Infolinia: 195 00**

KOMUNIKAT w sprawie ZAWIESZENIA SPŁAT

W celu złagodzenia negatywnych skutków epidemii koronawirusa, umożliwiamy naszym Klientom zawieszenie na 3 miesiące spłaty rat kapitałowych*/ pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu.**

Dotyczy to wszystkich kredytów spłacanych w ratach, tj. gotówkowych, ratalnych,  samochodowych i hipotecznych. Wniosek może złożyć każdy Klient, który posiada w naszym banku kredyt i może mieć problemy z jego spłata z powodu epidemii COVID-19.

Warunkiem skorzystania z zawieszenia jest brak (w dniu składania wniosku) zadłużeń przeterminowanych oraz opóźnionych w spłacie o więcej niż X dni.

Jeżeli * to z uzupełnieniem: karencja w spłacie raty kapitałowej oznacza, że przez 3 miesiące płacisz tylko odsetki. Kwota odroczonego kapitału powiększy kwotę kapitału pozostałego do spłaty,Odroczenie, czyli karencja w spłacie raty kapitałowej oznacza, że przez okres 3 lub 6 miesięcy płacisz tylko odsetki. Okres spłaty kredytu nie zmieni się. Odroczona kwota kapitału zostanie doliczona do kwoty kapitału pozostającego do spłaty. Dlatego po okresie karencji raty kapitałowe pozostałe do spłaty będą proporcjonalnie wyższe. W okresie karencji obowiązuje terminowa spłata rat odsetkowych zgodnie z harmonogramem spłat. Odroczenie, czyli karencja w spłacie raty kapitałowej oznacza, że przez okres 3 lub 6 miesięcy płacisz tylko odsetki. Okres spłaty kredytu nie zmieni się. Odroczona kwota kapitału zostanie doliczona do kwoty kapitału pozostającego do spłaty. Dlatego po okresie karencji raty kapitałowe pozostałe do spłaty będą proporcjonalnie wyższe. W okresie karencji obowiązuje terminowa spłata rat odsetkowych zgodnie z harmonogramem spłat.

Informacje dodatkowe:

  • Złożenie i rozpatrzenie dyspozycji o zawieszenie rat kredytu jest bezpłatne.
  • dla** Jeżeli skorzystasz z zawieszenia spłaty kredytu, zmieni się wysokość kolejnych rat Twojego kredytu. Kwota zawieszonych rat powiększy wartość pozostałych rat
  • dla* - odsetki spłacaj zgodnie z aktualnym harmonogramem spłaty rat
  • Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu maksymalnie 14 dni, a o decyzji poinformujemy we wskazany przez Ciebie sposób: telefonicznie, listownie, poprzez e-mail lub SMS.
  • Jeżeli wszystkie dane we wniosku są poprawne, nie można go anulować. 

Wnioski można składać:

  • Telefonicznie, dzwoniąc pod numer 19500
  • W dowolnym oddziale Santander Consumer Banku – listę oddziałów znajdziesz TUTAJ(link)
  • Korespondencyjnie, wysyłając formularz (link do formularza doc/pdf) pod adresem:

Santander Consumer Ban S.A
ul. Legnicka 48b
54-202 Wrocław

  • Pracujemy nad rozwiązaniem, które umożliwi złożenie wniosku elektronicznie – tj. poprzez formularz na naszej stronie internetowej (link)
  • Do złożenia wniosku prosimy o przygotowanie danych osobowych, numeru PESEL i numeru umowy kredytowej.

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji