naszych doradców kolejnej edycji programu szkoleniowego Akademia...
Czytaj więcej
Jakie benefity czekają w contact center?
05 sierpnia 2020 Poznaj nas
W Santander Consumer Banku – banku od kredytów – zwracamy szczególną uwagę na to, aby także pracownikom contact center zaproponować atrakcyjny pakiet benefitów i dodatkowych świadczeń, które nie...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji