195 00

Opłata zgodna
z taryfą operatora

O Bankowości Internetowej


Od 9 marca 2017 roku Klienci posiadający lokaty w Santander Consumer Bank oraz podpisaną Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, będą widzieć swoje lokaty w Bankowości Internetowej.
  
 

Posiadasz produkt lub jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Nie czekaj – udaj się do najbliższej placówki Banku, podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i aktywuj dostęp do swojej Bankowości Internetowej.

Zyskaj

Dostęp do aktualnych informacji o produktach - karta kredytowa, kredyt gotówkowy/konsolidacyjny, kredyt na zakup towarów i usług, lokata.

Możliwości aktywnego zarządzania kartą kredytową:

  • zmiana PIN
  • zmiana dziennych limitów transakcyjnych
  • aktywacja karty
  • zastrzeganie karty

Możliwości zamiany:

  • adresu e-mail
  • numeru telefonu
 

Korzystaj

Z Bankowości internetowej na

   tablecie    ​  

 

   telefonie ​    

 

   laptopie  

 

w każdym miejscu, w którym masz połączenie z internetem.

 

Co zrobić, żeby mieć dostęp do Bankowości Internetowej?

Masz kartę kredytową,
kredyt gotówkowy/konsolidacyjny lub
kredyt na zakup towarów i usług
w Santander Consumer Banku?

 

Przyjdź do Oddziału i podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Nie jesteś Klientem
Santander Consumer Bank?

 

Skorzystaj z oferty karty kredytowej, kredytu gotówkowego/konsolidacyjnego, kredytu na zakup towarów i usług lub lokaty Online w naszym Banku, podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, a dodatkowo zyskasz dostęp do Bankowości Internetowej. Umowę możesz zawrzeć zdalnie lub bezpośrednio w Oddziale.

 

Jak zalogować się do Bankowości Internetowej?

 

 

Wejdź na www.santanderconsumer.pl i kliknij

Login – Twój Indywidualny Numer Klienta (ICN)1,3, który znajdziesz na Umowie o Świadczenie Usług Bankowości  Elektronicznej oraz na Umowy3 o Przyznanie Limitu Kredytowego i Wydanie Karty zawartej po dniu 21.07.2017​ lub numer Umowy2 o Przyznanie Limitu Kredytowego i Wydanie Karty.

Hasło – Otrzymasz je w wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu komórkowego, który podałeś podczas podpisywania  umowy o Bankowość Elektroniczną. Pamiętaj, aby po wprowadzeniu tego hasła do Bankowości Internetowej zmienić je na  własne.

 

1Klienci z kartą kredytową, którzy podpisali Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty oraz o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej po 10 listopada 2016 roku logują się Indywidualnym Numerem (ICN), który znajduje się na umowie. Klienci Ci mają dostęp do nowych funkcjonalności, które szerzej zostały opisane TUTAJ.
2Klienci z kartą kredytową, którzy podpisali Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty przed 10 listopada2016 roku i nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej logują się do Bankowości Internetowej na dotychczasowych zasadach, które są opisane TUTAJ.
Klienci, którzy podpisali Umowę o Kredyt na Zakup Towarów i Usług oraz Umowę o Kredyt Gotówkowy (obie umowy z zapisami o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej) po 10 listopada 2016 roku, mają dostęp online do swojego produktu w Bankowości Internetowej. Szczegółowy opis tego, jak wyglądają w Bankowości Internetowej kredyt na zakup towarów i usług oraz kredyt gotówkowy znajduje się TUTAJ.

3Klienci z kartą kredytową, którzy podpisali Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty po 21.07.2017 roku i nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej logują się Indywidualnym Numerem (ICN), który znajduje się na umowie. Klienci Ci mają dostęp do nowych funkcjonalności, które szerzej zostały opisane TUTAJ


Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji