195 00

Opłata zgodna
z taryfą operatora

FAQ

Kto może mieć dostęp do Bankowości Internetowej Santander Consumer Bank?
Mam kartę kredytową. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?
Mam kredyt ratalny i/lub kredyt gotówkowy. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?
Jaka jest różnica między Bankowością Elektroniczną, a Bankowością Internetową?
Podpisałem umowę o świadczenie usług Bankowości Elektronicznej. Kiedy mogę się zalogować?
Czym jest ICN?
Jakie są korzyści korzystania z Bankowości Internetowej?
Czym jest obrazek bezpieczeństwa?
Nie znam/nie pamiętam swojego hasła. Co teraz?
Kilka razy próbowałem logować się do Bankowości Internetowej i nie mogę się zalogować.
Skąd wiem, że zalogowałem się do bezpiecznej strony? Jak to sprawdzić?
Czy hasło SMS ma określony termin ważności?
Czym jest lista haseł jednorazowych?
Nie mogę zapamiętać mojego indywidualnego numeru ICN. Czy mogę go zamienić na swój login?
Czy mój komputer powinien mieć dodatkowe oprogramowanie do korzystania z Bankowości Internetowej?
Zawarłem umowę o kolejną Kartę Kredytową. Jak mam się logować do Bankowości Internetowej?
Czy jeśli zawarłem umowę o kolejną Kartę kredytową będę miał kilka loginów do Bankowości Internetowej?
Otrzymałem ICN, czy muszę ponownie przejść pierwsze logowanie?
Czy jeśli otrzymałem ICN to mam taki sam dostęp, co Klienci z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej?
Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji