Infolinia: 195 00**

Klienci z Umową BE

Klient posiadający kartę kredytową, który podpisze Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, prócz statycznego dostępu do swojego produktu, który został opisany w infografice KARTA KREDYTOWA >>KLIENCI BEZ UMOWY BE, ma również dostęp do nowych funkcjonalności:

1

ZASTRZEŻ KARTĘ

Istnieje możliwość samodzielnego zastrzeżenia karty kredytowej. Po wyborze tej opcji należy wybrać powód zastrzeżenia, a następnie potwierdzić przyciskiem ZASTRZEŻ

Zakończenie operacji musi być zatwierdzona jednorazowym kodem SMS, który przyjdzie na Twój numer telefonu komórkowego.

2

ZMIEŃ PIN

W każdym momencie możesz zmienić PIN do swojej karty kredytowej. Po wybraniu opcji wymagane jest podanie nowego numeru PIN:

Zakończenie operacji musi być zatwierdzona jednorazowym kodem SMS, który zostanie dostarczony na Twój numer telefonu komórkowego.

3

ZMIEŃ LIMIT

Możesz zmienić dzienne limity transakcyjne dla swojej karty kredytowej. Po wybraniu funkcjonalności zostaniesz przekierowany do aktywnych okien, w których będzie można wprowadzić nowe wartości dla dziennych limitów transakcyjnych:

Po wprowadzeniu nowych wartości pojawi się okno z potwierdzeniem nowowprowadzonych danych wraz z prośbą o podanie jednorazowego kodu SMS:

4

AKTYWUJ

Jeśli posiadasz nowowydaną kartę, masz możliwość aktywowania jej bezpośrednio w Bankowości Internetowej.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji