Infolinia: 195 00**

Dla Klientów z kartą kredytową bez Umowy BE

Po pierwszym logowaniu i nadaniu nowego hasła dla Twojego bezpieczeństwa domyślnie ustawione jest logowanie hasłem maskowanym.

Hasło maskowane charakteryzuje się tym, że jedynie część pól w okienku HASŁO jest odkryta i wymaga uzupełnienia. W odkryte pola wprowadź odpowiednie znaki hasła. Pamiętaj o tym, że przy każdorazowym logowaniu maskowanie hasła odbywa się w innej kolejności.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY HASŁA Z MASKOWANEGO NA NIEMASKOWANE.
FUNKCJONALNOŚĆ TA ZOSTAŁA OPISANA PONIŻEJ.


Hasło niemaskowane:

WAŻNE!

Zmiana metody logowania jest równoczesna ze zmianą hasła na nowe.

Jak zmienić hasło?

1

Po zalogowaniu wybierz z menu zakładkę USTAWIENIA a następnie opcję „Zmień hasło”.

2

W okienku Podaj obecne hasło wprowadź swoje aktualne hasło i kliknij przycisk Dalej.

3

Wybierz metodę logowania ( hasło maskowane lub statyczne), wprowadź nowe hasło i kliknij przycisk Zapisz

4

Wprowadzone zmiany zatwierdź kodem z listy haseł jednorazowych otrzymanych podczas zawierania umowy.

5

Sukces

Ważne! Twoje nowe hasło i metoda logowania będzie obowiązywać już od następnego logowania.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji