195 00

Opłata zgodna
z taryfą operatora

O Bankowości Internetowej


W dniu 18.10.2017 nastąpiło wyłączenie serwisu Santander24 – przeznaczonego do obsługi Kart Kredytowych. Zapraszamy Posiadaczy kart do korzystania z nowego serwisu Bankowości Internetowej. Przejdź do strony logowania
  
 

Posiadasz produkt lub jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Nie czekaj – udaj się do najbliższej placówki Banku, podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i aktywuj dostęp do swojej Bankowości Internetowej.

Zyskaj bezpłatny dostęp do aktualnych informacji o swoich produktach:

  • karty kredytowe – wysokość salda, dostępne środki, historia transakcji, aktualne oprocentowanie i inne parametry finansowe, 
  • zakupy ratalne i kredyty gotówkowe – harmonogram spłat, zapisy umowy, kwota pozostała do spłaty,
  • lokat – szczegóły posiadanych lokat bankowych.

Po zalogowaniu do Bankowości Internetowej możesz wygodnie i w każdej chwili:

  • aktywować i zastrzegać karty kredytowe,
  • zmieniać numer PIN i dzienny limit transakcyjny na karcie,
  • aktualizować swoje dane, w tym adres email i numer telefonu.
 

Korzystaj

Z Bankowości internetowej na

   tablecie    ​  

 

   telefonie ​    

 

   laptopie  

 

w każdym miejscu, w którym masz połączenie z internetem.

 

Co zrobić, żeby mieć dostęp do Bankowości Internetowej?

Masz kartę kredytową,
kredyt gotówkowy/konsolidacyjny lub
kredyt na zakup towarów i usług
w Santander Consumer Banku?

 

Przyjdź do Oddziału i podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Nie jesteś Klientem
Santander Consumer Bank?

 

Skorzystaj z oferty karty kredytowej, kredytu gotówkowego/konsolidacyjnego, kredytu na zakup towarów i usług lub lokaty Online w naszym Banku, podpisz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, a dodatkowo zyskasz dostęp do Bankowości Internetowej. Umowę możesz zawrzeć zdalnie lub bezpośrednio w Oddziale.

 

Jak zalogować się do Bankowości Internetowej?

 

 

Wejdź na www.santanderconsumer.pl i kliknij

Wpisz login – numer Umowy2 o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty lub numer ICN1, który znajdziesz w umowie, a w przypadku umów rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej z grupy Online w tytule przelewu zwrotnego.

Uzupełnij hasło – otrzymasz je w  wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu, podany podczas podpisywania umowy3  lub skorzystaj z hasła używanego dotąd w serwisie Santander244.

 

1 Dotyczy Klientów, którzy mają zawartą Umowę  o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej lub umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty (dla umów zawartych po 21.07.2017). Numer ICN znajduje się na umowie lub w przypadku umów rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej z grupy Online w tytule przelewu zwrotnego.

2 Dotyczy Klientów, którzy mają zawartą umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie Karty (dla umów zawartych przed 22.07.2017)

3 Dotyczy Klientów, którzy mają zawartą Umowę  o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej lub umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty (dla umów zawartych po 21.07.2017).

4 Dotyczy Klientów, którzy mają zawartą Umowę o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty (dla umów zawartych przed 22.07.2017), którzy nie logowali się do serwisu Bankowości Internetowej

Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji