Infolinia: 195 00**

Dla Klientów bez podpisanej Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej

Jak zmienić hasło?
1 Po zalogowaniu wybierz z menu zakładkę USTAWIENIA a następnie opcję „Zmień hasło”.
 
2 W okienku Podaj obecne hasło wprowadź swoje aktualne hasło i kliknij przycisk Dalej.
 
3 Wybierz metodę logowania ( hasło maskowane lub statyczne), wprowadź nowe hasło i kliknij przycisk Zapisz
 
4 Wprowadzone zmiany zatwierdź kodem z listy haseł jednorazowych otrzymanych podczas zawierania umowy.
5 Sukces

Ważne! Twoje nowe hasło i metoda logowania będzie obowiązywać już od następnego logowania.

Dla Klientów z podpisaną Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej

Jak zmienić hasło?

 

1 Po zalogowaniu wybierz z menu zakładkę USTAWIENIA a następnie opcję „Zmień hasło”.
2 W okienku Podaj obecne hasło wprowadź swoje aktualne hasło i kliknij przycisk Dalej.
 
3 Wybierz metodę logowania ( hasło maskowane lub statyczne), wprowadź nowe hasło i kliknij przycisk Zapisz
 
4 Wprowadzone zmiany zatwierdź jednorazowym kodem, który otrzymasz w wiadomości SMS.
5 Sukces

Pamietaj! Twoje nowe hasło i metoda logowania będzie obowiązywać już od następnego logowania.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji